Margha wat fijn meid! Lekker rust nu in je hoofd! One, hup eitje!!! En nee niks van Linn gehoord. Ze is sinds woensdag 11:30 ook niet meer online geweest. Spannend!!! Tinkerbell, mooi kaartje hoor tot nu toe meis
Hoi Esther, Ooww blehh Heb vanmorgen vaginaal getempt en was 36.9,vanochtend ook wat bruinverlies gehad bij het afvegen.
Hier heb ik nog steeds geen eisprong wel een positieve ovu test maar helemaal geen afscheiding deze maand normaal heb ik rond de eisprong veel afscheiding me cyclus is in de war ben bang dat ik weer een onregelmate cyclus ga krijgen Esther ik hoop dat je temp morgen weer omhoog gaat.
Esther je weet wat ik over mooie tempkaartjes denk he 😃 Maar de stekeken zijn nog wel steeds aan wezig dan een keer rechts en dan weer links ma dan ook wel echt in mijn liezen
Tinkerbell die zit er nog in, maar begint al goed te minderen. One, doe je best meid!! hl88, afscheiding hoef je niet perse op te merken. Wil niet zeggen dat die er dan niet is hoor. Rashidaatje, hoe gaat het bij jou? Ik geef het helemaal compleet op even hoor. Temp verder gezakt dus nu is het wachten op het eeuwige rood.............en dat verwacht ik eigenlijk maandag pas dus dat wordt weer een lange wacht. Stom lijf.......*even niet zo positief, sorry*
Oh esther wat balen van je temp 😞 Ik weet dat het nog van de pregnyl is hoor 😀 wilde gewoon effe kijken hoeveel er al uit was nu test ik morgen pas weer
Aah esther wat balen zeg snik Snap dat je even niet meer zo positief bent. Heb me vanochtend iets later getempt, want ik ging laat slapen. Temp was 36.8, verlies meer wit slijm en ben misselijk. Maar ik ga nergens op hopen, vorige maand was ik er ook van overtuigd dat het raak was.
Esther Blaast je temp weer omhoog!!!! Dit kan en mag niet...jij bent zwanger deze maand weet je nog!! Hier is de temp nog lager...dan gister.....dus nog volop aan de bak hihi Xxx
Esther, even een hele dikke knuff.. Niet leuk Tinkerbell, wanneer is je nod? One, klus-ze! Hier alweer mijn 35-weken-dansjeee Komt steeds dichterbij!
Hey Esther, Wat balen van je temp! Jeej Evelien, 35 weken al weer! Da's echt bijna!!! Is er al iets bekend over Linn?
Dank jullie wel lieverds. En One ja ik weet het maar blijkbaar vind mijn lijf toch echt van niet. Tinkerbell, mooie boom meid, zal een gezellig hoekje zijn zo. Voor de rest duim en dans ik verder maar ik ga nu even in staking met mezelf. Lekker even helemaal niks vanavond.
Hallo meiden, we zijn weer terug. Is er nog iemand bevallen deze week? Ik las van je temp Esther, balen zeg dikke knuf. Spannend Evelien,het schiet al op. Tinkerbell,waarom moeten ze een dag na je NOD bloed afnemen? groetjes Carina