Evelien. Wat een prachtig mannetje zeg. Mag je trots op zijn. Slapeloze nachten gaan ook weer voorbij meid. Ons meisje slaapt nu door s'nachts. Geef je nog borstvoeding? Dit vraagt namelijk ook veel energie van je, probeer ook je rust te pakken als de kleine man overdag slaapt. Tinkerbell. Duim voor je meid, dat 2014 jullie wat moois mag brengen.
@ Evelien: wauw! Wat een moppie zeg! Heerlijk. Echt superfijn dat hij alweer lekker thuis is. @ Tinkerbell: ook hier draaien mijn duimen hoor. @ de rest: mijn duimen draaien voor iedereen! Hier morgen naar de huisarts voor Andres. Gesprek over de sterilisatie van hem. Meteen ook maar vragen wanneer mijn spiraal geplaatst mag worden. Ben nu aan de microgynon 50, maar ben gewoon wéér tussendoor ongesteld... Ben er wel weer klaar mee als ik eerlijk ben... Hieronder foto van mijn 2 kanjers. J.oshua wilde graag D.anique even lekker knuffelen <3
Hoi meiden. Eindelijk even tijd. Voor iedereen natuurlijk een geweldig mooi nieuwjaar gewenst. Dat alle wensen en dromen mogen uitkomen. Ik zie hier van allerlei mooie foto's voorbij komen. Mooi hoor dames!! Tinkerbell, deed jij deze maand nu ook een behandeling of niet? Ben het even kwijt. Hier gewoon aan het wachten. Niks speciaals aan het handje.
Deze cyclus geen behandeling omdat ik een hysteroscopie heb gehad maar we mochten wel gewoon in eigen cyclus doen dus er is een hele kleine kans maar de gyn denkt dat ik in mijn eigen cyclus niet zwanger geraak
Evelien wat een mooi mannetje <3 Mvj, lief! Hier voor het eerst ongesteld geworden. Blegh...dat heb ik zo niet gemist, maar ach...alles werkt weer zullen we maar denken Had het begin van het nieuwe jaar alleen anders voorgesteld...
Tinkerbell, nou dan duim ik gewoon dat de gyn het lekker fout heeft. Grace haha sorry moest daar even on lachen. Je ongi is alweer zo lang geleden natuurlijk. Tis wat hé.
Ja ik weet ook niet helemaal wat mijn temp vanmorgen dacht hahaha. Misschien nog in de december stemming ofzo, geen idee. Zo das lang geleden ja, blijft stom....ongi
Hoi dames, Esther mooi je temperatuurstijging hoop dat het zo hoog mag blijven Vandaag om 16:00 heb ik afspraak bij de gyn wil niet meer wachten wil zo snel mogelijk starten. Wat raden jullie mij aan om te bespreken met de gyn? Zal ik eerst clomid proberen of gelijk met de iui beginnen (tenminste als ze dat aan mij laten). Mijn bloeduislagen waren wel goed toen ik tijdje terug was geweest had geen pco maar op de echo had ik een pco-like beeld dus ik denk dat ik luie eierstokken heb.
Esther gelukkig weer gestegen! Hl88 wss krijgen jullie eerst onderzoeken als die allemaal goed zijn dan zal er hoogstwaarschijnlijk worden gezegd om nog een half jaar zelf te proberen (daar zou ik in eerste instantie op rekenen)
Ze hebben bij mij een inwendige echo gedaan, en een sperma onderdoek van mijn man en ik heb bloed afgegeven 3e dag van mijn menstuatie.De gyn zei tegen mij als je wil kunnen we gelijk beginnen ik ga niet met een stampende voet voor je staan maar raad je toch eerst een half jaar thuis te proberen. Ik vond het oke, maar het is nu al 4 maanden en kan gewoon niet meer wachten ben er depri van geworden elke keer een teleurstelling en ik wil weten wat er aan de hand is echt een duidelijke uitleg heb ik niet gehad.
Hll88 als jij aangeeft te willen beginben stemmen de meeste gyns wel goed hoor zou t gwn vragen Evelien ahh lief mannetje!!! Grace ook weer ongi...bah idd niet gemist he die 9maanden! Esther mooie tempstijging! Xxx
One afschuwelijk bah, maarja...het werkt weer zullen we maar denken. Esther mooie stijging weer. Duimen dat het zo blijft.
Esther, Ik heb clomid gekregen moet beginnen wanneer ik ga menstrueren. Deze maand kan ze niks meer doen (heb toch zoals altijd elke maand hoop ik zie het wel nu nog een maand afwachten en dan kan ik een start maken.