Ja, maar het gaat om je dpo, niet zo zeer om je nod. Ik testte met 9 of 10 dpo ook al heel erg licht. Spannend hoor!
Tinkerbel ik durf er echt niks over te zeggen.... Wij streepjespiesers bij ons weet je t nooit. Ik zou pas blij zijn als er n vette streep zou staa n
One, jeeejj meis en wat een stijging zeg! Nu duim ik voor roze! Grace, och jee wat enorm schrikken meis. Ben benieuwd wat het cb zegt erover. Sterkte! Knuff Tinkerbell, whaaa ik zie ook wat! Zo spannenddd!
Whaa nu wordt het echt spannend tot nu toe ziet iedereen het streepje dat is bij mij wel al anders geweest😊
Ik ben zo slecht in het lezen van tuurstreepjes Bij het inzoomen zie ik het vaag, maar dan verdwijnt het weer. Ik hoop op een dikke vette test binnenkort!
Tink. Zie ook een vaag streepje. Duim voor je. Esther. Hoe gaat het meis? Hier is onze meid alweer 1 maand oud, wat gaat de tijd toch snel.
Margha jaa gaat snel he! hier alweer bijna 5 maanden pff de tijd is omgevlogen.. Evelien dankje meid, ja hijs idd erg de lucht ingegaan.. xxx
One. Ja echt alweer bijna 5 maanden, tijd vliegt. Eitje bij jou weer geweest. Vraagje voor degene die al een kindje hebben. Hoe lang vloeide jullie na de bevalling?
Hey meissies, hier een bericht uit de ziekenboeg. Obe, jeej eitje!! Tinkerbell, ik denk iets te zien, maar ik sluit me even voor de veiligheid bij One aan. Grace gedver meid, wat zul jij geschrokken zijn zeg. Dikke knuffel. Als ik iemand vergeet, sorry maar ben er echt niet bij. Ik heb een ernstig intensieve relatie met de plee ontwikkeld. Laten we zeggen dat hebben mijn darmen besloten. Ik hou niks binnen al ruim een week, komt als water zo door me heen. Ik weet waar het van komt dus dat scheelt weer (ben na 20 jaar gestopt met roken nu 2 weken en dit is een bijwerking ervan jippie). Maar goed nog even doorbikkelen en dan gaat het wel weer over. Ik moet alleen ook opletten voor uitdroging want het gaat hard op het moment. Barst inmiddels ook van de koppijn en ik kan niet slapen (nog minder dan normaal zelfs). Maar het is voor een goed doel dus we doen het er maar mee. Oh ja vandaag weer begonnen aan menopur en donderdag terug. Dus als jullie me iets minder zien hier.....ik kom vanzelf weer terug.