alleen bij de gyn wel nette cyclussen natuurlijk door de clomid ect. daarna 1 maand de pil gehad voor icsi toen afgebeld omdat ik niet durfde.. cyclus weer gelaten zoals t was, en toen nette cyclussen (net als nu )en twee maand later zwanger!
Bijzonder hè One dat het zo kan lopen. Bij mij werden ze steeds langer. De ronde dat ik zwanger ben geworden was ineens weer een korte.
Dames bedankt voor jullie reacties. Heb voor 3 januari een afspraak gemaakt bij de gyn kijken wat zij voor mij gaat doen ik denk dat ze eerst met clomid zal beginnen. Denken jullie dat het morgen vroeg is met testen zondag is mijn nod.
Hei moppies. Even geen fut hier om bij te lezen. Super druk hier thuis. maar wel even een dikke knuffel voor Tinkerbell. *smak* Ik kom snel weer mee doen hoor.
Sorry voor dit ego bericht dames. Vanmiddag bij de vk geweest en ivm hoge bloeddruk naar het ziekenhuis gestuurd. Bloed afgenomen en urine gecheckt en dat was goed, ctg ook goed maar door al mijn klachten ben ik toch opgenomen. Hoop eigenlijk toch dat ik morgen naar huis mag!
Oh jeetje. Dat is toch wel schrikken dan. Ik hoop ook voor je dat je morgen weer naar huis mag. Gelukkig was de ctg helemaal goed.
Hey meiden hier even een update. Vannacht toch weer aan de ctg gelegen omdat ik zo'n hoofdpijn had en nog steeds die tintelende vingers. Ctg was goed maar bloeddruk weer omhoog (157/93) dus heb nu medicijnen voor bloeddruk verlagen. Misschien krijg ik nog medicijnen bij (bloed en urine is ook weer afgenomen voor verder onderzoek vannacht) maar denk t niet. Er was iets niet goed met mijn reflexen dus dat wilde ze nog onderzoeken maar niet verder medicijnen geven nog. Hoop zo dat ik naar huis mag! No place like home!
grace jaa idd apart dat t zo dan kan lopen he evelien sterkte meissie hopelijk mag je snel naar huis! xx
Nou hier heb ik steken en zeurende pijn onderin denk dat ik het ga worden heb ik eerder ook al gehad Hoop dat 2014 een mooie jaar voor ons allemaal wordt en dat al onze wensen uitkomen en postitieve testjes mogen hebben
Toch slecht nieuws.. bloeddruk was toch te hoog en symptomen namen niet af.. reflexen zijn overgevoelig dus lig nu in de verloskamer aan de ctg. Heb een katheter en infuus met magnesium. Rond de klok van 17.00u gaan ze een ballon inbrengen om de ontsluiting op gang te brengen en als ik morgenochtend dan nog geen weeen heb dan krijg ik opwekkers.. Manneke doet het perfect maar voor mijn veiligheid is het dus beter om te bevallen omdat ik HELLP aan het ontwikkelen ben. Morgen is de kleine man er dus al!
Wat spannend Evelien!!! Dus jullie hebben nog voor de kerst jullie zoontje!! Voor jou nogmaals sterkte en beterschap!!
Spannend Evelien, wel naar natuurlijk van de lichamelijke klachten.. maar spannend morgen iig je mannetje zien!