Eigenlijk zou vriend volgende week bloedonderzoeken en echo hebben. 28 feb zouden we dan bespreken hoe en wat er kreeg in prikinstructie. Half maart opnieuw semenonderzoek. Mocht dit weer zo slecht zijn ging het waarschijnlijk meteen over tot icsi. Mocht het boven de miljoen komen gingen ze eerst iui een poging wagen. Helaas hebben ze gister gebeld vanuit de rontgen dat er iets mis was gegaan met de planning. Afspraak echo is verzet naar eind maart
Paprikaas, oh ok, begrijpelijk. Dank je wel en genieten van die kleine straks. One jij lekkere zuipschuit (fb) je hebt een eigenwijs kruis whahahaha Vrouwke he dus nog even wat langer wachten.....niet leuk maar ja afspraak staat in ieder geval. Tinkerbell, hoe voel je je? Rabia nog een extra knuffel.......gewoon omdat het kan!!
Rabia. Wat een verschrikkelijk nieuws meid. Dit wil je niet horen. Vergeet niet dat je al een keertje zwanger bent geweest ook al was het kort. Knuffel. Lappie. Mooi knap mannetje is het. tinkerbel. Duim voor je meid. Paprika's. Spannend zeg. Voel je je nog goed? Jennifer. Hoe gaat het met jou? Hier. Onze meid alweer 3 maanden, wat gaat het snel. Weer bijna 2 weken aan het werk. Veel veranderd. Werkdruk is erg hoog nu, gisteren gelijk al weer in gevallen. Achteraf beter niet kunnen doen en aan mezelf moeten denken, begin net weer. Al met al valt het tegen op mijn werk. Sweer is ook niet ech je van het. Zucht.
Paprikaas hoe dt zo ineens jammer zeg! Esther haha jaa was genomineerd ohohoh! Xx Verder iedereen fijnw valentijnsdag...wij vandaag fotoshoot in pirate style vn onze meid. Later uiteten en bowlen xxx
Ik ben beetje laat Lappie: maar niet minder gemeend: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!! Danique is nu zo'n 2 weekjes thuis bijna en het gaat helemaal top. Hij drinkt nu aardig wat. 's morgens drinkt hij zo'n 130 cc, 's middags om 12.00 uur 200 cc, om 17.00 uur tussen de 165 en 200 cc en 's avonds zo'n 150 cc. Meneer is niet meer zo van de 4x 165 van voor zijn ziek zijn hahahahha. Ach ja, komt vast vanzelf goed . @ Margha: hoe bevalt het werken jou meid? @ Esther: hoe is het met jou? @ Jennifer: hoe gaat het meis? @ de rest: Ook voor jullie de vraag hoe het gaat, Is het jullie al gegund? Hele dikke knuffel voor jullie allemaal!
Voor de nieuwsgierigen heb twee pirate shoot fotos in mn album geplaatst! De rest krijg ik vn de week toegestuurd xxxxx
Hey meisjes, Zo even tussen alle verjaardags perikelen door haha Jennifer ook hier van harte gefeliciteerd, het verhaal horen we nog we neem ik aan. Lekker genieten nu. Tinkerbell, nog getest meid? mvj neem je tijd meis, je hebt het druk genoeg. Margha jij ook rustig aan meis. One, hoe staat het bij jou ervoor? Wel super foto's van je moppie!!!! Hier gaan we richting eitje, voel hem al groeien. Nu cd 12 dus netjes op tijd allemaal weer. We zullen zien wat de maand gaat brengen. Zo nu het huis verder klaar maken voor de grootste groep bezoek vanmiddag. De eerste komt al ivm werk om 13:00 en de rest zal zo rond 15:30 hier zijn. Dus tot een uur of 18:00 ben ik zeker aan het rennen haha, houdt je jong zeggen ze dan. Dan morgen nog schoonouders en dan ben ik klaar, mag ook wel na 3 dagen vieren. Wel lief hoor dat er zo veel willen komen, ben je toch dankbaar ondanks het vele werk en geregel.
Esther nog van harte srry is helemaal langs me heen gegaan.... Mooi jij ook weer richting ei! Uhmm, ik ben 11dpo nu... jaa vind ze ook prachtig! kan niet wachten tot de rest binnenkomt! xxx Ohh lees nu dat jennifer is bevallen? waar heb je dat vandaan es hihi...fb? gefeliciteerddd meidddddd!!! lekkergenieten!!!!!!
Esther proficiat!!! One ik kan je fotoalbum niet vinden wordt wel erg nieuwsgierig Hier ook druk bezig met boodschappen, huis verbouwen dit weekend. Ook hier is het feest