Spannend zeg voor de zwangeren die op het laatst lopen. Wel zwaar zo de laatste loodjes. Tinkerbell, duim voor je, temp is nog mooi hoog. Rabia. Hoop dat ze gelijk heeft en dat het jullie gaat helpen. Esther. Hoe is het met jou? One. mooie hoge temp meis.
tinkerbell. Jammer zeg. One. spannend zeg, ben benieuwd naar je temp van morgenochtend. Hier al een paar weken last van duizeligheid, al bij de ha geweest en bloed laten prikken. ontstekingswaarde was wel wat verhoogd maar verder is er niks uitgekomen, nu ook nog last van een pijnlijke rechter borst. Hoop niet op een borstontsteking bah.
Lappie wauw mooie buik en wieg! Spannend ben benieuwd wanneer de kleine man zich meld geniet nog maar vn je buik! En t getrappel...ik mis t zo! Xxx
Vanmorgen vergeten te tempen omdat ik n druppel bloed zag...(13dpo) maar tot nu toe is t daarbij gebleven..
Ja morgen moet ik na de gyn bellen voor een echo die moet gedaan zijn voor dag 5 en gaan we met menopur beginnen
Balen tinkerbell. Lappie. mooie wieg, spannend. One. Balen zeg, hoop het niet. Hier gaat het gelukkig weer beter.
Balen tinkerbell Lappie mooie buik en wieg.. je bent er klaar voor Margha fijn dat het beter gaat... Esther hoe is het daar?