Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    nou fijn toch dat je in ieder geval al de clomid hebt gekregen dan? Hopen dat het allemaal niet meer nodig is.

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: wij wachten gewoon met je mee hoor :D. (ook al ben ik er nu even niet heel veel...)
    Wauw! Dat is zeker een flinke dip zeg!

@ Tinkerbell: Nou hoop dat je gewoon zwanger raakt hoor!

@ Grace: hahahaha, ja dat had ik ook niet gemist ;). En hier ook ondanks de pil, gewoon weer er doorheen he? Pfffff... Ben gewoon al vanaf de 1e dag menstruatie iedere keer bloed aan het verliezen, het is zelfs zwart geweest.

@ hll88: hoe ging het bij de gyn? Super dat je clomid hebt gekregen. Ik hoop dat het je gaat helpen meid. Hier ook zwanger geworden met behulp van Clomid.

Hier gaat het redelijk. Ben erg moe, maar ook errrug druk, dus die vermoeidheid is niet zo vreemd.
    Morgen nog heel drukke dag en zondagmiddag nog naar mijn zusje toe (hele weekend onze verjaardagen) en dan is dat gelukkig ook weer voorbij.

Donderdag bij de huisarts geweest voor manlief en die is nu aan het wachten op een oproep van het ziekenhuis wanneer hij moet komen voor sterilisatie.
    Ik moet nog 1 maandje de pil, na deze (heb vanavond de laatste) en dan kan ik afspraak maken, als ik ongi word om de spiraal te laten plaatsen. En dan maar heel erg hopen dat de spiraal net zo werkt bij mij als de prikpil. Want de prikpil wil ik eigenlijk niet meer. Het is puur voor mijn menstruatie.

Vandaag nieuwe ring gekregen. Had een horloge van de overleden zus van mijn vader (nooit gekend), maar was altijd veel te bang om hem te verliezen, dus hij lag maar in mijn sieradenkistje... Dus is mijn vader rond gaan vragen wat hij nog waard was.
    Ik mocht hem omruilen voor een ring van 142,50 euro. Maar die ring was helaas te klein. Heb nu een ring uitgekozen, die was 115 euro en kreeg nog 25 euro toe ook :D. Altijd leuk shoppen op die manier. En ik heb iets om ter nagedachtenis van haar.

Toen ik thuis kwam wachten op de nieuwe fiets voor J.oshua's verjaardag en daarna broodje gegeten en "snel" boodschappen doen... Althans dat dacht ik... Ben meer dan 1 uur onderweg geweest (in de winkel zelf). Dus toen we thuiskwamen moest D.anique meteen de fles en had ik al geen tijd meer om nog weer naar andere winkel te gaan, dus dat moet ik morgen doen. Ik moest namelijk nog soep koken en een appeltaart bakken voor morgen.
    Kreeg mijn man ook nog eens pech met de auto van de zaak. Dus hij moest wachten op de ANWB... Meneer was handige Harry, want hij had de lampen aangelaten, zodat hij wat kon zien bij de container die hij moest nakijken...maar meneer had de auto wel uitgedaan... ja dan gaat je accu leeg...

Na het eten heel even bij mijn buurman/achterneef op visite geweest en toen thuis slingers opgehangen en is manlief de fiets in elkaar aan het zetten.

Kortom... een heeeeeeeeel druk dagje... Zometeen D.anique de fles en dan lekker mijn bedje in. Morgen eerst een lekkere massage. En dan de woonkamer party-klaar maken ;)

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    hey meissies, hoe gaat het hier met iedereen??

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Goed hoor en mt jouuuuu??

5. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hll88. Fijn dat je iig clomid he e bt gekregen.

Esther. Kaartje heeft wel wat weg van vorige maand. Duim voor je.

Hier. Vandaag lekker thuis. Heb genoeg gehad van al die feestdagen en verplichtingen.

6. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Dinsdag krijgt onze meid haar eerste prikjes. Waren jullie kindjes ziek van de prikjes?

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    One, goed hoor. Jij bent niet echt aan het tempen he whahaha

Margha, dank je. Lekker he even alles weer normaal na december. Ons mannetje kreeg vooral last van opzwellende beentjes dus ik raad nu echt iedereen aan om een pak luiers in huis te hebben die 1 maat groter zijn. We hebben echt ellende gehad omdat we daar niet aan hadden gedacht. Hele elastiek stond in zijn benen gesneden. Grotere luier aan gedaan en alles was over. Verder een klein beetje koorts gehad maar verder dan dat geen last.

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Esther haha nee heb t ff helemaal laten varen af en toe eens om te kijken of temp al hoog is..:p

Margha hier niet veel last...juist meer slapen alleen.
    Xx

9. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Dames even vraagje mijn temp gaat maar stilletjes omhoog wil dat dan zeggen dat ik geen goede eisprong heb gehad?

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Nee hoor heb ik ook wel eens! :)

11. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Margha hier had ze koorts en veel slapen, maar ze was ook daarvoor al ziek geweest. De 23e moet ze de 2e keer voor de prikjes.

Tinkerbell ziet er mooi uit. Even afwachten.

Esther duim!!!!

12. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Thanks. Heb een maat groter in huis. Heb ook al de tip gehad er een nat navelbandje om te doen, om het zeg maar te koelen tegen de eventuele zwelling.

13. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Zou dit een voorteken zijn?

14. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier heb ik dan eindelijk mijn kruis

15. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hm, willen jullie ff meedenken? Gisteren posi ovu test en krampen, vandaag temp omhoog maar wéér een posi ovu test. Kan dat wel, na je eisprong? Of moet ei nog komen en is mn temp omhoog door die slechte nachten de laatste tijd?

16. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    36.5 is op zich nog vrij laag. Het kan best zijn dat hij morgen nog meer stijgt en dat je kruis uiteindelijk op vandaag komt.
    Dus positieve ovu in combinatie met 36.5 is niet heel gek.

17. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Maar hij is wel 0,3 gestegen al, dat is toch best veel?

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hier vandaag rechts ontiegelijk veel lies krampen enzo! Pfjoeee denk mn eitje..terwijl ik er juist niet mee bezig bn en wil zijn..kwa (wat voel ik enz) & dan heb ik dit weer haha

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Yupgup kan allebei. Het kan zijn dat er op vandaag een kruis komt uiteindelijk, maar door die open rondjes en weinig informatie vind ik het wat moeilijk gokken zo. Even afwachten nog wat er de komende twee dagen gebeurd.

Tinkerbell, jazeker is dat een voorteken hahaha. En nu temp lekker omhoog meissie, ik duim weer!!

One, aan de klus jij!!

Zijn er nog zwangeren waar ik voor moet dansen? Bij deze!

Hier ben ik niet helemaal zeker van temp maar heb hem toch maar gewoon ingevuld. Ben er vannacht echt heeeeeeeeeeel vaak uit moeten gaan omdat die rare hond van ons bleef blaffen en grommen (doet die dus echt nooit dus was wel opvallend te noemen). En dan ga je weer naar onder, alles nakijken en weer naar boven om te proberen te slapen. En dat ongeveer 6 keer......bleh......maar goed deze temp boeit nog niet zoveel. Woensdag nod....

20. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther volgens FF heb ik mijn ES gehad maar vandaag voelde ik aan me baarmoeder omdat ik een sliert had met wat bloed en mijn baarmoedermond was zacht en nog open

Deel Deze Pagina