Esther weet je nog bij mij hoeveel bloedverlies ik gehad heb. En kijk mij nu. Maar ja...hey blijft eng en helemaal niet leuk. Duim me suf. Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. Paprikaas wat een mooi kindje zeg. Gefeliciteerd. Mvj&d. Bah sterkte ermee. Tinkerbell het blijft altijd maar vaag bij jou. Bah hopelijk snel eens duidelijkheid dmv een mooie test. Ik duim voor je. Iedereen op het wachtbankje. Duim!!!!!!!
Rabia dank je wel meissie. Tinkerbell, nou wat flauw zeg......weer zo'n raar gedoe. Grace ja dat van jou ben ik nog niet vergeten meis. Heb ook steeds meer last rondom de nierstreek dus kan bijna niks anders zijn dan een blaasontsteking. Kan alleen dan zo kwaad worden op die assistentes. Er staat duidelijk in mijn dossier dat alles op kweek moet omdat je het anders niet kunt aantonen....pppffff. Oh test was vandaag weer een heel stuk donkerder dus wat dat betreft ben ik wel kalm. Voel me alleen echt lamlendig om het zo maar eens uit te drukken dus hopelijk snel aan de antibiotica dat dit overgaat. Maar ja dat zal niet voor vrijdag zijn als het eerst op kweek moet.
Wat vinden jullie van mijn kaartje. Vandaag is temp alweer gezakt. Na mijn mk nog geen goede cyclus gehad. Vorige week di zag gyn op echo mega ei dat volgens hem op springen stond.
Ik snap er ook niks meer van hoor. Mijn ei mss toch op dag 17 geweest maar dat mijn temp niet omhoog gaat ?
Tinkerbell dat zou kunnen aangezien je deze keer erg langzaam zakt in het begin. Dat FF daardoor het even kwijt is. Mamasmurf ja dan zou dat toch wel kloppen zo als het er nu uitziet. Even afwachten wat die de komende dagen gaat doen. Voor jullie allebei heel vervelend dit
Paprikaas. Van harte met je de kleine man. Mooi ventje en al een mooie bos met haar. Tinkerbell. Denk het zelfde als esther zegt dat ff het niet zo goed weer omdat je temp in het begin vrij hoog is. Maar dag 17 lijkt me de meest voor de hand liggend. Hier. Onze meid heeft vanaf gisteren een spreidbroekje, Best wel zielig gisteren was ze ok best overstuur maar nu gaat het wel en is ze al een beetje gewend zover het wend, maar is voor een goed doel voor later. ze heeft met haar linkerheupje lichte heupdysplasie.
He bah margha maar goed dat er iets mee gedaan wordt. Hoe lang moet ze dit nu? En wat is de prognose? Mamasmurf sluit me aan bij esther. Mijn kleine meid heeft haar eerste tandje door. Wat gaat het toch snel allemaal zeg. Inmiddels ben ik officieel in de ww en moet ik dus solliciteren vier maal per vier weken. Valt nog niet mee. Het aanbod is echt ruk...maar goed...ik heb 16 maanden ww dus komt vast goed...
Grace. Eerste tandje al door! heeft ze er veel last van met doorkomen. Gaat snel de tijd zeg. Onze meid alweer 4 maanden en die van jou al bijna 5 maanden. Hopelijk vind je gauw een leuke baan. Op de foto leek het binnen de norm bij de eerste meting en toen ging hij nog een keer meten en toen was het twijfelachtig en toen ging hij voelen en draaien en voelde het niet goed. ze kon haar beentje niet ver genoeg naar buiten draaien. Over 8 weken moeten we terug om een foto te maken of het al verbeterd is en dan gaan we bespreken hoe en wat verder.
Margha dank je wel lieverd!! En wat sneu voor je kleintje, maar wel goed dat ze er iets aan doen. Je hoort vaker dat de ouders het erger vinden dan die kleintjes dus ik hoop dat ze er heel snel aan gewent is en dat het verholpen is. Grace, ja ja dat eerste tandje het is wat he. Nu zal de rest ook wel zo gaan doorzetten. Schrik niet als er opeens 5 tegelijk komen, dat was hier ook zo. Kleine man wist niet wat hem overkwam. Ssh, vrouwke en zograagnog1, Tinkerbell, mamasmurf hoe gaat het met de temps? Hier zometeen weer plasje inleveren. Ben begonnen met de creme voor de schimmelinfectie en het lijkt wel iets rustiger te zijn daaronder. Nog steeds bruinverlies, maar als het inderdaad een blaasontsteking is is dat wel verklaarbaar. Had gister een nieuwe huisarts (wij hebben zo'n wissel gebouw zeg maar met stagiares etc) en ik heb volgens mij wel 45 min binnen gezeten. Ze had na mij niemand meer dus wilde echt de tijd voor me nemen. Ze vertrouwde het echt niet en vandaar dat alles nu op de kweek wordt gezet. Hadden ze dat nu gelijk gedaan, de dames van de balie......Verder ben ik poepie verkouden, maar dat ben ik bij mijn zoontje ook 9 maanden geweest dus ook dat went wel. En buiten dat alles voel ik me eigenlijk wel ok whahahahaha. Temp was vanmorgen nog lekker hoog en nu laat ik alles voor wat het is, niet meer tempen, niet meer testen en wachten tot woensdag. Oh moest gister wel lachen hoor. Ik had de gyn even gebeld om dit allemaal door te geven dat het al in dossier staat. Dus ik zeg dat zo van dat bruinverlies. Vraagt de assistente: kun je zien of het uit de baarmoeder komt of uit de urineweg?".............eeehhhhh hoe lenig denk je dat ik ben??? Daar had ze niet van terug whahahahaha, zie het al gebeuren zeg.
Goede morgen Esther... temp hetzelfde al gister. Vind het maar een raar kaartje. Zal wel niks worden deze ronde... zucht
He gadsie meis, wat raar eigenlijk. Slaap je misschien met een dekentje minder ofzo nu het wat warmer begint te worden?
Nog steeds een hoge temp! Voel me echt zwanger!! Hoop zo dat het ook echt zo is! Zaterdag even testje doen?? Bekijk bijlage 383023
ik hoop het voor je ssh me duimen draaien voor jullie. hier mooie temp stijging maar natuurlijk nog veelste vroeg om blij te worden. heb wel afentoe steekjes in vagina ik weet niet of dat normaal is. Heb vandaag de ziekenhuis gebeld om te vragen of ze bloed wilde prikken voor progestron maar ze zei dat ze dat niet doen pas als ze ver in behandeling zijn maar in ieder geval geprobeerd .
Hey! Ik heb gisteren een echo gehad had buikpijn aan de linker kant en had de gyn gebeld heb een echo gehad met 4.5 5 weken kunnen ze nog vrij weinig tot niks zien zij de gyn. Maar tot zijn verassing was er verdikt slijmvlies en een klein amnionholte hij stond er zelf van te kijken dat hij al wat kon zien. Dus ons smurf je zit op de juiste plek! Nu mag het mooi goed groeien krijg namelijk de 27ste weer een echo! Dan zijn we 6.5/7 weken!