Maar dat klopt toch helemaal niet dan met je eigen bevindingen? Dan gewoon zelf een kruis plaatsen hoor, je hebt toch een echo gehad.
Thnx dames!! Was wel wat te vroeg maar goed dacht mss kan t wel, maar heb al hele gevoelige borsten en ongipijn dus dat zijn tekenen van m'n ongi!!! Trouwens ff heel wat anders....ik mag gewoon lesgeven in Istanbul!!! Zo gaaf!!! hoop alleen wel dat ze m'n les leuk gaan vinden!! maar moet m'n dans mss toch wel ff wat aanpassen en moeilijker maken Hihi...
Dank je wel meissie, die van jou ook hoor. Ik duim ook voor jou. Rabia, wat gaaf meid. Wanneer gaat dat gebeuren dan?
Hoi allemaal, Ik ben hier nieuw, ik ben Rashida en mijn vriend en ik zijn bezig voor ons 2e kindje. Ik ben deze maand begonnen met temperaturen, maar ik word er niet wijs uit. Kunnen jullie me helpen? Ik heb vorige maand geen menstruatie gehad. Nu begon ik op 14nov licht bloed te verliezen en op 22 november begon het door te zetten. Nu ben ik op 25 nov begonnen met temperaturen, dag 4 of dag 11 van mijn cyclus. M'n temp ziet er zo uit 25nov 36.3 26nov 36.6 27nov 36.6 28nov 36.7 29nov 37.1 30nov 37.1 1dec. 36.9 2dec. 36.9 3dec. 36.1 4dec. 36.5 5dec. 36.6 Hoop dat jullie me kunnen helpen Liefs