Esther en Tinkerbell,jullie houden het spannend zeg! Hier heb ik niet veel te melden,had vandaag nog 1 x temp gemeten maar nu vind ik het wel ok. 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com groetjes Carina
Hey lieffies!!!!!! Emma, schatje van me!!! Dank je wel dat je ze even op de hoogte hebt gehouden hier. Dank jullie wel allemaal stelletje lieverds!! Ik heb inderdaad nog niet getest. Ik wacht echt af wat er morgenvroeg gebeurd want ik verwacht gewoon een daling. Maar je weet maar nooit natuurlijk en we blijven positief. Ik ga er lekker vroeg in vanavond, maar ik voel me wel al een stuk beter gelukkig. Niet meer helemaal brak in ieder geval. Oh, over mijn temp twijfel ik trouwens. Ik sliep nog half en heb 2 keer moeten tempen. 1 keer 36,9 en 1 keer 36,8. Dus heb de laagste maar aangehouden. kan het nooit tegen gaan vallen. Nou, iedereen weer op de hoogte en op naar morgen!! Tinkerbell, kom op hé meid, duim duim duim!!!!! One, eitje geweest zo te zien. JEEJ!! Iedereen dikke knuffel want heb een geheugen als een zeef vandaag.
Ohh spannend hor duim me rot!! Er gaat geen daling komen!! Ik wil morgen tweedikke vette strepen zien!! Op n test JAWEL! Jaa als goed is wel,vandaag weer vergeten he oen dt ik ben! X
Nee nog steeds niks gehoord over linn. Die zal wel liggen te genieten inmiddels one ik doe mijn best whahHa
Esther,je zit toch al op DPO 16,hoe is het nu? Tinkerbell,kaartje ziet er mooi uit. Ja Linn is zo stil,die moet wel bevallen zijn. groetjes Carina