Margha, gelukkig bestaat het openbaar vervoer nog en dat vergoeden de meeste werkgevers wel. Ik ben ook nog nooit met de auto naar mijn werk geweest en de afstand is toch 50km enkele reis.. Dus gewoon solliciteren wat je solliciteren kan, want de markt is nog steeds niet helemaal goed volgens mij! Sterkte ermee meis. Met mij gaat het op en af, maar nog wel vaak last van mijn bi, de ene dag veel meer dan de andere helaas. Het wordt wel steeds onrustiger in mn buik, zn bewegingen doen echt pijn en heb nu ook cts erbij (word zooo vaak wakker van een dooie arm of been). Maar we houden het nog even vol
Ooh das niet fijn. Pak je rust. Zal hopelijk wel goed komen, mijn man is wel iemand die van aanpakken weet.
Test is nog niet wit geweest maar gisteren was hij nog maar heeel licht dus moest er vandaag geen meer staan lijkt mij.
Mmmmm... spannend weer!!! Ik ga weer hard duimen voor je. Jullie (tinkerbell en Esther, sorry als ik mensen vergeet) zijn nu toch echt een keer aan de beurt!!
Tinkerbel wil niet lullig doen maar hij hoort echt wit te zijn geweest...en mt pregnyl weet je t nooit wanneer t uit je lijf is verschilt per keer enorm! (k kan t weten zovaak gehad) dus k denk dt dit ook nog pregnyl is....
Esther beterschap mop. Tinkerbell hopelijk loopt hij weer op. Ik duim. Margha, gets wat balen. Fijn dat je meisje het zo goed doet. Evekien ik heb normaal ook cts en im mijn elleboog een beknelde zenuw. Tijdens zwangerschap geen last en nu weer enorm. Vervelend. Nog even volhouden voor je. Hier ben ik enorm geschrokken. Mn meisje is al dagen niet lekker. Het ging we wat beter maar vandaag weer veel spuitluiers. Nu moeten we haar goed in de gaten houden voor uitdroging. Maar ik had echt net de ha hierover gebeld en ze begint te hoesten en verslikt zich en krijgt geen lucht. Ik heb haar gepakt en geschud maar ze bleef het moeilijk hebben en op de kop gehouden toen. Haar oogjes puilden gewoon uit. Zo eng... Ze lag erna weer te lachen maar toch...pfff. Nu ligt ze te slapen terwijl ze veel te weinig gedronken heeft. Wat een zorgen met zo'n kleintje... Morgen ook naar het cb voor de eerste prikjes. Daar zal ik ook nog wel vragen of ze even goed naar haar willen kijken.
och jee grace ,, dat is schrikken!! gelukkig is t goed gegaan, ik heb t nog niet meegemaakt, maar lijkt me doodeng idd.. veel succes morgen bij t cb
Beterschap Esther..!! Hoe gaat het met de dames? Ik weet t bij mij ook even niet meer. Ik weet niet of ik nu een innesteling heb of dat m'n menstruatie begonnen is. Heb nou een dag of 3 wat roze verlies en toen weer bruin, vandaag een beetje bruin.