Jennifer idd waar blijft de tijd he! Menstuatiepijntjes op t einde had ik ook spannend! Rabia jaaa mooi he hoop dt jullie ook snel een wondertje mogen verwachten! <3
Twee maanden trg woog ons moppie 6550gr en 60,5 cm. Vandaag woog ze 8180gr en 65,5cm! & Ze deed zelfs al dingen die n 9 maanden oud kindje doet! Proudmama <3
Ja wat ben je dan trots he! Uhh met verschonen voetjes pakken naar dr gezicht toe, mondje.. zeg maar. Speen zelf zoeken (kruipend) in de box en dan zelf in dr mondje doen...Dingen goed beetpakken vasthouden enzo...En nog wat dingetjes,waren punten die ze bij 9 maanden kindjes pas zagen zei ze.
Wat leuk one, wat voel je je dan trots hè met zo, n mooie meid. 6 maanden alweer wat gaat de tijd toch snel. onze meid is alweer 10 weken.
Rabia. Hoop dat jullie snel de uitslag krijgen van het onderzoek. One. Lees net van de stolsels en dat je waarschijnlijk een vroege miskraam hebt gehad. Hoe gaat het nu met je? Esther. Hoe gaat het met jou moppie?
Margha ja echt wel..pff jou meid ook alweer tien weken de tijd vliegt echt! Ja gaat opzich wel goed hoor thanks xxxx
Hoi allemaal, hierbij ff t verhaal van de accupuncturist, t is nogal n lang verhaal en praat ook in n andere topic dus heb t ff gekopieerd :S Had geen zin om dit 2x te typen: Hoi dames, Sorry dat ik gister niet reageerde maar was echt kapot omdat we al vroeg op moesten enzo. En t is best wel n verhaal en had ff geen zin om dat helemaal te typen sorry!! Maar zijn idd gister geweest en was wel interessant hoor!! Heel veel dingen waren ook eigenlijk best logisch waar je normaal al niet zo over denkt! Allereerst kwamen we daar en moesten we een lijt invullen, daarna kregen we n gesprek met die man. We moesten t verhaal n beetje in t kort uitleggen en toen moesten we onze tong laten zien :S en hij zei gelijk dat t probleem bij m'n man lag!! Waar ik ook wel n beetje van schrok want dacht gelijk aan die vrouw die me dat vertelde!! Hij zei ook tegen m'n man dat hij later last van z'n buik gaat krijgen dat t daar zwak is. Hij legde ook alles uit hoe acupunctuur werkt en hoe dat allemaal zit met de banen in je lichaam. Hij vertelde m'n man dat hij mij wel zwanger kon maken dat dat z'n zaadproductie wel minder is dan n gemiddelde man van zijn leeftijd. Maar goed dat zullen we straks wel zien als we de test krijgen. Hij vroeg ook naar mijn cyclus en hoeveel bloed ik verlies omdat ik zelf t bij weinig vind vergeleken met wat ik vroeger verloor en ook dat ik vaak moet plassen en PDS heb, hij zei dat al die dingen te maken hebben met t hormonale gedeelte. En hij vertelde over dat t lichaam in 2 delen zitten, water & vuur! En dat t water gedeelte (in de buik) op raakt en ik dus meer vuur krijg. Waardoor ik al die klachten heb en hij zei ook je heb hierdoor ook meer opvliegers en hartkloppingen, wat ik idd ook vaak heb! Hij zei toen weet je waarom je man op valt, ik verklap zijn geheim: omdat je zo vurig bent hahah...maar eigenlijk kloppen er idd veel dingen! M'n man had aangegeven hoe hij zich voelde en dat hij wel zorgen maakte, ik had nog niks ingevuld omdat ik dus niet wist of t zeg maar echt constant moest zijn of niet maar hij zei ik kruis bij jou woede aan wat dus alles weer te maken heeft met t vuur, ik voel me niet boos ofzo maar hij zei je kan soms heel fel worden, wat eigenlijk best klopt. Maar hij zei tegen ons normaal komen. Mensen pas echt als niks heeft geholpen en zei dat ik bij de dokter om bloedprikken moest vragen om m'n hormonale toestand te laten checken ook of er niet cystes etc zitten bij m'n eierstokken en dat ik alle testen bij de gyn moest laten doen. Dus dat ga ik ook maar doen! Heb de dokter gebeld en wort straks ff terug gebeld hoop ik dan mag ik bloed laten prikken en vraag ik n verwijs brief voor de gyn. Mocht de uitslag van m'n man negatief uitpakken dan kunnen de dokters er eigenlijk vrij weinig aan doen behalve de goeien eruit halen en bij mij in te brengen maar dan gaat de accupuncturist hem helpen! En ik moet toch eerst alles na laten nakijken eerst! We hebben ook tips gekregen moet m'n eierstokken elke avond masseren :S voor ik ga slapen omdat ze 's nachts actief zijn ofzo en dan moet m'n man de achterkant doen bij m'n rug/staartbotje en dan moet ik lichaam en energie naar m'n eierstokken brengen doormidden van ademhaling. We mogen ook maar 2x per maand klussen ivm dat m'n man verminderde zaadproductie heeft en alleen op dag 13 & 15 klussen (denk niet dat dat gaat lukken hoor hahah ) verder hebben we ook n dieet meegekregen maar vind ik wel lastig hoor mogen veel dingen niet meer hebben maar gelukkig zei die vrouw daar dat je natuurlijk nooit met alles zo kan stoppen maar pak sowieso 1 ding waarmee je gaat stoppen en de rest probeert te minderen! Pfff weet niet meer of ik alles al heb verteld maar dit is t geloof ik wel zo'n beetje...maar hij zei ik denk dat je sowieso wel voor 90% zwanger kan raken!! wel fijn om te horen!! Oh jah en hij vroeg ook nog over mijn ouders en zussen hoe hun cyclus was en of ze ziektes hadden enzo. M'n moeder heeft n aantal jaren geleden toen ik nog klein was baarmoederhalskanker gehad ( daar krijg ik binnenkort ook n oproep voor :S voor n uitstrijkje ) en m'n halfzus heeft ook borstkanker gehad en m'n vader die ook hartpatiënt is en ook last had van t vaak naar de wc gaan, hij vroeg dus aan mij op wie ik meer leek en denk dat ik toch echt meer op m'n vader leek ( die overigens in t ziekenhuis ligt nu omdat ie heftige pijnen had in z'n buik, maar heb er geen contact meer mee hoorde dit ook van t wkend van m'n moeder weer) Dus jah best n verhaal en hopelijk kan ik ook gauw naar de gyn voor meer testen en hopelijk vrijdag de uitslag van m'n man!!! T gaat ineens zo snel allemaal!!! Had trouwens vandaag echt n positieve ovulatie test dus ga toch echt wel ff klussen nog Hihi... Wie weet?! Mss ben ik nog wat vergeten maar goed dit was t wel zo'n beetje!! Oh jah na afloop van de accupuncturist moesten we 130,- betalen wat wel vergoed wordt gelukkig maar als we nou straks elke week moeten komen en t elke keer voor moeten schieten dan wordt dat wel lastig mja eerst maar de testen afwachten en kijken wat daar uit komt! Mss hoeft m'n man straks alleen maar?! Oh jah we moeten ook ervoor zorgen tijdens t klussen dat we elkaar goed moesten opwinden en als hij klaarkomt moet hij ook echt mee ademhalen en ik n half uur met n kussen onder de billen moet liggen en t eerste kwartier ook die ademhalings oefening moet doen!!! T is best veel en mss wel wat zweverig mja weet ook noet of ik dit wel allemaal moet doen hoor?! Sorry dat ik van alles door mekaar zeg maar dan schiet ineens weer dingen door m'n hoofd wat ik vergeten was haha.. Ben benieuwd wat t ons zal brengen!!! Hij zei trouwens ook nog dat de kans groot is dat t binnen 6maand wel zou moeten lukken (hoop ik ook ) en dat de beste tijden om zwanger te raken maart/april is en juli/augustus, nou dan hoop ik toh op maart/april haha liefst nog deze maand Hihi.... We hadden t verder ook nog over m'n miskramen gehad en hij zei ook laten we hopen dat dat ook zo was (hoe erg dan ook) maar dat je dan dus wel zwanger kan raken!! Omdat mijn hormonale huishouding niet goed is kan t ook zijn dat ik dus daardoor die miskraam had en dat t eitje gewoon niet goed blijft plakken dus vandaar ook eerst die bloedtest!! Zo jullie zijn weer n beetje op de hoogte en laat jullie nog wel weten over de uitslag van m'n man en over mijn bloedtest etc.
Ben net trouwens door de dokter gebeld en krijg sowieso dat bloedonderzoek en hij gaat nog met de accupuncturist bellen over of ik nu alleen n inwendige echo moet of dat ik toch t hele traject bij de fertiliteits kliniek moet doorlopen!! Mocht ik alleen die echo moeten kan ik vrijdag de brieven ophalen en mocht ik toch naar de kliniek heen moeten dan wordt ik vandaag of morgen nog gebeld!! Spannend ff afwachten dus!!!
Dag dames hier weer terug van weg geweest Sorry maar het is allemaal zooo hectisch geweest de afgelopen weken! Het is zo wennen... Maar ik begin m'n draai nu wel een beetje te vinden Onze kleine heeft toch wel last van krampjes dus hij sliep eerst heel slecht (wat een nachten...) maar heb nu toch een manier gevonden om hem rustig in slaap te krijgen. Hij is al een maand oud, wat gaat dat snel! Kan me nog steeds niet voorstellen dat het mijn baby is.. Zo gek! Maar goed, hoe gaat het met jullie allemaal? Heb niet zo terug gelezen.. Alleen het verhaal van Rabia. Meis, wat goed dat er nu ontwikkelingen zijn! Hoop dat je snel zwanger mag raken meis, ik duim voor jullie!
ahh evelien wat n moppie! jaa gaat snel he! voordat je t weet kruipt ie door de box, hier net zo pff men kleine meissie word al echt n dametje! volgt mama in de loopstoel door t huis en heeft zelfs al 2 ondertanden! (5mnd-6d) Rabia wat fijn allemaal meis! ben benieuwd hoe t gaat lopen allemaal. hoop dat jullie snel in verwachting mogen zijn. xx
One, de jouwe is al 6 maanden jeetje! Weet nog dat je net bevallen was.. Gaat echt snel inderdaad. Maar ook wel leuk, nu is ze lekker aan het brabbelen denk ik?
Ja zeker heel leuk! elke dag doen ze wel weer ''iets'' anders! Jaa zo schattig he, dat gebrabbel, maar is ook echt n meid hoor, gillen kan ze ook goed dr stemmetje ontdekken.. soms wil ze zo hoog, dan komt er geen geluid meer uit...haha
@one. Trotse mama. Kan ik me goed voorstellen. @margha. Wat gaat de tijd snel he. Lekker genieten @evelien. Heerlijk ventje. Ook alweer 4 weken. Wauw waar blijft de tijd @rabia. Wat een verhaal meis. Hopelijk gaat het nu snel lukken. Voor de zaadproductie van je man zou je hem selenium en zink pillen kunnen geven. Dat gaf onze gyn toen aan. Ik duim meis dat jullie wens snel in vervulling mag gaan. Hier vandaag 37 weken. Controle bij gyn was goed. Bloeddruk 110/70. Kleine groeit goed is niet een heel groot kindje. Verwachten 3000-3500 gram bij 40 weken. Hartje klopt mooi vruchtwater was prima. Je zag zelfs vlokjes drijven wat goed is. Volgende week weer controle.
Spannend jennifer! ben benieuwd hoor wanneer hij komt ik heb even gekeken, men album was te vol vorige keer,daarom kon ik niet uploaden, dus kan nu weer fototjes spammen.. voor degene die benieuwd zijn naar Yoènna. Er staan 2 nieuwe.. xxx
Rabia idd goed dat er iig ontwikkelingen zijn..hopelijk snel duidelijkheid One naar van de wss vroege miskraam..en wat goed van Y. wat gaat het toch snel met alle kindjes ) Tinkerbell ook balen van je ongi Evelien wat naar dat hij zoveel last had van krampjes gelukkig weet je hem nu wel in slaap te krijgen! wat een mooi manneke! Jennifer Lappie ben zo benieuwd wanneer de eerste babys weer komen!!
Dankjewel dames vind t ook wel spannend allemaal hoor en gaat ook allemaal zo snel he!!! Alleen maar beter natuurlijk @evelien wat n mooi ventje zeg!!! Gaat dat allemaal snel zeg @jennifer had ik idd al gehaald voor m'n man maar vergeet t soms weer in te nemen!! :S toevallig vandaag nog weer nieuwe gehaald! Voor mezelf weer tarwekiemolie omdat m'n cyclus toch weer langer werd sinds ik gestopt ben dus jah toch maar weer innemen!!
Hey meiden, ik schaam mij echt diep dat ik er op het moment zo enorm weinig ben. Heb het op het moment zo enorm druk... Nog 9 dagen en dan is mijn verlof alweer afgelopen, wat gaat dat supersnel zeg! D.anique is gisteravond opgenomen in het ziekenhuis. Hij had gisteren over de hele dag nog maar 145 cc gedronken (fles van 17.00 uur van de 165 cc, maar 15 cc gedronken) en had steeds koorts en enorm hoesten. Hij blijkt het RS-virus te hebben. Dus zal nog een paar dagen in het ziekenhuis moeten blijven. Omdat ik nog wel steeds aan jullie denk, ook al ben ik er niet heel veel, wilde ik jullie toch even op de hoogte stellen (een aantal hebben het gisteren al wel gelezen). Ik wil jullie allemaal een hele hele dikke knuffel geven.