@ Lappie Jeetje wat een knapperd zeg! Wat is het al een wijs mannetje om te zien. Hij lijkt al meteen wat ouder als een paar dagen! Ik heb mijn vriend ook aan de vitaminen pillen gezet. Hij krijgt de multi vitamine van Davitamon. Daar zit zink, foliumzuur en selenium in inclusief andere vitamines en mineralen @ Rabia Spannend wat de volgende uitkomst gaat worden. De arts had mij en mijn vriend allebei gebeld voor de uitslag. Ik heb meteen vragen gesteld en daarom weet ik hoe en wat. Nu weet ik er zelf ook wel het een en ander van en weet ik ook dan 0,1 gewoon bijna betekent onvruchtbaar. Gelukkig zijn er dan toch nog een paar goede zodat we als dit zo blijft nog kans maken met icsi. Hier moest tussen het tweede semenonderzoek minimaal 7-8 wkn zitten. Echo en bloedprikken is wel eerder. @ Esther. Hopelijk lukt het zonder hulp van zkh. Zijn jullie al een lange tijd in zkh bezig?
Lappie wat een moppie. En een hoop haar zeg! Hoe heet de mooie man? Dikke knuffel voor iedereen. Hier slikte mijn vriend vitamine C, selemium en zink en foliumzuur.
dames ik kom hier ook nog eens piepen... laptop was stuk en op gsm is het allemaal toch niet zo makkelijk... ohh lappie je bent bevallen !!! wat een knapperd ! dikke dikke proficiat !!!! @alle dames die ongi zijn: dit moet echt wel de laatste keer zijn hoor, jullie verdienen het zo hard en voor de dames die nog in de running zijn: ik duim voor jullie ! groetjes van mij xx
Lappie wat een prachtig mannetje. Geniet lekker. De rest. Knuffffffffff. Hopelijk deze maand allemaal positieve testen ipv ongie.
@one die haal Ik gewoon bij de kruidvat...selenium zink is n donkerblauw potje eigen merk!! Ik ga ook ff naar action morgen vitamines kan nooit kwaad toch @vrouwke ben benieuwd wat t bij m'n man is?! Vond t ook raar van de HA zo snel al m'n man wou langer wachten mja ik had zoiets tja als de dokter t zegt!! Maar goed mss dat ze hierna nog weer zeggen over 2/3maand ofzo?? En dat ze n echo bij m maken ivm zijn liesbreuk operatie?! Ik zal m'n man wel vragen als de dokter hem weer belt dat hij moet vragen hoeveel t is en of er ook wel bewegelijke tussen zitten?? We zullen t zien deze week @lappie wat n mooi ventje!!!! @jennifer volgens mij ben jij de volgende of niet??? Spannend meis houden t hier in de gaten!!!
Jennifer woow,, ook al 39.5! Jullie houden t lang vol ladies,, wou dat ik tot t einde had mogen lopen,, wou dat zo graag hihi...Maar jennifer heel veel succes meissie!! Spannend! Rabia oke zal ik eens bij de kruidvat gaan snuffelen haha. x
Vanmiddag wordt de uitslag al aan de HA doorgebeld van de semenanalyse dus hopelijk kunnen we vanmiddag al bellen voor de uitslag en anders sowieso morgen, echt snel!!! Heb net ook aan de assistente gevraagd of ik t op papier kon krijgen maar moet m'n man echt zelf aanvragen :S maar goed als hij belt vandaag voor de uitslag dan vraagt hij ook of hij ze allebei op papier mee kan krijgen ook ivm met de afspraak bij de kliniek dan kunnen we die geven!!! Maar heb m'n man ook gezegd dat hij even moet vragen naar de hoeveelheid en of er ook wel n paar goeie tussen zitten!!! Ik moest t net ook wel aan m'n schoonvader vertellen omdat hij me weg moest brengen ivm dat onze auto t gister begaf hij zei meteen waarom hebben jullie het niet eerder gezegd en we willen jullie helpen!! Jullie problemen zijn onze problemen (echte Turken!!! Hihi)... Hij wil zelfs kijken naar een ziekenhuis in Turkije voor ons haha..omdat n tante van m'n man ook deze problemen had en ze daar ook sneller wat doen enzo (nou ben benieuwd). Ben aan de ene kant opgelucht dat zijn ouders t ook weten en dat ze achter ons staan en heb ook gezegt dat we niet willen dat iedereen t weet omdat t al zoveel pijn doet natuurlijk!! En gelukkig begreep hij dat ook, maar goed Turken kennende die moeten altijd met anderen praten dus jah en benieuwd hoeveel mensen hier straks vanaf weten!! Aan de ene kant zou t mss ook beter zijn als ze t weten want nu vragen ze elke x als je komt wanneer de baby komt Maar ben nu ook heel benieuwd naar de uitslag hoor, ik hoop dat we t vandaag al te horen krijgen!!!
Dames ik duim weer voor jullie en ook voor betere uitslagen! Esther ga je deze ronde weer voor IUI? Rabia lijkt me ook fijn van je so. hopelijk houden ze het gewoon discreet Lappie ook hier nogmaals gefeliciteerd en wat een mooi mannetje!
Haaaaaaaaaaai meissies, Ik dans even voor alle bolle buikjes. Rabia wel lief van je schoonvader. Laat je de uitslag nog even weten? Paprikaas, nee deze maand gaan we nog niet voor IUI. Bevalt ons wel weer even. Hebben het er uitgebreid over gehad en we kwamen toch snel overeen dat het het beste is zeker deze maand nog te wachten. Veel minder druk en gedoe wat dus inhoudt dat ik ook een beter humeur heb en dat is weer heel bevorderlijk voor de sfeer thuis hahahahaha. We kijken wel waar we uitkomen.
Esther tuurlijk!!! Had al gebeld maar was nog niet binnen dus ik bel morgenvroeg meteen Hihi...ben zo zenuwachtig!!!
Ga gelijk in de ochtend bellen maar dan moet als de uitslag er is ons laten terug bellen door de huisarts!! Omdat die assistentes er niks van snappen!!! Maar goed hopelijk weten we morgen meer
Ik denk dat het dit keer wel eens raak kan zijn. Zoals jullie weten krijgen ik pijnlijke boobs als het niet raak is normaal meteen na eisprong(zonder pregnyl) of wel als de pregnyl uit mijn lichaam is. Nu heb ik al een paar dagen last van mijn boobs dus dacht dan zal de pregnyl wel uit mijn lichaam zijn dus ik heb net een test gedaan om te kijken of echt wel de pregnyl eruit is. Zit nu 8 dagen na pregnyl wat normaal niet kan dat die uit het lichaam zou kunnen zijn.en dit is mijn test. Dus er zit toch nog wel pregnyl in mijn lichaam. Dus vind het raar dat ik nu al pijn heb aan mijn boobs.
Hier helaas slecht nieuws...mijn man heeft geen zaadcellen!!! De vorige x was er maar 1 onbeweeglijke en nu helemaal niks sorry heb hier ook ff net n potje zitten janken!!! ik weet gewoon ff niet meer wat ik moet denken en doen!!! Hoef t sowieso deze maand niet nog zelf te proberen want dat gaat m toch al niet worden!!! Heb van de dokter alles op papier meegekregen en zullen wel af moeten wachten tot 6 maart en wat ze daar zeggen!! Ik weet niet of er opties zijn om zijn zad te kunnen verbeteren en dan heb je alleen nog n donor?! Mja zullen t gaan zien!!! :S
@tinkerbell voorzichtig gefeliciteerd meis!!! Ik zie ook echt n streepje en duim voor n plakbeeb!!! T is je gegunt meis