We zullen zien, maar krijg waarschijnlijk na een week weer een echo dus ook al slaat het hartje dan nog net niet, dan gaan we voor die week erna. Ja lief he, ze kennen me inmiddels whahaha, zet ook altijd de boel op stelten daar whahaha. En mijn gyn is zo ongelooflijk lieve meid dat ik perse bij haar wilde en niet bij een van die anderen.
Wat lief Esther. En spannend de eerste echo. En een week erna weer. Fijn! Nu de rest. Duim voor jullie dames.
Hallo allemaal, willen jullie eens naar mijn kaartje kijken? Dinsdag echo gehad en gyn wist zeker dat mijn ei elk moment kon springen. Volgens hem binnen een paar uur. Vk had het eitje gemeten op 3 cm dus best groot. Zij dacht trouwens dat het een stolsel was. Gelukkig heeft ze de foto aan de gyn laten zien. Maar.... volgens mijn temp was mijn eisprong pas vrijdag. Heb de vorige ronde trouwens een mk gehad en vrij lang gebloed... ben blij dat eindelijk alles weer op gang komt. xxx
3 cm??!!! Weet je heel zeker dat dat geen cyste was? Die vergissing hebben ze bij mij ook wel eens gemaakt. Dat is eigenlijk al veel te groot voor een eitje. Misschien dat er nog een follikel was dat die uiteindelijk gesprongen is? Want ik ben het voor nu wel met FF eens eigenlijk. Vreselijk om van je mk te horen meis, ik hoop dat het deze keer gelijk weer raak is.
Jeetje zeg, krijg je dan geen pregnyl of zo iet om het te laten springen want wat mij altijd verteld i, is dat dat niet goed is als ze zo groot worden......ik weet het verder ook niet hoor, maar lijkt me toch het vragen waard want in 14 dagen kan veel gebeuren.
Esther WAUW, wat te gek! Zie nu dat je zwanger bent! Echt zo ontzettend gefeliciteerd! Ik ga op dit moment de IVF in, dus hopelijk ook snel roze nieuws
@ Esther: ooooow wat spannend! Ben enorm benieuwd meid! Wat fijn dat je al zo snel terecht kan. En het zal erom hangen idd. @ Mamasmurf: Jeetje dat is wel heel groot! Lijkt mij zoals Esther ook al zegt veel te groot voor een eitje en dus eerder een cyste... Ook ik ben het in dit geval met FF eens. Hier vandaag slechte dag... Wel hardgelopen vanmorgen, maar werd ingehouden door vriendin die met me meeliep. Verder vanmorgen massage gehad en heeft ze mijn schouder ingetaped. Heb zo enorm last van mijn schouder, dat mijn hele bovenarm en zelfs mijn elleboog er pijn van doen... Blegh... soms baal ik echt van het hele HMS gebeuren... D.anique slaapt al sinds 13.30 uur. Ga hem er toch zo even uithalen, want hij moet zijn flesje zo nog hebben.
Julia dank je wel meissie en wat spannend bij jullie! Hou ons op de hoogte wil je? mvj&d, gadver moppie wat vervelend voor je. Dan doe maar een beetje rustig vanavond. Lekker de laptop mee naar bed nemen en lekker liggen alvast.
haha als je dt al lang vind... wat moeten de (mmm) meiden dn wel niet...? sorry moest ik ff kwijt hoor..want dt steekt bij (mmm) meiden toch wel zulke opmerkingen. zucht!
je zal t vast wel niet zo bedoelen,,, maar ik denk dn... wat is 8 dpo nou, op 2 a 3 jaar of veel meer wachten op n kindje... op n wonder!
Tuurlijk bedoel ik dat niet zo.. Had ook niet ged8 dat iemand het zo zou opvatten.. Misschien verstandiger om mijn gevoelens voor mezelf te houden dan.. Allemaal succes met zwanger worden en ik hoop natuurlijk voor jullie dat het snel raak is
Ssh je hoef niet weg te gaan hoor meid,ben niet boos hihi,, ik zei t alleen omdat t ik t zo lees.. ( ook mmm meisje ) dus ja.. jij kan er niks aandoen, ik ben er gwn gevoelig voor!
Kan ik me voorstellen.. Bij mij is het gewoon vanaf mijn vroege miskraam al zo dat ik heeeel graag weer zwanger wou worden! En tuurlijk bijna alle dames hier willen heel graag zwanger worden. Toen ik weer zwanger was. Was het helaas een bbz.. Verder bedoelde ik er niks mee. Het is gewoon voor bijna iedereen hier lang wachten en hopen op een wonder! Zo ieder op hun eigen manier denk ik.. Ik duim voor iedereeen en natuurlijk ook voor mezelf Ik zal jullie niet verlaten haha.. Schrok gewoon even van je berichtje..
geeft niks hoor,, jaa soms bn ik missch iets te eerlijk en recht voor zn raap,,,maar de meeste hier ken ik ook via fb n tijdje..via hier.. dus die weten wel hoe ik ben... ik bedoel t meestal niet zo hard als t overkomt hihi en ik duim me ook rot voor iedereen! xxxxxx
Hey meid, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik lees af en toe mee en kan er niet omheen je te feliciteren Ik kan begrijpen dat het na zo lang wachten extra speciaal voelt
Hey lieve schatjes geen ruzie.maken aant dan krijgen jullie billenkoek. Reageer straks verder want doe dit bia foon. Gisteravond ineens roze verlies dus de moed zakte me in de schoenen. Nu nog wat bruine blubber bij afvegen. Even plasje ingeleverd want plas wel heel erg veel en brandt als n hel. We wachten nu braaf op de uitslag. Tot strakkies. xxx