Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Esther oeh flinke daling idd maar kan ook vn weinig slaap komen. Spannend!!
    Hier eitje geweest denkik....nog steeds flinke steken rechts.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik ga uit van ongi morgen hoor, maar voel absoluut nog helemaal niks. Wel weer een schijt nacht gehad.

3. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Duimen draaien weer one!

En Esther pffff balen hopelijk was de temp zo vanwege je rotnacht :(

hier een eigenwijsje die denkt dat ie er aan de bovenkant uit kan.. hij is dus niet gedraaid.. volgende week meer...

4. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther balen van je temp meid maar nog geen rood dus ik duim nog voor je

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Stop maar met duimen hoor, er is spotting geconstateerd, dus morgen officieel ongi.

We hebben besloten even lekker minimaal 1 maand het weer zelf te gaan doen. Even geen hormonen, echo's, onderzoeken, eendebekken, slangetjes etc etc etc meer. En vooral geen geklus op verplichte momenten in een bakje........even terug gewoon naar ons, hoe het hoort te zijn.
    Ik slik gewoon mijn vitamines en ben nog steeds rookvrij dus daar gaat het niet aan liggen.
    Maar het begint nu echt even te veel op fabriekswerk te lijken en daardoor dropt mijn libido als een gek naar het vriespunt. Even gewoon terug naar onze relatie en dan zien we wel weer. Voelt goed als ik eerlijk ben.
    Morgen alleen even doorgeven in het ziekenhuis en dan gaan we lekker "blind" de maand weer in.

6. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Oh balen esther dikke knuffel

7. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hoi dames ben mezelf helemaal gek aan t maken!!! Pfff...had gister ongesteld moeten worden maar nog steeds niks elke keer als ik wat meer buikpijn krijg denk ik jah t is begonnen maar niks..vanochtend was m'n test ook gewoon omowit!! Maar heb nog nooit n cyclus langer dan 31 dagen gehad, en morgen is t dat 32 al?! Had ook de afgelopen 4 maand n hele nette cyclus van 29 dus snap er niks van en maak me alleen maar gek in m'n hoofd :S
    Heb gewoon zoiets van jah zet nou gewoon door of geef me die positieve test!!! Grrrrr....
    Mja moet maar geduld hebben kan niks anders doen :S

8. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Als jullie mijn tempkaartje, de after-ovu-dip, vergelijken met die van juli 2011, toen ik zwanger was van zoonlief.... vinden jullie het dan ook zo spannend voor me? :p

Heb de andere maanden geen dipjes gehad na m'n ei, dus ben best wel een beetje *aaaaahh! (schreeuw zalando-reclame)

Hoop zo dat m'n temp morgen wel hoger is!!

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Ohhh haha laat maar, feestneus is gearriveerd!!!! :p in de ochtend gelijk de dokter bellen voor n afspraak ;) en hopen op die doorverwijzing!!! ;)

10. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    mijn ES is op 3/1/2014 geweest.wat ik nu niet heb is pijn aan mijn boobs normaal meteen na ES heb ik pijn als het niet raak is maar nu nog steeds niets. Ik heb nu nog een beetje hoop

11. hll88

hll88 Actief lid

30 nov 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    #3151 hll88, 8 jan 2014
    Laatst bewerkt: 8 jan 2014
    Eshet en rabia echt balen

Rabia ik hoop dat je een doorwijzing kan krijgen

Hier nog steeds me eisprong niet gevonden :(

12. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Rabia balen meid dikke knuffel

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Rabia wat jammer meid! :(

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dankje dames!!! Ik heb net de HA gebeld en kan vanmiddag al terecht :D ohhh ik hoop zo op die doorverwijzing!!! Duimen jullie mee?! :p

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Yupgyp zeker spannend, maar geen garantie helaas. Ik hoop het echt voor je.

Rabia balen van je ongi, maar lekker dat je vanmiddag al mag komen!

Hier echt door gebroken met alle krampen er boven op. Bleh....Nu lekker minimaal een maandje rust, zal me goed doen.

16. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Rabia, ik zal ook voor je duimen!!

17. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Het meiden. Ik lees wel mee maar ben gesloopt dus reageer niet veel

Esther en rabia. Wat ontzettend KUT zeg. Ik gun het jullie zo meiden.
    Esther. Doen wat goed voelt meis en kan me zo goed voorstellen dat jullie ff geen ziekenhuis enz willen. Ik blijf ontzettend duimen.
    Rabia fijn dat je meteen terecht kan. Ik neem aan dat een verwijzing geen probleem zal zijn. Hopelijk kan je dan snel terecht.

Lappie. Hoe gaatie bij jou meis? Echte aftellen is begonnen he.

Dikke knufff

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Lappie en Jennifer Zo spannend ! Ben benieuwd wanneer jullie kleintjes zich melden :D want yo kwam met 37.4! :D Dus alvast veel succes als ik jullie niet meer spreek,, je weet maar nooit hihihi :p

Rabia fijn dat je zo snel terrecht kan meid! :)

Hier is eitje geweest, vanmorgen 36.9
    xx

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dames ik heb jullie mening nodig!!!

Kom net van de dokter en heb echt n heel fijn gesprek gehad ook heel persoonlijk!!! Hij verteld ook over zijn dingen.qua zwangerschap enzo
    Maar hij zei zoals je je verhaal verteld klinkt t allemaal wel goed en denk dat er niks mis is met jou!! En wil je ook echt wel n verwijsbriefje meegeven voor n kliniek, maar wil je nog een andere optie geven!
    Ik ben zelf erg van de oosterse wijze van genezen en kan je ook doorverwijzen naar een acupuncturist!! Hij zo jah n kliniek is ook goed en doet onderzoeken enzo maar kijkt alleen maar daar naar en n acupuncturist kijk ook naar je levenswijze en eventuele blokkades in je lichaam enzo
    Hij zei ik wil je niet pushen en als je liever naar n kliniek gaat geef ik je ook meteen n verwijsbrief maar wil je gewoon deze optie geven en praat er met je partner over wat jullie beiden willen!!
    Nou ben ik zelf wel wat spiritueel aangelegd (blijken vaak Indo's te hebben :p ) en geloof daar wel in enzo ook omdat heel vaak doktoren zeggen er is niks probeer nog maar blabla
    Dus jah ik twijfel best wel, maar denk ook kan eerst mss wel acupunctuur proberen en als t niet werkt toch naar n kliniek gaan!!
    Nou heb ik net nog onze verzekering aangepast mochten we toch voor acupunctuur gaan zodat we wel vergoeding krijgen!!
    Maar hoe denken jullie dames erover!! Is best wel lastig vind ik!!!
    Kan m'n man nog niet bereiken want dies lekker aan t shoppen in antalya haha...maar hopelijk krijg ik m zo te pakken!!!
    En mss kunnen we bij zo'n acupuncturist wel sneller terecht???
    Pffff.....nadenken, nadenken, nadenken!!!!! :S

20. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Esther bah weer k*t.

Tinkerbell dat zou een mooi voorteken zijn.

Rabia misschien beide? De gyn gaat waarschijnlijk toch niet gelijk iets doen. Waarschijnlijk wat onderzoeken maar er gaat wel even tijd overheen. Tot die tijd misschien de acupunctuur?

Deel Deze Pagina