Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

*breekt in*

Je moet ff nakijken.... Ouderschapsverlof mogen ze niet weigeren als je het opneemt zoals beschreven staat.....
    En aan alles voldoet...

Iig dit was jaren geleden zo... Mijn werkgever wilde ook weigeren, maar omdat ik precies zo deed zoals wettelijk bepaalt kon hij niet...

2. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Grace. Wat vervelend zeg dat ze niet willen dat je minder uren gaat werken, hoeveel uren zou je graag willen werken.
    Vorige week heb ik ook een gesprek gehad. ML werkt in 3 ploegendienst en ik heb ook wisselende diensten dus ik had gevraagd of ik doordeweeks dagdiensten mag draaien maar nee kunnen ze geen rekening mee houden terwijl ze voor sommige collega's hele rooster aanpassen zodat ze goedkoper uit zijn met kinderopvang. Er werd nog voorgesteld om een 0 uren contract te nemen zodat ik alleen diensten kan nemen die me passen terwijl ik nu 20 uur vast heb, vond dit echt een rare reactie en ga ik toch echt niet doen in deze tijd van crisis. Kwam er op neer dat het nu ineens niet meer kan. Heb me er echt over op lopen vreten.

3. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier was is om 17.30 naar toilet geweest om tampon te wisselen na 5 uur en zat maar een minnie aan dus geen tampon meer ingedaan en nu na 3 uur geen ongi meer gezien :(

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Esther, *knuffff* En ik duim zooo KEI hard voor je dat het misschien nu dan lukt!!

Grace, echt naar allemaal dat je dit moet meemaken.. Dit wil je niet als je zo uitkijkt naar je kleine meisje.. Gelukkig hoor je straks haar hartje weer :) Goed dat je alles tot op de bodem uitzoekt. Maar zoals cerberus zegt, volgens mij mogen ze niet eens weigeren als je op de juiste manier ouderschapsverlof aanvraagt.. Ik wil niet minder dagen gaan werken, maar wel minder uur per dag van 7 tot 1 ipv 8 tot 4 (wil gewoon elke middag en avond thuis zijn, dan mis ik niet zo veel) dus bij mij is het echt aanpassing van mijn rooster en mijn functie laat dat in principe niet toe maar ja dan moeten ze maar iemand vinden tussen 1 en 4.. Heel veel sterkte meis maar je staat wel sterk denk ik! *knuff*

Tinkerbell, wat gek! Wat zegt je temp?

5. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Weet ik niet zal ik morgen weten :D

6. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Cerberus dit had ik inderdaad begrepen dus dat gaan we eerst een jaar zo aanpakken en dan zien we verder. Wel nog navragen dat ik flink beslagen ten ijs kom.

Margha, wat stom zeg. Ze mogen sowieso nooit een minder contract geven hierom. Hoe ga je het nu oplossen?

Tinkerbell, wat raar zeg. Je temp is ook nog redelijk hoog. Misschien een test voor de zekerheid?

Esther, nogmaals een megaknuff.

7. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Deze morgen gedaan maar was negatief

8. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    En dan nu beebiepraat :D

Controle was goed, het hartje ging als een razende. Zo mooi weer :D

Wel was ik in 4 weken tijd 4,5 kilo aangekomen en dat was voor nu niet zo'n ramp aangezien ik eerst ook afgevallen was en ik ook een groeispurtje heb gehad qua buik. En ik ben in totaal nu met 26 weken die 4,5 kilo aangekomen dus op zich wel netjes.
    Alleen als ik de volgende keer (over 4 weken) weer 4 kilo aangekomen ben dan willen ze even kijken naar evt. suiker, omdat als ik niet zo gek veel eet de kilo's toch ergens vandaan komen. Wel moet ik over op (licht)bruin brood omdat ik nu vooral wit brood eet en daar veel suikers inzitten.

Maar de kleine meid deed het perfect :D

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Vreemd hoor Tinkerbell...

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jeeej ben blij voor je Grace! :D Idd even je suiker in de gaten houden maar met zo'n groeispurt snap ik die kilo's wel! Geniet!

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Grace: he bah wat een narigheid... Hoop dat je eruit gaat komen voor jezelf en dat je werk toch nog een beetje mee gaat werken.
    Misschien weten ze bij juridisch loket wel dingen hierover...
    Goed dat je de boel goed gaat laten nakijken meid.
    Jeej, alles weer goed, whoehoe!
    Gewoon tarwebrood nemen dan meid :D.

@ Paprikaas: thanks :D.

@ Sunshine: klinkt allemaal wel heel heftig zeg... Hoop dat alles gewoon goed is.

@ One: jeeeeeeetje, spannend hoor! Hoop dat het snel voor je gaat gebeuren :D.

@ Evelien: hihihihihi, al wat dingen uitgezocht voor Grace hihihihihihi.

@ Tinkerbell: rare ongi hoor deze keer...

Hier werd ik vanmiddag ineens niet goed. Weer enorm duizelig en zweten en misselijk... Nu twijfel ik of ik een dumping had, of dat ik weer een lage bloeddruk had. Ben uiteindelijk in slaap gevallen terwijl J.oshua buitenspeelde.
    Ik wist in mijn achterhoofd dat onze buurman ook wel op hem lette, want hij speelde met de buurkids :D. Dus voel me er al wat minder schuldig over.
    Morgenmiddag gaat hij óf mee naar bed om tv te kijken óf hij gaat buiten spelen als de buurman ook thuis is, zodat ik nog even kan slapen, omdat ik om 17.00 uur weer moet beginnen :D.

Volgende week ben ik vrij, maar dat komt vooral omdat ik zelf heb aangegeven zaterdag maar tot 15.00 uur te kunnen ivm familie BBQ (2 verjaardagen) en zondag onze eigen trouwdag.

12. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Jeetje wat een gedoe met werkgevers zeg :(. Hopelijk komt het allemaal goed.

@tinkerbell. Gek hoor. Vervelend die onduidelijkheid

@one. Spannenddddd

@mvj. Wat schrikken zo een rot gevoel. Doe rustig aan meis.

@grace. Wat fijn dat alles goed is. En maar 4,5 kg in totaal. Wauwww das weinig. Dat ben ik nu al bijna aangekomen. :D

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hier btw geen idee hoeveel ik deze week ben aangekomen. Heb het idee dat 't best wel wat zal zijn, heb deze week enorme trek in zoet gehad... Heel apart...
    Was t/m vorige week zo'n 3 kilo afgevallen zelfs en dus nog niks aangekomen...

14. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Grace. We zouden moeten vragen of mijn schoonmoeder wil oppassen in de avond. Is niet idiaal maar goed zou het anders niet weten. Ga geen 0 uren contract nemen zal wel gek zijn zeg. Werd me voorgesteld omdat ik dan de diensten kan nemen die me passen.
    Hoop niet dat het je suikers zijn meid. Fijn dat ze het zo goed doet :D

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    EGO, ppfff kan er ook nog wel bij. Jullie weten dat verhaal van mijn schoonmoeder nog? Nou we hebben dus nu 2 weken geen contact gehad, bellen ze toen straks mijn vriend op of we vanavond niet konden komen praten aangezien hij morgen jarig is en ze dat daarvoor uitgepraat willen hebben. Lekker op tijd ook he. Nou vriend komt pas over 10 min thuis en die kleine ligt in bed. Dus nu komen ze zo hierheen. Ze is nog steeds helemaal overtuigd van haar gelijk, maar goed het zal allemaal wel. Kan ik er net bij gebruiken vandaag. Maar voor die kleine doe ik alles, ben al 2 weken aan het vertellen dat oma op vakantie is, wat moet ik hem anders zeggen.......ach ja het is toch al een kl**e dag......en morgen om 6 weer op om te werken, zal leuk worden.
    Ik heb zo genoeg van deze dag....

16. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Och esther toch wat een dag zeg kan er ook nog wel bij. Ken het verhaal niet. Maar wens je wel sterkte. Ik weet dat schoonmoeders altijd gelijk willen hebben, heb er ook één.

17. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Jeetje meis. Dat kan er ook nog wel bij zeg. Pppff. Snap dat je wil dat deze dag snel voorbij is. Beetje vreemd ook dat ze zo laat net een dag voor z'n verjaardag moeten komen praten. Had ze ook eerder kunnen bedenken. Succes lieffie. Knuffffffffffffffffffffffffffff

18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Hoop dat je gesprek nu al voorbij is Esther.. Hoop dat het goed is gegaan... Inderdaad een k*tdag voor je! Maar ja dan maar alles in 1 dag, dan kun je er morgen weer tegenaan en er een mooie dag van proberen te maken. Sterkte meissie! *knuff*

Mvj, wat rot dat je je zo voelde zeg! Gelukkig heb je even kunnen slapen. Knuff ook voor jou!

19. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Lieve Esther. Op naar een betere dag voor jou mop. Knuff (ik knuffel je helemaal plat)

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jennifer ik dans voor jouu! :D

Deel Deze Pagina