hei moppies, Zouzograag, bedoel je nu waar je de temps moet invullen? Of hoe je je link in de handtekening krijgt? Vrouwke, je gaat lekker meis, ik duim zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo hard verder voor je. En wie weet, misschien is het wel een goed teken dat je niks merkt nu. Ssh, ik moet steeds glimlachen om jouw naam, vind hem echt leuk. Je temp moet nu drie dagen omhoog gaan en dan meer dan eigenlijk voor je eisprong. Kijk anders maar even bij een van ons in de handtekening naar het kaartje. Heb je een beetje een voorbeeld. Het kruis is dus de eisprong en die wordt vanzelf gezet als FF het heeft gevonden.
Lief ik ook heel hard voor jou..... Hoe gaaf zou het zijn om volgende week allebei een positieve test zonder de mm te hebben! Maarja we wachten geduldig af... Morgen naar poli fertiliteit. Denk dat ik dan prikinstructie ga krijgen voor de volgende cyclus. Hoe gaat het met jou? Wel klachten of kwaaltjes?
Mijn temperatuur is nu behoorlijk wat hoger! Goed teken? Ihopeso!! Nog maar even een paar dagen afwachten.. Bekijk bijlage 380751
Ik lees nog steeds mee hoor lieverds! En mijn duimen draaien nog steeds voor iedereen! Komende week zal ik niets lezen, want vanaf vanavond duiken wij onder in Sassendonk. Opa en oma komen logeren t/m woensdag en wij gaan feest vieren
Mvj leuk jij en je man alleen ? Ik heb yo nog nooit alleen...of bij oppas gelaten.. whoee zoo eng hihi! En mag graag alles zelf doen nu ze ""nog""zo klein is.... Vrouwke spannend meid duimen draaien.
Hoi Esther, ja die link dat je het hier ook kan zien? Esther je weet best veel, ik heb een vraag, ik weet niet wat ik voor 3 dagen zou hebben gemeten maar ik heb al 3 dagen (36,9/37/ en vanmorgen weer 36.9 graden Celsius) hogere temperaturen. Wat houdt dit in, dat mij eisprong al is geweest? Want mijn ovulatietesten waarmee ik al vanaf 20 februari aan het testen ben geweest zijn allen negatief? Zou het kunnen dat ie ervoor al is geweest? Weet jij het?
@ One: jeps. Manlief en ik samen. Opa en oma logeren hier, dus we zien ze wel gewoon elke dag. Maar kunnen wel uitslapen, omdat opa en oma alles doen in deze dagen. 1x Per jaar doen wij echt iets samen en dat is met carnaval.
Ssh, als ie 3 dagen hoog blijft je temp ben je dan hoogstwaarschijnlijk zwanger? En wanneer kan je dan testen?
Nee dat klopt niet. Als je temp min 3 dagen hoger is dan voorheen (en dan ook minimaal 0.3 graden hoger maar meestal wel iets meer) kun je er vanuit gaan dat je eisprong is geweest. Niet dat je zwanger bent! Het eitje moet dan ook nog bevrucht zijn en de komende dagen gaan innestelen. Je temp zegt dus op dat moment niets over een mogelijke zwangerschap. Temperaturen is niet helemaal betrouwbaar. Het is belangrijk het op de juiste manier te doen maar dan nog is het niet 100% betrouwbaar. De uitslag van een ovulatietest zegt meer. Zojuist terug uit het zkh. Uitslagen bloed en echo testis waren prima. Geen afwijkingen gevonden. Van de ene kant fijn maar van de andere kant kan er dan ook niet "gemakkelijk" wat gedaan worden aan de slechte kwaliteit. Het slechte zaad kan een moment opname zijn geweest door ziekte, alcohol gebruik etc. De kans is aanwezig dat het de volgende keer iets beter is, maar normaal zal het nooit worden. Er is ook een kans dat het aangeboren of erfelijk is. Over twee weken dus opnieuw een onderzoek. Verder begin in vanaf dag 3 van mijn nieuwe cyclus met gonal-f injecties. Is het zaadkwaliteit iets verbeterd starten we gelijk met iui. Anders is het verwijzing voor ICSI
Dan zegt dat helaas niets..... Je temp daalt pas weer als je ongesteld wordt. Dus je gehele LF (luterale fase: vanaf eisprong tot eerste dag menstruatie) blijft je temp hoger dan voor je eisprong. Bij de ene daalt de temp al 1 of 2 dagen voor de menstruatie, bij de ander pas tijdens de menstruatie. Het enige wat helaas iets vertelt over een mogelijke zwangerschap is het uitblijven van je menstruatie en een positieve test. Het klopt dat je temp dan ook hoger blijft of is als je zwanger bent en niet terug valt naar de waardes voor je eisprong. Is het een beetje duidelijk?