Ja raar is het wel, die test is nog paarser dan toen de 20ste!!! Maar goed, mijn temp is nog steeds hoog. En heb alle kwaaltjes nog steeds maar dat komt dus allemaal door het ontpillen volgens jouw? En dat tuurstreepje op de zw test van eergisteren ook? Poeh hey wat een vervelende situatie.
ontpillen kan lang duren idd, mijn cyclus was echt van slag toen ik net gestopt was.. afwachten,,,, meer kun je niej doen...
Zograagnog1, ook al zou het niet mogen kunnen, ook een zw test kan op lh reageren. Maar dat wil nog steeds niet zeggen dat je een eisprong hebt. Zeker gezien je hoge temp niet. Ik zou het nu gewoon even afwachten meissie, het is poep vervelend, maar je kunt er niks aan doen verder. Ik had trouwens de verhalen van de kv wel gehoord de laatste tijd maar die zijn echt slecht tegenwoordig zeg. Kreeg net bijna een rol beroerte. Ik denk ik test nog 1 keer omdat ik zo meteen de gyn ga bellen. Weer netjes met kv en z&k omdat ik dat twee dagen gelden ook heb gedaan (en nog een hele voorraad heb haha). Gebeurd er gewoon NIKS op de kv...........dus ik zag het alweer gebeuren. Op de z&k zag ik wel gelijk al wat komen dus ik ben even een kort rondje met hond gaan doen zo lang de kleine man nog sliep. Kom ik terug, en de z&k is mega dik en duidelijk en de kv is nog steeds bezig met denken. Nu een half uur na gebruik is hij dan heel mooi duidelijk en dik aanwezig. En zelfs mooi donkerder ivm twee dagen geleden. Dus mijn schrik is wel weer weg, maar dat is toch een slechte zaak zeg. Zet er dan geen aflees tijd op mensen..... Hoe gaat het hier met de rest van mijn schatjes trouwens?
Hoi Esther ja ehm......wil je misschien even naar deze foto's kijken. Die van de 7de de test was superlicht sommigen zagen hem sommigen zagen hem niet. Nu heb ik opnieuw getest en heb er foto's van geprobeerd te maken, zie je wat? Of zien jullie wat meiden? Ben aan het spammen maar kan er niets aan doen als ik wat zie...
Ik zie inderdaad wat je bedoeld meis, maar ik durf er gewoon geen uitspraak over te doen. Het zijn action testen toch als ik het goed zie? Maar ik duim voor je verder, je zou niet de eerste zijn die gelijk na de (prik)pil zwanger is geraakt. Alles kan op dit moment en ik snap je frustratie heel goed.
Nou dan schrik je je ook hartstikke dood! Gelukkig lopen je testen mooi op Mijn temperatuur vanmorgen 37.1 Nog steeds witte afscheiding en af en toe menstruatie kramp. Als mijn baarmoedermond word aangeraakt krijg ik ook een soort menstruatie kramp. Heel appart.. Kent iemand dit?
Ik snap t ook hoor! & die actiontesten. Arghh niet meer kopen meid, slechte testen vind ik t, ik krijg er altijd strepen op, naar mijn mening dus n indroger. Had ook gezien dat je de test had geplaatst in t testentopic... (zie net maar dat was een andere datum,7 febr,, geen 9maart ) Het streepje had dus al veel duidelijker moeten zijn..als t echt iets is/was geweest
Ssh niet te veel aan je bmm komen meissie. En dat zeg ik whahahaha, ik voelde elke maand aan dat ding om uit te vinden hoe et ervoor stond. Alleen deze maand netjes niet gedaan. Maar het klinkt lekker, waar is je kaartje? One, vergeet jij te tempen schat?
haha mop nee, gister was ik later uit bed dan normaal, mocht ff keer ietsie langer slapen! heerlijk... toen had ik 36.7 vandaag 36.5 dus nog laag, ei komt er nog aan denk ik... maar ben idd niet zo bezig met de temps hihi weet nu onggeveer wel wanneer ie komt, en word al n paar rondes mooi optijd ongi rond 30/33 dagen cyclus.
maar zal t ff invullen, denk dat ik die 36.7 maar weglaat...hele andere tijd getempd, en anders is FF straks weer van slag haha!
Haha nee! Maar ook na de seks zegmaar krampen.. Zal mijn temp. kaartje even toevoegen. Ik heb dag 3 dpo niks ingevuld, omdat ik toen echt 2 en half uur eerder moest tempen waardoor mijn temp. lager lag en dan maakt FF er een zootje van haha.. Bekijk bijlage 382450
One oh lekker even uitslapen, lekker hoor. En toch fijn als je een beetje weet waar je zit in je cyclus? Ssh, mooi kaartje zeg!! Ik duim heel hard voor je!! Ik hoop dat et een goed teken is in ieder geval. Hier net gyn gebeld, 19-4 mag ik er om 11:10 zijn. Dan ben ik precies 6 weken. Beetje een slag om de arm of je dan al een hartje kunt zien, maar dan kunnen ze wel goed zien of het op de goede plek zit. Die assistente kende me nog en begon bijna te huilen, hoe lief is dat? Ik mocht ook 1 dag eerder komen, maar nu kan ik bij mijn eigen lieve super gyn. Die meid is echt zo geweldig dat ik die ene dag nog graag wacht. Mocht er iets gebeuren kan ik ze gelijk bellen. Super lief zijn ze daar, heb ik het echt mee getroffen.
whahahaha zwangerschaps dementie begint nu al. Moet natuurlijk 19-3 zijn..........pppffff muts dat ik ben. Ben dan precies 6 weken dus zal er om spannen of er al een hartje te zien zal zijn. Ik ga uit van niet, maar we zullen zien.