He meiden. Sorry dat ik jullie heb verwaarloosd. Door de griep en m'n gekneusde ribben en voorbereidingen voor ons huwelijk had ik echt geen puf. Heb net ff zitten teruglezen. @tinkerbell en esther. He wat klote zeg. Ik gun het jullie zo onwijs. @one. Hopelijk snel een mooie test @lappie. Begint echt op te schieten nu. @linn. Gefeliciteerd meis. Leuke naam @evelien. Wauwwwwwww wat heftig zeg. Wel fijn dat ze geen risico nemen. Toch geen laatste kerst met z'n tweetjes. Spannendddd. Ben heel benieuwd naar jullie mooie mannetje. Sorry als ik iemand vergeet maar ben alweer de helft kwijt volgens mij. Ga proberen om vanaf nu weer elke dag hier langs te komen. Knuffffff
linn. van harte gefeliciteerd. spannend evelien. duim voor je dat je een vlotte bevalling mag krijgen en alles goed mag gaan. knuffel. hier druk bv wil niet. problemen met aanhappen. ik heb al een afspraak staan met de laktatiekundige. hopelijk gaat het straks weer goed.
Dankjulliewel allemaal meiden. Ben net wakker heb gelukkig nog even kunnen slapen. Ze gaan zo kijken of de ballon zijn werk heeft gedaan (ontsluiting) zodat ze mn vliezen kunnen breken. Bloeddruk is onder controle dus het feest kan beginnen!
Hier medicijnen voor mijn meisje gekregen om het maagzuur te onderdrukken. Ze spuugt nog wel, maar nu net na de fles en niet alleen maar maagzuur. Het lijkt dus te werken tot zover, maar omdat ze ook wat ziekjes was van de prikjes is het lastig met zekerheid te zeggen. Nog even afwachten dus, maar ziet er hoopvol uit. Ook haar flesjes gasn zo goed als op dus verbetering ten opzichte van vorige week. Pfff...ben opgelucht.
Ja hoor daar was ik weer! Het was serieus een hel van een bevalling maar hij is er! Atilla Sercan is zijn naam (eerste en tweede naam). Hij kan het nog niet helemaal zelf dus hij ligt in de couveuse maar hij doet het heel goed! Ik lig nog aan het infuus dus heb de kleine man niet bij me en dat is wel even gek! Maar goed, des te mooier is het als ik hem weer zie Voor mij dus even 2 dagen in het ziekenhuis blijven, bijkomen van alle medicatie (die me heel goed heeft gedaan) en dan mogen we hopelijk naar huis met de kleine als hij het goed doet!
Evelien gefeliciteerd!!! Heel in de zin van pijnlijk of ook echt complicaties erbij? Geniet van je mannetje met zo'n mooie namen en hopelijk heel snel naar huis.