Evelien, jeetje....kleine manneke al een longontsteking. Hoop dat het kuurtje snel aanslaat en de kleine snel opknapt. All, hier zit ik nu op CD3 en vanaf dinsdag wil ik weer beginnen met tempen. Manlief en ik zijn er zo wie zo over uit dat we januari/februari verwijs halen voor de gyn, wij willen weer voor IUI gaan. Hoop dat ik vanaf volgende week weer wat meer mee mag en kan kan kletsen. Maandag wordt eerst de jongste geopereerd, doordat hij zoveel ziek is geweest met bovenste luchtweginfecties met afvallen tot gevolg (weegt nog geen 9 kg met 15 mnd) is door KNO besloten om neusamandel te verwijderen en buisjes in de oren te plaatsen. Er is ook al heel uitgebreid bloedonderzoek geweest, maar nog niks concreets uitgekomen. Nu eerst operatie afwachten en hoe het verder met m gaat, 13 februari weer naar kinderarts en mocht het nog niet verbeterd zijn volgen er meer onderzoeken.
Evelien he getsie heel veel beterschap voor de kleine boef. Lyanna natuurlijk mag je mee kletsen. Jij ook heel veel draaiende duimen voor de operatie!!!
Esther, thnx meis! En ik duim voor jou dat jij zwanger wordt van een kerstkindje! 2 jaar geleden mochten wij pregnyl op 31 dec en 4e IUI eigenlijk op 1 jan, maar werd de 2e omdat zkh op 1e gesloten was. Maar resulteerde wel op 14 jan in positieve test. Wij hebben dus echt een oud en nieuw kindje.
Oh Evelien wat naar. Hopelijk slaat het kuurtje aan een is hij snel beter. Volgens mij is het een vechtertje.
@ Esther: hahahaha ook al zo enorm druk? Hier netzo... Ook hier duim ik superhard voor een zwangerschap voor jou. Ik gun het je zo! @ One: das wel apart dan idd. @ Evelien: och arm ventje... Longontsteking word je niet blij van en al helemaal niet bij zo'n klein mannetje. Heel veel beterschap voor hem en ik hoop dat hij snel opknapt. @ Lyanna: spannend meid. Ben benieuwd. Fijn dat er nu wat gedaan word. Hoop dat het goed werkt. Hier gaat het goed, wel erg druk. Maar dat mag de pret niet drukken. Ik doe alleen maar leuke dingen .
Jeetje evelien wat balen zeg dat de kleine nu een longontsteking heeft. Duim dat de kuur snel aanslaat en hij lekker met jullie naar huis mag. Knufff
hey meiden!! maj, jullie ook natuurlijk! Evelien hoe gaat het daar? En met de rest? Hier morgenvroeg de IUI, nog net voor de kerst.......heel veel ovu pijn op het moment dus de timing zit wel goed.
Evelien. Wat naar zeg, hopelijk knapt hij snel op. beterschap met de kleine. Mooi kindje. Esther. 2014 moet gewoon een goed jaar worden voor jullie met een mooie zwangerschap. succes morgen.
Evelien wat naar van je mannetje hopelijk knapt ie snel op! Esther mijn duimen gaan weer draaien! hier vandaag VK alles goed, alleen uk ligt in een stuit maar hij kan nog draaien de komende 2 weken, anders word er gekeken naar andere mogelijkheden.maar ga me nog niet druk maken.. hopelijk binnenkort een aardverschuiving daarbinnen
Evelien Beterschap met je mannetje Esther succes morgen hoop dat 2014 echt een mooie jaar wordt voor ons allemaal Hier helaas gisteren ongesteld
@esther. Ik ga duimen dat deze kerst iui geluk brengt @paprikaas. Hij heeft gelukkig nog even om een aardverschuiving teweeg te brengen. Duimmmmmm @hll88. Jammer meis. Hopelijk een mooie test in januari.
Dank jullie wel meiden!!!! HL gedver balen meis. Ik duim nu al voor de komende ronde. Paprikaas inderdaad gewoon nog niet druk maken hoor er kan nog vanalles veranderen!
Dames sorry ik heb niet zo meegelezen! Ben ook echt alleen maar bezig met kolven, heen en weer naar het ziekenhuis, en tussendoor wat eten en rusten.. Met de kleine man gaat het steeds beter gelukkig! Wel wat kleine stapjes terug gehad maar hij gaat nu weer op volle kracht vooruit! We hopen zelfs dat hij dit weekend nog met ons mee naar huis mag en anders begin volgende week. Als hij het zo goed blijft doen als nu, heeft de arts beloofd dat hij voor de jaarwisseling nog thuis is
Wat een droppie Evelien!!!! Je hebt het er maar druk mee... Volgens mij is je man trouwens een heeeeele trotse papa!! Heerlijk als hij voor het nieuwe jaar lekker thuis zou zijn!