Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ssh

Ssh Actief lid

11 nov 2013
    276
    1
    0
    Oke nou ik heb sinds gister wel het gevoel dat ik meer witte afscheiding heb en ook elastische..
    We zien vanzelf hoe mijn cylcus loopt. Meer kan ik niet doen!

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Normaal gesproken komt je afscheiding voor je eisprong dus nog even wachten dan maar.

3. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    De kinderarts van het consultatiebureau vond dat haar linkerheupje niet goed draaide, 70% dus heeft ze ons voor de zekerheid doorgestuurd om een echo te laten maken. Dit was twijfelachtig dus toen ook nog maar een foto gemaakt. Nu moeten we naar een ander ziekenhuis om nogmaals een foto te maken en dan gelijk daarna naar de orthopeed. Wou de huisarts bellen maar die is weer eens op vakantie dus kreeg ik een brief met de verwijzing.

4. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Vrouwke. Mooi kaartje met een mooie hoge temp. Weet dat de kans klein is maar duim toch voor je.

Duim ook voor de andere meiden. Gun het jullie allemaal zo.

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Margha jeetje zeg. Wel goed dat het CB dan zo goed aan het opletten was. Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal vals alarm is geweest meid.

6. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Ik ben normaal ook geen grote drinker. Voor mijn wispromg wil ik nog wel eens 1 of 2 wijntjes pakke . Daarna zeker niks. Nu dus ook niet.

@margha jeetje!! Gelukkig zijn ze er op tijd bij mocht een spreidbroekjes of zo nodig zijn.
    Ja mijn kaartje is mooi. Helaas heb ik wel eens vaker een mooi kaartje gehad. Vorige ronde zag er ook leuk uit zoals je kunt zien. Nouja we duimen gewoon door, voor iedereen hier.

@ esther ik vind het ook wel tijd voor een wondertje. Maar zeker ook bij jullie. We gaan mooi gelijk op. Zou wel heel gaaf zijn als een van ons een positieve test heeft volgende week. Helemaal gaaf zou natuurlijk zijn allebei!

7. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Wat betekend dit dan Ssh?

8. Ssh

Ssh Actief lid

11 nov 2013
    276
    1
    0
    Geen idee. In ieder geval geen eisprong!

9. Ssh

Ssh Actief lid

11 nov 2013
    276
    1
    0
    Ik snap er nu helemaal niks meer van..
    Ik dacht laat ik eens een zwangerschapstest doen, want ik heb er nog zoveel en ik voel soms echt steekjes enz in mijn buik.
    Geeft die echt een heeeeel licht streepje!
    Hoe kan dat nou?
    Het kan haast niet meer van de bbz zijn! Ik bem daarna 5 dagen ongesteld geweest vanaf 12 febr!
    En mijn temperaturen lijken ook niet echt op een zwangerschap!

Bekijk bijlage 380995
    Bekijk bijlage 380996

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Vrouwke ja dat zou geweldig zijn als we beide een positieve test hebben, maar helaas ken ik je gevoel dat het niet zomaar lukt.

Ssh, om het even ingewikkeld te maken, een zwangerschapstest kan op je eisprong reageren en andersom. Het hoeft niet, maar het kan. Ik weet dat het te belachelijk en verwarrend voor woorden is, maar het is hier op het forum al heel vaak bewezen. Meiden die opeens midden in de cyclus een licht streepje hadden op hun zwangerschapstest.
    Maar dit allemaal meegenomen, je temp, je krampjes, je afscheiding en nu je test, denk ik echt dat je eitje nu er aan zit te komen. Ik zeg, computer uit en plezier gaan maken!!

11. Ssh

Ssh Actief lid

11 nov 2013
    276
    1
    0
    Hahaha goed idee!
    Thanx

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen schatjes!

Hier is temp alweer aan het zakken, veel te vroeg, maar dit kan geen goed teken zijn.
    Dus nog 3 dagen nutteloos wachten en dan mag ik op naar de volgende ronde.
    Al sinds gisteravond barstende koppijn en er weer mee opgestaan dus ik ben bijna vrolijk nu.....ach ja, koffie er in en verder...

Hoe gaat het met de temps bij jullie??

13. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Ssh ik tempte vorige ronden niet was voor mijn gevoel over tijd en had mijn ei volgens mijn evolutie testen gehad dus niet had 1x met ochtend urine getest. Daar na testen gedaan waar steeds een licht streepje stond. Daardoor mijn ei gemist....

Esther15 balen zeg! Maar nu weet je wel waar je aan toe bent.

Mijn temp is vandaag 0,1 gezakt. Wat het betekent weet ik niet geen bloed verlies dus geen in nesteling denk ik.

Vind het tempen echt veel fijner als evolutie testen.

14. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Ovulatie. Fijn auto correctie op mijn tel hihi

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Maantje voor innestelling, hoef je geen bloed te verliezen hoor Xxx

16. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    @ esther balen! Maargoed je zei zelf dat bij je eerste dat ook gebeurde. Wie weet misschien is het een goed teken. Hier is hij 0.1 gezakt. Vrij stabiel gebleven dus

17. Zograagnog1

Geen eisprong?Maar kan ie alsnog niet komen dan?

18. Zograagnog1

Ssh, ik heb gelezen dat de elastische dus doorzichtig moet zijn net als kippen eiwit.

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank jullie wel meiden maar na 32 rondes ben je wel iets realistischer.
    Ik zie het wel allemaal gebeuren.

20. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Margha o jee zeg. Gelukkig is er gelijk actie en hopelijk valt het allemaal mee. Ik duim voor je meis.

Esther, wanneer ga je weer verder met de mmm, of heb je echt geen idee?

Deel Deze Pagina