Hier een megaknuffel voor iedereen! Fysio was fijn. Ben weer gerustgesteld. Er zit niks vast o.i.d. Het is echt een voorkeur, maar ze kan ook naar rechts toe. Hoef niet echt bang te zijn voor helm, dan had ze al veel platter moeten zijn, maar uiteraard wel in de gaten houden en ook rechts stimuleren, maar al met al valt het mee. Hoef niet teug met haar, maar mag bij vragen of twijfel wel bellen.
Grace dat is goed nieuws gelukkig. Verder hier iedereen van het weekend aan het genieten? Temp weer omhoog en mijn lieve kleine mannetje weer thuis, dus alles normaal haha
Nee zegt zelfs minder dan niks hahahaha, maar dank je wel meissie. Wij gaan straks met zijn papa lekker video bellen op gsm. Lang leven de techniek!!
Grace. Fijn dat het meevalt. Gelukkig maar. Esther. Mooi kaartje, zeg helaas niks mooie kaartjes. duimen draaien wel voor je. tinkerbell. Succes morgen meid. lappie. Hoe gaat het met jou? hier thuis van het werk. Moet er wel weer even inkomen zeg. En moe pfff. Ga even tukkie doen. Nu 3 dagen vrij yeah.
Tinkerbell, duimen draaien weer voor morgen en de komende twee weken!! Lappie, ik wacht met je mee hoor haha Margha rustig aan hoor meid, als het ook 5 minuten langzamer gaat. Hier ben ik me eigenlijk aan het irriteren terwijl het waarschijnlijk nergens op laat. Maar ja het is MIJN gevoel dus het is irritant te noemen. Vriend is dus 4 dagen weg. Ik ben nog steeds behoorlijk ziek en kleine man is strontvervelend omdat ik niet zo veel kan nu en hij papa mist. Nou goed, de hele groep is er al uit gevlogen in het toernooi gisteren dus vandaag en morgen kunnen ze doen wat ze willen. Zitten ze wat NIKS te doen vandaag.....ja wat gepoold n klein uurtje en wat gewinkeld op het park en om 17:00 gaan ze eindelijk eens bowlen......echt waar daar rij je toch geen 300 kilometer voor? Ja als je 3 weken op vakantie gaat ok, maar als je maar 1 echte dag hebt dan maak je daar toch iets van? Ga je toch niet de hele dag wat in dat huisje zitten stinken met dit weer? En dan zit ik hier wat met een uiteen knallende kop en keelontsteking, zonder tem en een kind dat vervelend is..........echt waar, soms snap ik mensen gewoon echt niet..... Ze zouden foto's sturen want ze hadden weet ik veel wat gepland. Ik heb 1 foto gehad vrijdag en dat was het. Niemand die even iets laat weten en dat zijn dan mijn beste vrienden. Tuurlijk hoef je me niet dag en nacht te amuseren, maar als je dan toch geen reet uitvoert kun je toch wel even hoi zeggen?????? Sorry ik ben echt aan het zeuren dat weet ik, maar ik irriteer me er gewoon suf aan dat ze niet gebruik maken van de gelegenheid om eens iets leuks te doen. Parken zijn al duur genoeg dus gebruik dat dat ook en zeker als de zon schijnt!! Zo, dan ben ik weer even kwijt......voor nu
whoehahahahaha, maakt niet uit. Dat is een hele dikke knuffel dan van twee mensen tegelijk. Doe ik het voor!!
Kan me voorstellen Esther knuf! Margha lijkt me ook wennen. .gelukkig nu 3 daagjes vrij tinkerbel succes met je iui ....hier is het wachten en nog eens wachten; )
@tinkerbell succes met je iui! @lappie nog even volhouden het kan nooit lang meer duren voordat je je kindje in je armen hebt. Daar kunnen sommige van ons alleen nog maar van dromen @esther wauw wat een mooi kaartje. Ik duim voor je mee! Helaas zegt het niet altijd iets. Als wij vrijdag niet het nieuws over het semenonderzoek hadden gehad had ik nu ook hoop gehad met mijn kaartje 459868 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Je hebt gelijk!!! Ik zit nu met smacht te wachten op hem... maar jullie zouden graag met mij van plek willen ruilen nu.... Ik gun het jullie ook allemaal van harte!!!! Uiteindelijk heb ik door omstandigheden ook zo'n 6 jaar moeten wachten op deze baby en vind het dan ook nog steeds heel onwerkelijk allemaal, dat ik echt zwanger ben en dat ik echt uitgerekend ben nu en dat ik er echt straks gewoon een zoon bij heb! xx
Ik hoop voor je dat hij zich snel aankondigt en je hem over een paar daagjes of uurtjes helemaal plat kan knuffelen! Natuurlijk zou ik met je van plaats willen ruilen maar gun het jou van harte! Hopelijk komt onze tijd ook nog een keertje
Lappie wij gunnen het jou net zo hard lieverd!! Tinkerbell, succes vandaag!! Vrouwke, ik duim toch nog even door, er hoeft er maar EENTJE te zijn die er misschien toch zin in had. Hier inderdaad een super kaartje haha, maar ja dat zegt me geen reet. Is het echt nog te vroeg voor dus verwacht echt nog wel een daling te zien. Maar bedankt voor het duimen schatjes
Dat klopt maar helaas is die kans natuurlijk wel heeeel erg klein. In mijn vorige kaartjes is de daling op dpo11 al ingegaan. Ik heb vaak maar een LF van 11 dgn. We wachten geduldig af. Esther jou kaartje stijgt juist. Ik heb goede hoop. Wat zou het toch mooi zijn als we over paar dgn positieve test in handen hebben
@lappie nog steeds niks hopelijk duurt t niet lang meer meis!!! duim voor je!!! @esther idd mooi kaartje!!! duim ook mee hoor Heb net de kliniek gebeld voor n 2e afspraak voor de semenanalyse en kunnen die maandag weer inleveren!! spannend weer en mocht ie weer slecht zijn denk ik dat ze die over n paar maand weer zullen doen omdat de sperma elke 3 maand veranderd ofzoiets. En heb gelijk ff nagevraagd over de brief en we stonden als een van de eersten op de lijst en wordt waarschijnlijk deze week nog verstuurd, maar ze zei me al dat de afspraak bekend was en dat we 6maart n afspraak hebben, duurt nog wel lang vind ik maar goed hebben we nog 1 maand om t zelf te proberen!!! En heb je weer iets om naar uit te kijken!!! Heb echt n klotewkend gehad we gingen zaterdag naar mn andere zus heen die we al n tijdje niet hadden gezien, was heel gezellig tot we thuiskwamen van de stad en ik ineens n bericht kreeg via facebook dat mn stiefvader n afscheidsbrief had gezet en zichzelf al voor de zoveelste x van kangt wou maken!!! Ik was zo kwaad omdat hij beloofd had dit nooit weer te doen, nu bleek dat ie illegaal vuurwerk had gehaald en aanstak zodra de politie dichterbij kwam en deed dit ook maar omdat hij zich brandde liet hij t vallen en is alleen n deur en vloer kapot gegaan. de politie dook er meteen met 5 man op en nam m mee!!! gister ben ik er nog geweest en hij begon helemaal te huilen en ik zei jah beter zoek je nu echt hulp en moet je niet kwaad make om alles en iedereen (hij's voor boos omdat je in nederland niet wordt geholpen en mensen je gewoon in de stront laten zakken). Hij wou dit bij de AH doen waar camera's hangen zodat heel nederland dit zou kunnen zien!!! was meegenomen en werd voorgeleid en had maar ff in de cel gezeten en mocht daarna naar huis en de boete is ook kwijtgescholden!!! echt belachelijk hij moet gewoon verplicht opgenomen worden, maar dat mag alleen maar als hij toestemming ervoor geeft :S snap best dat je boos bent omn zoveel dingen en n dip hebt maar om dan zoiets te doen :S Echt zo'n klote wkend wat eigenlijk gezellig moest zijn!!! mja sorry is nogal off-topic maar moest t ff kwijt!!!