Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hallo, ik ben vandaag ook begonnen met tempen op dag 1 van men cyclus .. ik snap nog niet zo goed hoe het allemaal werkt , hopelijk doe ik het juist ... gaat de app zelf men ei opsporen als ik elke dag men temp ingeef?
    hmmm hoe kan ik men temperatuurkaartje hier als link zetten onder men naam ? ik snap het nog allemaal niet zo goed ... sorry :(

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Haai moppies.

Ik ga straks echt alles bijlezen beloof ik.

Babylove als je gewoon wat je moet doen en FF vind een eisprong dan zet hij vanzelf een kruis op die dag ja

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Zo, niet veel gekke dingen gezien geloof ik.

Rabia en mvj hele dikke knuffel van mijn kant.

Kaas, ik zie dat je positief hebt getest. Gefeliciteerd.

Tinkerbell en One, kom op he meiden, we kunnen het.

De "dikke buiken dames" nog eventjes meiden.

Hier stop ik nu weer even met tempen, eisprong duidelijk geweest waar ik hem ook voelde. Ben ik wel blij om aangezien ik toch 4 maanden hormonen heb gespoten en nu helemaal niks.
    Voel me absoluut niet zwanger, maar ja je weet maar nooit, voelde bij mijn zoontje ook niks.

Knuffeldeknuffel voor iedereen!!!!!!!

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    spannend esther!

Wat n stilte hier ineens, hoe is t met iedereen?

5. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hoi, even mijn verhaal gekopieerd uit ander topic, anders moet ik het weer helemaal opschrijven:

Hey meiden, ben nu pas weer terug. Heb het besproken en in principe is het beleid controle vk 40 weken, controle vk 41 weken, ctg+echo bij gyn met 41+3 en dan evt. inleiden bespreken.

Ook gaf ik aan dat ik de baby gisteren wat rustiger vond dan anders en toen zei ze dat ik meteen al voor ctg naar het zkh mocht. Ze ging meteen bellen.

De vk nam mij heel serieus, heel fijn gesprek gehad.
    Toen dus meteen door naar het zkh (heb ik toch nog de verloskamers kunnen zien :p).

Drie kwartier aan de ctg gelegen en een echo gehad. Alles zag er prima uit. Placenta werkt nog goed, genoeg vruchtwater, totaal geen buikactiviteit trouwens.

Ook het 41/42 weken gedoe besproken. Ik ben erg gerustgesteld. In principe liever wachten op natuurlijke bevalling maar het was wel allemaal bespreekbaar, inleiden bij 41 weken. Ze legde wel uit dat als je lichaam er nog niet klaar voor is, het ook wel weer lastiger wordt.
    Maar ik ben allang blij dat het bespreekbaar is.
    Ook zei ze als ik me weer iets ongerust maak dat ik dan gewoon weer moet bellen en dan krijg ik gewoon weer een ctg, was geen enkel probleem.

Bij de echo heeft ze nog metingen gedaan. Ietsje boven gemiddeld (liep tot nu toe steeds beetje achter). Ze schat hem nu op 7 pond (zl was 3250).

Oh ja, ook was hij al een klein beetje ingedaald. :)

6. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Esther. Groot gelijk om even niet te tempen. Gaan jullie volgende maand weer voor iui. Hopelijk is het niet nodig.

Lappie. Fijn dat je gerust gesteld bent en gelijk voor controle mocht komen. Had ik toen ook. Hoop dat de kleine zich deze week gaat melden en je niet eens hoeft na te denken over inleiden.

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wil ook liever niet ingeleid worden.
    Bij zoonlief begonnen de weeën 's avonds op de uitgerekende datum, volgende ochtend geboren.... dus ben zooo benieuwd wat deze gaat doen!! Als het hetzelfde is dan zou het morgen gaan beginnen! :)

8. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Spannend lappie. Ga je in het zh bevallen?

9. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Esther ik duim weer!

Lappie fijn dat je gerust gesteld bent! hopelijk komt ie binnenkort vanzelf!!

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ja, ga normaal gesproken poliklinisch bevallen in het zkh.

11. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik hoop het ook Paprikaas.

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    hey moppies!!!!

Lappie wat fijn at je zo'n goed gesprek hebt gehad meis, nu is het aftellen.

Dank jullie wel weer voor het duimen.
    Ik weet niet of we volgende maand alweer starten met iui. Dit bevalt ons eigenlijk wel heel goed zo. Dus ik denk dat we er nog een maandje achter aan plakken.
    En de gewoonte is er nog steeds. Werd vanmorgen spontaan om 6 uur wakker, temp tijd dus. En heb het maar gedaan hahaha, ja als je toch al wakker bent. Nog een week wachten en dan weten we meer.

Vanaf vrijdag is het hier rustig. Vriend is een behoorlijke darter en het Open Nederland is dit weekend. Dus die mag ik vrijdag ochtend (kleine is bij oma) om 6 uur afleveren en dan zie ik die op maandag ergens weer verschijnen.
    Zie er niet heel erg naar uit om helemaal alleen e zijn 4 dagen, zoontje, hond, huishouden en werk, maar ja het is maar een keer in het jaar.
    Ze wilde wel dat we meegingen maar dan gaan hun dus allemaal de hele dag darten en zit ik wat alleen met zoontje op een leeg park......ook niet leuk natuurlijk, dus ik blijf lekker thuis. Gaan we de boel gewoon afbreken whahahaha

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Oh en niet geheel onbelangrijk, ik ben zo trots op mezelf. Ik ben nu in een kleine twee weken 4,2 kilo kwijtgeraakt. En heb laatste week niet eens kunnen sporten door mijn trap-ongelukje.Wat trouwens nog steeds pijn doet. Maar zo trots!!!!

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @lappie idd fijn dat je gerustgesteld bent maar hopelijk laat de kleine gauw van zich horen :)

@esther wat goed zeg dat je zoveel bent afgevallen :) ik ben ook weer begonnen en gister lekker gesport, nu wel spierpijn :( mja hoort erbij!!! wel vervelend dat je nog steeds pijn hebt meis :( dikke knuff

hier vrij weinig te melden zit nog op t wachtbankje, af en toe buiksteekjes en gevoelige borsten meer niet!!! heb trouwens wel last van de kou en mn voeten worden maar niet warm :S straks maar ff n warme douche nemen ;) heerlijk!!!

15. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    @rabia hier ook op het wachtbankje. Ik heb nergens last van alleen vandaag veel pijn onderin mijn buik, verder niet misselijk, geen pijnlijke borsten etc. Ik heb het alleen de laatste twee drie dgn steeds enorm koud, inderdaad ook mijn voeten. Wordt moeilijk opgewarmd

@esther en wat zou er mooier zijn dan een positieve test als ml weer thuis komt

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @vrouwke jah vervelend he!!! Ben nu eindelijk weer n beetje opgewarmd en warme voeten, had gewoon pantoffels aan maar duurde echt lang zeg!! :S hopelijk n goed teken ;) Hihi....

Trouwens had zostraks iets grappigs gelezen en mss n tip voor de niet zwangeren :p t schijnt dat je kan testen zonder al die zwangerschapstesten elke x te kopen!!! Dit schijnen ze vroeger te doen om te kijken of ze zwanger waren....als je ochtendurine in n glas doet en dezelfde hoeveelheid bleekwater er aan toevoegd schijnt t als je zwanger bent echt te gaan schuimen!!!! Dit moet je wel buiten doen ivm giftige gassen ofzo dus n klein beetje schuim os negatief wanneer je heel veel schuim krijgt positief!! Hahaha...tja t is wel n stuk goedkoper dan al die testjes maar of t ook betrouwbaar is geen idee!!! Vond t wel erg grappig :p Hihi

17. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Lappie, fijn dat het allemaal bespreekbaar is. Hopelijk meld de kleine man zich uit zichzelf.

Esther, you go girl!!!

Hier zijn gangetje. Vrijdag met de kleine meid naar de fysio. Ze heeft een lichte afplatting en voirkeur op links. Van hrt cb hoefde het niet, maar dat soort zaken pak ik liever te vroeg aan dan te laat. Fysio kijkt even na of er mischien niet ergens een blokkade o.i.d. zit en geeft evt. wat tips.

18. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Heb hier net iets vreemds ondekt :S n bobbeltje op m'n rechter tepel!! Ik had al last van m'n borsten sinds n paar dagen maar ineens zag ik n bultje die groter werd en lijkt op n puistje :eek: zit ook precies op de rand van de tepelhof!! Stomme plek om n puist te krijgen of niet...nog nooit eerder gehad :S

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Rabia jij houdt het spannend. Van die test daar zijn hier al topics over maar blijkt helaas toch niet heel goed te werken.Zou ook wat zijn toch? Lekker goedkoop hahahaha.

Vrouwke, duimen draaien ook voor jou weer.

One en Tinkerbell, weer richting ei?

Lappie, is het nog te doen meissie?

Iemand vergeten? Sorry, maar ik knuffel iedereen en doe een extra dansje.

Hier echt zoooooooooooooooooooooooooo verkouden niet leuk meer. Lekker aangetoken door kleine man. Maar ja hij is er in ieder geval al weer vanaf en dus vandaag naar het kdv. Mama even bijtanken. Vannacht 4 keer wakker geworden van een te droge keel.

En ik hoop zeker mijn vriend te mogen verassen, maar tot nu toe is alles hetzelfde, op die stomme verkoudheid na dan. Maar ja hoort erbij en ook dat gaat wel weer over. Ben morgen hele dag alleen dus ik laat de boel de boel hahaha

20. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @esther Hihi jah idd!!! Vervelend dag je zo vaak wakker was hopelijk knap je gauw weer op meis!! Dikke knuff ;)

Deel Deze Pagina