Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hier last vn mn onderbuik (eisprong) Pjoe voel dt zo goed na de bevalling niet normaal...

jennifer hoe gaat ie meissie?

esther knuffie!

2. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Nee Rabia jij ook al ongie? Heeft het duimen dan voor niemand geholpen deze ronde?

Hier gister einde van de middag 1x roze afscheiding. Ik dacht ja hoor nu zet het door. Daarna weer weg. Temp gister flink gezakt vandaag iets omhoog zie kaartje. Dat het dan gewoon doorzet.

459868 Ovulation charts on FertilityFriend.com

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @fien thnx meis!!! ;)

@vrouwke mss voor jou nog?! :p

4. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Nee. Ook voor mij niet. Twee dgn overtijd maar test was negatief vanochtend. Dus met een negatieve test en uitslag van partner zijn semenonderzoek is voor ons de kans ook bekeken.

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dat is minder meis!! Jammer van de test maar begrijp je heel goed, aangezien t bij mijn man ook niet op en top is!! Maandag weer de 2e onderzoek!!

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    @all
    Temp gestegen! jeejjj...

7. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83

Nou hier was de uitslag rondom slecht. Heel slecht 0.1 miljoen. Pas over twee maanden nieuwe controle. We moesten er alleen bij deze uitslag niet vanuit gaan dat het heel veel beter ging worden. Hoe was dat bij jullie Rabia?

One voor jou het wachtbankje.... Ik ben er vanaf. Ongie is doorgezet

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Vrouwke jammer meissie :(
    & ik begrijp jullie ook als geen ander hoor!
    Mijn vriend had ook iets langzamer zaad...maar ook wel goede zwemmers ertussen...en kwa aantal...weet zo niet meer precies hoeveel, maar dn zal ik even mn blogs weer trg moeten lezen...

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Weet nog wel goed toen hij vitamine tabletjes nam elke dag...dat t wel verbeterde.... Missch n optie?

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @vrouwke jammer meis :( wij moeten maandag weer en dan denk ik dat we weer eind van de week bericht krijgen!! Maar zal denk ik ook niet veel verschillen!! Omdat er maat 2 week tussen zitten...maar ik weet niet hoeveel t is :S komt omdat m'n man er niet naar had gevraagd, ik had ook liever gewild dat de dokter mij zou bellen mja goed we kregen dus alleen te horen dat t lopertjes zijn maar dat t niet ernstig was en moesten kijken hoe t nu zal zijn en dan gaan ze mss mijn man nog onderzoeken of er beschadigingen zijn van zijn operatie aan zijn liesbreuk toen hij nog n klein hummeltje was, want als er beschadigingen zijn zou t ook daaraan kunnen liggen :( maar mss als we de volgende test krijgen dat we alsnog kunnen vragen hoeveel t er de vorige x waren en hoeveel er nu zijn!!
    Vind die 6 maart nog zover weg he :( weet wel valt opzich mee maar je bent al zolang bezig maar goed we hebben in ieder geval een datum om naar uit te kijken ;)

@one vind t ook heel bijzonder als ik jouw stukje lees dat je ook zoveel gedaan hebt en toch uiteindelijk spontaan zwanger bent geraakt!!! Geeft me toh wel weer n beetje hoop ;) maar mijn man neemt nu selenium zink en sinds gister ook weer foliumzuur!! Hopelijk helpt dit ;) maar heb er wel veel goeie verhalen over gelezen!!! Dat de kwaliteit en hoeveelheid echt veranderde ;) wat gebruikte jouw man dan?!

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    ah nee meissie, iedereen ongo geworden? GVD zeg!!
    Dan gaan we nu gewoon allemaal voor One duimen deze maand.

Ik krijg het nu komende tijd wat drukker dus lekkere afleiding. We hebben wel besloten deze maand nog niet naar het ziekenhuis terug te gaan. Het beviel ons wel.
    Bedacht me net dat het nog maar 2 weken is en dan ben ik alweer 36........waar is de tijd??

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Even snel via foon dus beetje kort!
    Gewoon vitamine pilletjes van de action...en ze hielpen echt
    ..toen ze daarna mt iui keken hoeveel enz...zaten er veel meer bij die goed waren zeg maar!

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Esther thanks moppiee das lief vn je!!! Maar je bnt ook n sgat! Smak!
    Jaaa de tijd vliegt om he, oke nou mijn duimen draaien overuren ook voor jou! Hoop dt t zonder z huis lukt ! Dikkekuss

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Rabia dus foliumzuur is ook goed voor de man?

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Jazeker foliumzuur is ook goed oor de man. Smak terug

16. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ooh bah veel die ongi geworden zijn.

Esther. Hier ook over 2 weken jarig. De 22e word ik alweer 34.

17. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @one zal Es' kijken bij de action ;) jah foliumzuur en selenium zink zou goed zijn idd!! :p

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oke! & Selenium zink waar haal je dt dan? :)

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Lichtgroen wit potje bij action. Met alle vitamines erin! Volgens mij nog geen drie euro ;)

20. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Heb het heel erg druk....
    Heb dus niets bijgelezen, maar hier even een foto van onze zoon:

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina