Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Klopt maantje, het is zoals Esther zegt, zeer zeker niet eerlijk verdeeld...

Lieve meiden... i'm back from Sassendonk! Weer terug in Zwollywood Hihihihihihihihi.
    We hebben 5 topdagen gehad. Nu enorm brak (en dat zal bij mij ook wel weer even duren voordat ik daar weer bovenop ben ivm mijn HMS), maar het was het weer helemaal waard. Degenen die mij op FB hebben, kunnen hier ook de foto's van terugvinden :D.

Vanavond D.anique voor het eerst zijn groentehapje gehad... zag er echt grappig uit...Ook hiervan staan er foto's op mijn FB.

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ennnnnnnnnnnnnnn mijn naam is aangepast. Dankzij het beheer. Superlief :D.

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    jjjjaaaa nu ben je echt mvmj&d!! Whoehoe!! En welcom back!!

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ooooooooow Esther... ik zie nu pas je ticker... Wat spannend! Temp ook nog aardig hoog... #duimteroplos

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank je wel schatje!!

6. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hey dames morgen is t dan zover we hebben onze eerste afspraak bij de kliniek, ben wel benieuwd wat onze opties nog zijn en wat ze gaan doen morgen!! Hou er wel rekening mee dat ze mss wel n inwendige echo gaan maken omdat er bij mij nog niks is onderzocht!!! Tja we zullen t gaan zien ;)

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Rabia succes vandaag en laat het on weten meis.

Eeeeehhhhh ik begin nu toch echt serieus zenuwachtig te worden voor het eerst in zeer lange tijd. En testen? Echt ik durf het opeens niet meer. Ik met mijn grote bek hahaha, ik durf echt niet. Gisteren die spotting en al vaker een LF van 15...........ik word heel langzaam gek en dat wil ik dus niet want mijn langste cyclus is nog niet voorbij......pppfff.......adem in adem uit.....

8. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Hoi meiden, mijn temp is met 0.3 graden celsius naar beneden gegaan. Betekend niets goeds he? Moet zeker morgenochtend wachten wat ie dan doet?

Wil ozo graag weten waar ik aan toe ben, wat denken jullie?
    Morgen mijn nod dag zeg maar.

36,7 graden vanmorgen de rest allemaal 37 vanaf de 26-02 en enkel 28-2: 36.9 graden celsius.

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Is meestal geen goed teken qua zwangerschap nee en zeker niet op het einde van je cyclus.
    Maar hij kan opnieuw stijgen en tja, je weet dan wel tenminste waar je aan toe bent.
    Want die onzekerheid waar jij in hebt gezeten is ook niks. Even morgen afwachten.

Hier is het bijna onmogelijk om mijn gedachten te verzetten whahahaha erg ben ik zeg deze keer. Maar goed, morgen afwachten....

10. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Esther ik begrijp je helemaal mijn duimen draaien voor jou!

Zograagnog1 dat betekent meestal dat je menstruatie er aan komt.

Bij mij is hij weer ges tegen naar 37 nu. Borsten doen aan de buitenkant pijn en zijn gezwolle voor mijn menstruatie worden ze ook groter en gevoelig maar niet pijn wat nu wel is. We zullen zien testen zaterdag ochtend.

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Maantje dank je wel meis, lief van je. Ik duim ook heel hard voor jou want het ziet er goed uit tot nu toe

12. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

29 nov 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Oh, jullie maken het ook spannend. Ik weet alleen niet of een zakkende temp. altijd iets zegt. Het is hoe dan ook afwachten. Ook ik zit nu aardig te twijfelen en had bijna getest vanmorgen. Maar ik durf ook niet. Ik vind het zo spannend.
    Mijn temp. was trouwens ook wat lager, maar ik was weer een half uur eerder wakker dan normaal. Daarna testte ik nog 3 keer en had ik in totaal dus 4 verschillende uiteenwijkende waardes :-S. Gelukkig nog wel veel hoger dan voor de eisprong. Er is nog hoop....

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Motherlove durven we samen niet hahaha, stelletje lefgozers zijn we toch ook.
    Maar je gaat nog steeds goed meissie, ik duim kei hard!!

14. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

29 nov 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Ja, gek wordt je ervan :$. Ik denk dat ik een to-do-lijstje maak voor vandaag om zoveel mogelijk afleiding te zoeken.

Misschien test ik in het weekend, als alles goed blijft gaan. Maar dan zul je zien, dat ik dan net afhaak van te voren of niet durf te kijken.

Ik vraag mij alleen af of temp. altijd veel hoger moet zijn na de innesteling of moet de temp. alleen hoger zijn dan voor de eisprong? Ik zie op de meeste temp. kaarten van zwangeren namelijk een duidelijke aanhoudende temperatuurstijging na innesteling. Die kan ik bij mij niet echt ontdekken. Komt misschien door de fluctuerende meetmomenten.

Ik duim ook heel hard voor iedereen die nu in de wachtfase zit!!!

15. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Als ie morgen nog hoog is gaan jullie dan testen dames???
    Ben zoo benieuwd!

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @esther thnx en doe ik ;)
    Ook spannend voor jou en motherlove succes dames en ik duim voor n mooie test voor jullie!!!

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Paprikaas ik denk niet dat ik dan langer mag wachten van mijn vriend. hahahahaha. Ik probeer het er niet te veel met hem over te hebben want dan zit die al vol hoop. Gelukkig ligt die nu in bed na de laatste nachtdienst dus ik heb even "rust" hahahaha. Ik durf echt geen hoop te hebben en zie het nog steeds gebeuren dat die morgen kei hard keldert.....

Motherlove, hij moet gewoon hoger liggen dan je eisprong. Je kunt aan die twee weken niet aflezen of je zwanger bent of niet, dat weet je echt pas op het moment van ongi of zwangerschap. Dan kun je gaan terugkijken.
    Bij mijn zoontje ging ik ook elke dag op en neer met een flinke daling op 14 dpo om vervolgens opnieuw te stijgen naar 37.

18. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

29 nov 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Ik kon het niet langer volhouden, werd er helemaal gek van en heb getest.......

Wat denken jullie? :)

19. Maantje93

Motherlove ik krijg hem niet geopend :( net even dokter Google ge raadpleegt en je kan een duideljke 3de stijging zien maar dat hoeft niet. Ik wil me eigen niet te blij maken met me 3de stijging. Denk zelfs soms dat me tempratuurmeter stuk is hahaha

20. Maantje93

WhAaa motherlove gefeliciteerd!!!!!

Deel Deze Pagina