Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ One: wat een supercute foto's! Hier gaat het wel meid! En met jou?
    Dit weekend druk, maar leuk weekendje gehad.
    Jennifer is inderdaad bevallen :D. Heb ik ook gelezen op FB :D

@ Margha: jazeker! Al maak ik me nu wel weer zorgen, want volgens mij issie weer niet helemaal lekker... Drinkt weer ietsje minder, zag wit vandaag en heeft ook gespuugd bij de fles van 17.00 uur. We houden hem maar weer ffies in de gaten.

@ Esther: thanks meid! Ja druk ben ik zeker hahahaha. Kan écht niet stilzitten volgens mij hahahaha.
    Hoe was je visite vandaag?
    Spannend hoor... Groei, eitje, groei!!!!

@ Jennifer: GEFELICITEERD MET JE MOOIE MANNETJE MEID! Naam zal ik hier nog niet plaatsen, dat mag je helemaal zelf doen :D.

Zoals hierboven al geschreven maak ik me wel weer een klein beetje zorgen om ons ventje.
    Hij zag de hele dag al beetje witjes, huilde sneller dan normaal, dronk wat minder, heeft gespuugd en temp was 37,5 (klinkt normaal, maar voor hem is het ietsje aan de hoge kant)...
    We gaan hem dus maar weer in de gaten houden...

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Mvj oke! ik heb haar namelijk niet op fb heb niet iedereen van hier :)
    Ja hier gaat alles goed hoor! Yo heeft sinds gister dr 3e tandje door, ze had onder al tandjes, nu dr hoektand rechtsboven..

Ahh goss, beterschap, hier ook in de buurt veel kindjes ziekjes! Lekkker knuffelen bij mama!

xx

Jennifer gefeliciteerdddddddddddddd ben benieuwd naar de naam en foto van jullie mannetje! :D:D:D ging je bevalling voorspoedig?

xxx

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ One: ja ik hoop echt dat het niet doorzet, want hij is net bijna 3 weken weer thuis... Och jeetje tandjes alweer hihihihi. Wat gaat het hard! :D. Heeft ze er veel last van?

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Nee dt hoop ik ook niet voor je...hoe gaat ie nu...
    Ze is er erg vroeg mee idd!
    Bij de juli mama fb...hebben niet veel al tandjes...of juist 1 die net doorkomt.
    Dus was best verbaasd...dacht eerst ondertanden dn boventanden en dn hoektanden hihi maar zij doet t net ff andersom! :)
    Nee valt mee opzich...alleen snachts vraagt ze soms ff om dr speen..of uurtje eerder wakker maar als dt t is....mag ik niet klagen haha xxxxx

5. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Zien jullie wat?

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Nee helaas niet

7. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Deze is bewerkt

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @tinkerbell op de eerste niks de bewerkte denk ik t wel heel licht te zien.

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik zie t ook op de bewerkte, alleen mijn ervaring is,,, als je je test moet bewerken om het goed te zien op de foto...is t meestal niet zo :(
    Srry meid, ben ff eerlijk want wil je niet voor je hoofd stoten....
    Ook al hoop ik uit de grond van mn hart dat t raak is! xxxx

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tinkerbell, ik zie wel iets op je gewone test, maar kan echt de kleur ontdekken.

11. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Net een ovulatie test gedaan. Voor mij de eerste keer dus ik heb graag jullie advies. Temp was vanochtend nog laag 36.5 Dat is voor mij normaal voor de eisprong. Meestal tussen de 36.3 en 36.5 Nu zie ik wel dat het streepje.iets lichter is dan de controlestreep maar wanneer kan ik nu mijn ei verwachten? En nog belangrijker wanneer moeten we het dan gezellig maken? Voorheen deden we in vruchtbare dagen gewoon dagelijks. Alleen door de verminderde zaadproductie willen we het nu eens zo proberen. Iemand ervaring of tips?

Bijgevoegde bestanden:

12. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Ow en ik zit op cd 12. Vorige periode ei op dag 14. Andere keren tussen dag 14 en dag 18. Dit zie ik pas achteraf dmv temperaturen

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Vrouwke ik zou vandaag dn doen. Cd 12 & 14

14. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Wat je verwacht morgen of overmorgen mijn ei? Of denk je eerder do of vrijdag? Het streepje is net iets lichter dan de controle streep. Er staat op de verpakking dat streep minimaal even dik of duidelijker moet zijn. Maar hoe snel neemt dit toe? Geeft deze test nu aan dat ovulatie er bijna aankomt of pas over een paar dgn? Het liefst willen we 4 a 5 dgen geen seks gehad hebben en dan op je juiste tijd wel om mogelijk onze kansen iets te vergroten

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Als je ovu test posi is, is dat je piek, en springt je ei binnen 48 uur.
    Dus denk dat je je ei hebt op dag 14/15
    x

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @vrouwke ik dk ook dat je je ei hebt morgen of overmorgen test is positief ;)

17. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    je bedoelt als ik morgen positief test ik do of vrijdag ei heb?

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Vrouwke op het moment van je piek, dus als je eerste ovu test positief is ( voor het geval dat je vaker doet testen) dan springt binnen 48 uur je eitje. Dus dat kan binnen het uur zijn zogezegd, maar ook pas na 36 uur ofzo.

Tinkerbell.......hoe ist meid?

Hier lig ik dus dubbel van de ei-groei-pijn. Zal blij zijn als die springt hoor want dit is abnormaal veel pijn. Ga ook zo naar bed want weet niet eens meer hoe ik moet zitten. Gelukkig gister avond nog heel gezellig gedaan en morgen nog. Denk dat die ook pas morgen springt hoe het nu voelt, of vannacht maar dan kan morgen nog steeds.

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @vrouwke is die niet al positief dan?! Want vind m op de foto al wel net zo donker als de controle streep ;) maar als die morgen wel knal is zal je eitje gauw springen hoor meis!!

20. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Rabia dus mijn ei springt binnen 48 uur na eerste streepje op de test? Ik dacht binnen 48 uur na knal streepje en dat ie dan minimaal even donker moet zijn. Dat was hij gister bijna... tegen de middag test ik opnieuw. En anders hoop ik dat het vanavond of morgenvroeg gezellig maken niet te laat is. Je merkt wel dat dit 100% nieuw is voor mij

Deel Deze Pagina