hei poppies!!!! One, niet doen hoor, geen rood!!! Tinkerbelll dikke knuffel Lappie, wauw wat een prachtbuik. Voor iedereen even een mega knuffel. Hier even alles aan het loslaten. Tempen vergeet ik gewoon steeds en ik vind het heerlijk. Geen temp, geen hormonen, geen echo's, we zien wel waar we uit komen. En buiten dat druk druk druk dus ik ben er iets minder momenteel, maar ik vergeet jullie niet hoor lieffes!!!!
Esther heerlijk ff niks toch meid! Wij vergeten jou ook niet hoor! Hier toch wel ongi gister later op de dag heeft t doorgezet dus hophop volg ronde missch meer geluk!
Knuff voor iedereen hier die het nodig heeft! Hier deze maand zo het nu lijkt rust, volgende week donderdag heb ik een operatie bij de kaakchirurg en hopelijk kan het in 1x, anders moet ik nog een keertje en dan heb ik 2 maanden rust. Hopelijk kunnen we er dan weer voor en zo het nu lijkt gaan we dan weer afspraak maken bij de gyn voor IUI, dit ivm mijn leeftijd. Dus komt wel weer spannende tijd aan voor ons.
One balen zeg. Op naar de volgende ronde. Duim! Esther, heerlijk geen druk. En ik denk ook aan jou of je hier nu wel of niet vaak ben. Alles op zijn tijd. Oh bah lyanna, kaakchirurg. Spannend allemaal. Wat is je leeftijd als ik vragen mag? Lappie wat een mooie buik! En wieg.
Grace, ik wordt in april 39 en Jivano is ook met behulp van hormoon gestimuleerde IUI, vandaar met HA afgesproken half jaar zelf proberen en dan weer door naar gyn.
Hoi dames hier ff n update!! Ben vandaag langs de huisarts van m'n man geweest, omdat we n verwijsbrief moesten regelen voor n semenanalyse!! Gelukkig deed hij niet moeilijk en vond hij t ook logisch dat we lieten testen aangezien we al zolang bezig zijn!! Gelijk n potje opgehaald bij t ziekenhuis en morgen kunnen we t al inleveren bij n fertiliteitskliniek weet een van jullie toevallig Hoelang t duurt voordat je uitslag krijgt? Gelijk die dag al omdat t niet "lang" goed blijft of duurt t wel n week ofzo?? Ben heel benieuwd en wel n beetje zenuwachtig hoor morgen ook onze intake gesprek bij de acupuncturist ook heel benieuwd hoe dat zal verlopen!!! Echt spannend en gaat toch wel snel allemaal hopelijk krijgen we ook gauw n mooie test De dokter zei nog heb ook veel mensen gehad die op afspraak kwamen hiervoor en eigenlijk gelijk erna zwanger waren Ach zullen zien hopelijk is er niks met mijn man en hebben we gewoon de pech dat t niet lukt!! Of gewoon stress ofzo... Nou ik hou jullie wel op de hoogte
@lappie dankjewel meis!!! Hoe voel jij je nu dan?? Echt spannend hoor kan natuurlijk elk moment gebeuren
Rabia dezelfde dag hadden wij de uitslag vn het semen. Spannend hoor! (@all hier vanmorgen iets vreemds verloren bij de ongi...denk dt t een vmk was twee dikke stukjes *sorry...heb dit alleen gezien mt mn vmk? Maar dt was toen 1 stukje..dus weet nie zo goed wat ik ervan denken moet...bah )
@one ohh echt zo snel las bij meesten n week!! Hopelijk krijgen we ook gelijk de uitslag!! Oh meis wat vervelend zeg!!! maar was t stolsel ofzo?? Ik had 1x n echt vleesachtig iets gevonden en de mk van vorig jaar had ik ineens heel veel stolsels en toen toch maar getest en jah hoor positief!! Mss als je t zelf wil, ff kijken als je n test doet wat ie aangeeft?? Koppie op meis!!! Dikke knuff!!!
Ja gaat wel prima eigenlijk. Mag niet klagen. Alles nog steeds rustig hier.... We wachten maar geduldig af....
Ik ben een paar weken minder actief geweest op het forum ivm drukte. Natuurlijk vergeet ik jullie niet en duim ik ook voor jullie hard verder. @ Rabia Wij hebben een paar weken geleden ook de stap genomen om naar de huisarts te gaan. Deze stuurde ons direct door naar de fertiliteitspoli. Uitslag van semen onderzoek krijgen wij 1 dag na het inleveren (telefonisch). Ik zie dat je wel 15 dgn overtijd bent. Misschien dan al geluk voordat de uitslag van semen binnen is?! Ik duim met je mee Voor de rest een knuffel die het nodig hebben
@lappie. Wauwwww wat een mooie buik en schattig wiegje zeg. Echt spannend voor je. Nog heel even en het is zo ver @tinkerbell en one :x niet leuk zeg. Had het zo gehoopt voor jullie. Maar 2014 wordt jullie jaar. @one. Oh dat is vaag zeg. Niet leuk. @lyanna. Balen meis. Duim heel hard dat het ook bij jou snel gaat lukken. @esther. Meis lekker toch even een maandje niks. Gun het je zo. Duurt nu echt te lang. Duim heeeeeel hard @rabia. Fijn dat het snel gecontroleerd wordt. En spannend zeg. Wie weet helpt de acupunctuur. Ook voor jou duim ik. Hoop steeds iets positiefs te lezen meiden. Gun het jullie allemaal zo. Dikke knufffffffff
Jennifer hoe voel jij je..? gaat alles nog goed..? geen gerommel..? Rabia, Ja t was gewoon t zelfde als mn vroege miskraam's dus ja ga er deze x ook vanuit, maar wel vreemd, 2 stukjes, blijft toch n beetje in mn hoofd rondspoken..Maar nee testje doe ik niet nu.. @all vandaag weer met ons mopsie naar t cb, om 11:40 ben benieuwd hoeveel ze is gegroeid, en hoeveel ze weegt, is nu een tijdje geleden! Dus best spannend...ook omdat ze nu goed mee eet enz, ook met ons aan tafel..zo heerlijk om van te genieten, zo gezellig aan tafel met ze allen.
@one. Het is vrij rustig. Soms ineens wat menstruatiepijn maar dat trekt dan weer weg. Morgen weer controle bij de gyn. Ben benieuwd hoe het bij het cb gaat. Is ze alweer 6 maanden. Jeetje wat gaat de tijd snel zeg. Snap dat je die stolsels in je hoofd blijft houden. Is ook raar als je dat alleen bij de mk hebt gehad.
@vrouwke oeps heb m'n banner helemaal niet aangepast!! Ben niet overtijd hoor was t vergeten om n nieuwe te maken :S Hihi ze zeiden tegen ons dat we eind van de week konden bellen mss probeer ik t donderdag wel en anders vrijdag!! Dan moet t wel binnen zijn toch hoop ik!! Wel spannend allemaal @one jah dan zal dat ook wel zo zijn denk ik...vaak zegt je gevoel al wel genoeg!! En hopelijk is alles ok met je kleintje bij de cb, mar dat zal vast wel allemaal goed zijn lijkt me ook heerlijk hoor zo samen aan tafel met je gezin!! Krijg soms dingen van m'n vriendin mee en zo leuk dat kleintje van haar!!! Gister was ik bij de moeder van m'n vriendin en ze moest oppassen en heb haar dochtertje in slaap gewiegd zo lief he!!! Kan niet wachten om dat straks bij mijn eigen kleintje te kunnen doen!!!
@jennifer jeetje bij jou gaat t ook hard zeg nog ff en je kan van je kleintje genieten meis!!! Ben benieuwd!! Straks veel kleintjes erbij hier Hihi leuk hoor en hopelijk voor de niet zwangeren gauw de roze wolk!!!!
Hey Jennifer, ik heb je gemist hier!! Gelukkig gaat alles goed met je. Trek je het allemaal nog? Kun je goed slapen enzo? xx Lappie