Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esther15, Jul 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ssh

Ssh Actief lid

Nov 11, 2013
    276
    1
    0
    Hahahaha billenkoek :p
    Oeh das even schrikken! Kan dat nog van de innesteling zijn?

2. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hee es! Oeii idd schrikken meid!! Maar,,,,Weet je nog dat ik t ook heb gehad, bij 5 en 6 weken, dikkekuss!!

(en jou kaartje lijkt ook wel iets op mijn kaartje toen)

3. hll88

hll88 Actief lid

Nov 30, 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    #3863 hll88, Mar 11, 2014
    Last edited: Mar 11, 2014
    Hier me eitje gevonden op dag 13 met clomid :). Is eisprong op dag 13 wel een goed teken ?

esther die het rustig aan meid

4. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther heb je de uitslag al?
    En wat vinden jullie van mijn kaartje?

5. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Deze is toch nog niet positief he?

6. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

Jun 16, 2013
    555
    5
    18
    #3866 Paprikaas, Mar 11, 2014
    Last edited: Mar 11, 2014
    Bijna postief tinkerbel

esther das schrikken snap je onrust maar kan zoveel zijn he... nog een weekje en dsn een echo meid! Hopelijk stiekem toch een kloppend hartje...

dames op de slachtbank uh wachtbank (autocerrectie telefoon haha) ik duim voor jullie en voor de andere dames een mooi eitje!

Ff nieuwe foto's in het album gezet!

De bevalling... ik ben met 40.5 ingeleid. ..begon met 2 cm en na het breken van de vliezen kwamen ze erachter dat hij in het vruchtwater had gepoept (al paar dagen eerder) toen weeën opwekkers en ondanks 12 uur heftige weeën kwam ik niet verder dan 4 cm toen is wr ivm met het vruchtwater besloten toch over te gaan op een kz....

Ik vond het heel heftig gezien het herstel van kz lang is..maar mijn lichaam.deed niet wat het hoorde te doen en de weeën waren ook niet meer op te vangen. ...

7. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Love2Live, dank je wel meissie

One gedraag je eens whahahaha, sorry je weet wie het zegt dat scheelt. Ik begrijp het wel meis.

Ssh, nee joh niet weggaan gekkie, nergens voor nodig, jij hebt ook al veel te veel moeten meemaken.

Tinkerbell, inderdaad een wazig kaartje zeg, maar je ovu test is nog net niet positief.

Paprikaas, wat heb je toch een prachtig kindje op de wereld gezet. Jammer dat je lichaam niet deed wat de bedoeling was, maar het is je gelukt!!
    Lekker he die autocorrectie haha

Hier geen blaasontsteking, maar ze willen me echt in de gaten houden (goede huisarts gelukkig) dus ik mag morgen om 11:40 me even melden en dan gaan ze kijken of het niet een schimmeltje is. Daar kan dat roze en bruin ook nog vanaf komen.
    Inmiddels ben ik gegrepen door de griep of iets wat er op lijkt en is er alleen bij afvegen nog elke keer een beetje bruine blubber. Maar daar maak ik me voor nu nog geen zorgen over. Ik heb geen krampen of rood bloedverlies.
    Vanavond lekker vroeg naar bed en hopelijk voel ik me morgen een stuk beter.

8. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Ok dan heb ik deze keer een lange cyclus 😞

9. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Das nooit leuk.

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Tinkerbell: ik zeg idd ook bijna positief.

@ Paprikaas: noge supergefeliciteerd lieverd! Wat een mooi ventje zeg.

@ Esther: jeetje dat is schrikken zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je je doodschrikt als je dat ineens ziet. Ben benieuwd wat het is meid. Goed dat je morgen nog langs mag komen om te kijken of het een schimmeltje is. Ga maar lekker vroeg slapen mop.

Hier vanmorgen bij de huisarts geweest voor mijn schouder. Ik blijk een irritatie ofzo te hebben aan het kapsel van mijn spieren in mijn schouder. Dit kon nog wel een paar weken duren. Er is zelfs een kans dat het eerst nóg pijnlijker word, voordat het beter word. Moet mijn schouder zoveel mogelijk ontzien... Nou ben benieuwd hoe hij dit voor zich ziet met een baby van 4,5 maand... Doe in iedergeval nu de voeding zo dat hij op mijn benen ligt en niet op mijn arm... Moet toch wat...
    Autorijden doet ook zeer, maarja moet toch af en toe de auto pakken...

Manlief doet vanavond de laatste fles, dus ik ga zometeen al lekker naar boven (inclusief laptop) en dan ga ik een recensie schrijven van een boek dat ik gelezen heb.

11. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    mvj&d, dank je wel moppie. Ik weet niet of ik gelijk de uitslag krijg, maar we zullen zien.
    Ik had je foto op fb met de voeding al gezien ja. Het zit ook niet mee he? Kijk je wel uit dat je nu niet je andere arm gaat overbelasten?

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Het zit me idd niet mee. Ik moet vrijdag naar de fysio (heb ook chronische verwijzing gekregen van de huisarts), dus kan na deze verwijzing altijd langskomen wanneer ik wil, omdat het dan altijd op die code gedeclareerd word bij de zorgverzekering.
    Ik ga hem ook nog wat tips vragen, want ik weet anders niet hoe ik het moet doen. Ik til D.anique namelijk links. Rechts gaat niet, heb ik minder kracht in, maar links doet nu natuurlijk pijn... Dus pfffffffff. Hij word dus wel "gewoon" gebruikt...

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Hoi dames ff gauw 'n update: 7 april mogen we naar de uroloog!! Hopelijk kunnen ze gauw achterhalen waarom mijn man geen zaadcellen heeft!!! ;)

14. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Rabia wat fijn meissie dat er een datum bekent is!!!!

15. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Esther ik snap je angst ook goed hoor!
    Maar juist toen ik dat had wat jij beschreef ging mijn zw.schap ook goed!! Dus ik ga er bij jou ook vanuit,, wij zijn raar en apart haha!

Jaja ,, ik gedraag mij :)
    Hier vandaag eisprong,, dus moet nog ff flink aan de bak vanavond :p

16. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Rabia spannend meis!

Mvj, auw! Ik heb ook twee weken terug zo'n last gehad vn mn schouder! Denk ook van yo tillen..die weegt nu denk ik ook wel 10kilo.

17. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    One whahaha ja wij zijn inderdaad nogal raar hahaha. lekker toch.
    En jeej een eitje!!!

Hoe gaat t bjj de rest van de dames?

18. Ssh

Ssh Actief lid

Nov 11, 2013
    276
    1
    0
    Nog steeds hetzelfde hier..
    Sinds gisteren wat gevoelige borsten! Vooral gister avond!!
    Hopelijk een goed teken hihi!

View attachment 382846

19. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ssh je maakt het spannend meissie, duimen draaien volop voor je!!

Nou hier terug van de huisarts. Ze heeft me iets gegeven voor een beginnende schimmelinfectie, maar de klachten lijken te veel op blaasontsteking om het te negeren. Dus morgenvroeg weer urine inleveren en dan wordt het op kweek gezet. Het is bij mij altijd wat moeilijk te zien. En ze doet er even een gratis zwangerschapstest bij zodat zij het ook officieel gezien hebben. Dat is altijd goed natuurlijk.
    Voel me niet echt lekker nu dus ik ga weer even rusten. Merk ook dat bij rust het bruinverlies minder wordt dus dat is wel een teken voor mij lijkt me zo.
    Pppfffff zal blij zijn als het weer opnieuw woensdag is....

20. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @esther wat lees ik nou, ben je zwanger!!! Sorry had nog niet bijgelezen, maar gefeliciteerd meis!! Eindelijk ;) wel minder van de schimmelinfectie maar hopen dat dat gauw weer over gaat!!! En als je wel 'n blaasontsteking hebt moet je cranberrysap drinken ;) had mijn vriendin ook toen ze zwanger was!!

Share This Page