One wat een stijging meid. Hier mijn ovulatietest van vandaag weer lichter dan gisteren dus heb echt al wel mijn ei gehad
mooi dt je eitje is geweest tinkerbel! jaa vond ik zelf ook al,,dacht eerst van nee dt kan niet maar klopt toch...normaal ga k eerst naar 36.7 en dn rond 37...maar mn temp heeft er zin in denkik haha!
Jaa idd mijn eitje was ook later als normaal dit keer, paar daagies maar , ach missch brengt het geluk!
Maantje wat ijn dat je al wat kon zien meisie. Op naar de volgende echo. One, odeju straalkachel dat je bent. Tinkerbeel, denk ook dat je eitje geweest is hoor. Ssh ziet er goed uit meis, ik duim. Hier echt de schrik van mijn leven gekregen vandaag. Vanochtend weer urine ingeleverd en een test erbij gedaan. Bruinverlies begint drastisch te minderen sinds ik met crème voor schimmelinfectie ben begonnen dus ik gewoon weer naar huis. Aangezien alles op kweek zou komen te staan verwachte ik vandaag geen telefoon. Om 13:30 gaat toch de telefoon, de assistente. "Eh hallo met de assistente. De plas staat op kweek maar uw zwangerschapstest was negatief"............................................... ....................................................wat??????? Ik mocht om 16:10 naar de dokter komen om het te bespreken. Zit je dan................... Ik dus gelijk een kv en een z&K test gedaan en die werden gewoon positief. Wel een heel stuk lichter, maar ik had net twee liter water en nog wat cranberry sap op voor die eventuele blaasontsteking en ik had net een half uur van te voren nog geplast. Dus ik met vriend naar de dokter met mijn twee testen. Nou lang verhaal iets korter, de test van de ha was fout.........ik heb ze bijna vervloekt en in elkaar geslagen, echt serieus. Kijk, mocht het toch fout gaan dan moet het maar zo zijn, maar WTF??!!!! Nu net nog een test gedaan na 3 uur ophouden, maar wel behoorlijk wat gedronken te hebben en die is alweer donker. Hoe dan ook, dit blijft nog wel even door mijn hoofd spoken en het wordt een lange week nog voor het woensdag is. En ik wilde niet eens meer testen omdat juist rond deze tijd je testen lichter kunnen worden. Wat doen ze me toch allemaal aan? Alsof die stress allemaal goed is voor me nu en al helemaal met mijn achtergrond. Ik ben echt zo boos nu!!!
oh nee esther wat k*t seg. ik kan begrijpen dat je boos bent dit wondertje zit lekker op de juiste plek voor 9 maanden. esther ik heb mijn temp voor de ei verlaagd met 0.2 en nu krijg ik wel een kruis op de dag dat ik dacht dat mijn ei was geweest
Dan klopt dat eitje van jouw wel hoor. Nou, ik heb een spanningshoofdpijn nu dat het niet meer normaal is. Ik zou het liefst een klacht indienen, maar ja wie heeft daar wat aan. Maar vind het echt schandalig zoiets.
Dankjewel! Dat meen je niet! Slechte zaak van die ha!!! Het komt vast allemaal goed!! Maar op zo'n moment! Grrr Wanneer denk je dat ik kan testen? Ik ben zo nieuwschierig hahaha.. Liefs
Je zit nu 10 dpo dus als je het netjes wilt houden en als je l normaal gesproken 14 dagen is, dan over 4 dagen. Maar je zou de eerste niet zijn die al eerder begint met testen. Ik ga dadelijk even lekker met de kleine grote man knuffelen en dan met de grote grote man op de bank hangen. Ik ben er even helemaal klaar mee met dat vage gestreste gedoe. Morgen is weer een nieuwe dag en zien we dan wel weer wat er dan gebeurd.
Oke, Ik kijk wel even of ik me dit weekend kan bedwingen om niet te testen hihi.. Knuffelse met je mannen!! Fijne aaaf
esther15 ik snap wat je bedoel die achtelijke receptionisten in het zhuis had mij helemaal bang gemaakt voor een buiten baarmoederlijke zwangerschap. terwijl smurf goed zit... en er was al iets te zien dus ben gerust gesteld laat hem maar lekker groeien heb ik de 27ste wat om naar uit te kijken hihihi. maak je geen zorgen geen stress!!! en geniet er lekker van!!
Moest toch even reageren Esther.. Wat ongelofelijk stom van ze zeg!! Zou ook flink boos zijn, wat dom van ze en inderdaad helemaal als je naar jouw achtergrond kijkt! Nou ja, laat inderdaad maar, maar schandalig is het zeker. Dit mooie wonder blijft bij jou, dat weet ik zeker. En het wordt een meisje denk ik
whahahahaha Evelien schatje dat je bent. Lees je bericht voor aan mijn vriend en kom bij je laatste zin en hij roept er keihard "JA" achteraan........dus hij zegt ook een meisje. Dank jullie wel voor de lieve woorden, ik ben wel weer wat rustiger geworden en inmiddels is het bruinverlies voor nu gestopt. Dus ik gok toch op een schimmelinfectie voor nu.
Jeetje esther dat dit jou weer moet overkomen zeg. Wat voor ruk testen gebruiken ze daar zeg. Woendag krijg je een mooie echo, deze kleine word een prachtige baby. hier een beetje zorgen. Ons meisje heeft een drukplekje bij haar knieholte, voor nu maar wat synthetische watten ertussen gedaan hopelijk gaat het over.
Oh moest gister wel lachen hoor. Ik had de gyn even gebeld om dit allemaal door te geven dat het al in dossier staat. Dus ik zeg dat zo van dat bruinverlies. Vraagt de assistente: kun je zien of het uit de baarmoeder komt of uit de urineweg?".............eeehhhhh hoe lenig denk je dat ik ben??? Daar had ze niet van terug whahahahaha, zie het al gebeuren zeg.[/QUOTE] haha geweldig !!! Hier is mijn temp een beetje vreemd. Normaal is mijn basale temp tussen de 36.2 en 36.5 Nu met de gonal-f is hij iets hoger. Toeval of hoor dit erbij? Twee open bolletje zijn 50 min eerder getempt ivm eerder opstaan voor werk. Moest naar andere kant van Nederland. Morgenvroeg eerste follikel meting. Hoop niet dat mijn ei nu al eerder geweest is. Denk het niet zou wel erg vroeg zijn maar ik heb wel al 2 dgn rekbaar slijm en steken in mijn buik. Mogen niet klussen ivm de onthouding voor nieuwe semenanalyse net voor ei.
Kan je via de app ook zo een link krijgen voor u tempkaartjes te delen met anderen? Pfff mijn lichaam is zich weer aan het voorbereiden op een ei die nog niet wil komen. Vorige cyclus was het ook zo, regelmatig hevige steken afwisselend links/rechts en een hoge slijmproductie. Hopelijk duurt het geen 2 weken deze keer.
Louloulo, heb net even gekeken op de app van FF maar kan het niet vinden zo snel die link. Margha achossie, ja duw er maar wat tussen ja, die plekjes zijn niet fijn. Vrouwke denk niet dat je eitje al geweest is. Door de hormonen die je spuit kan je temp raar gaan doen. Nou ik wilde dus echt niet meer testen, maar ik wil eigenlijk straks naar de assistente lopen (ligt hier maar 3 min vandaan) om mijn test te laten zien. En ja hoor, donkerder dan de donkerste test tot nu toe. Hoe kun je dit nu als negatief beschouwen? Oh en inmiddels is hij bijna zwart, maar dat komt weer eens niet lekker over op de foto zoals altijd. Nu ben ik dus echt klaar met testen. Wat een ongelooflijke stress heb ik gehad gisteren hoor. Heb ik nog steeds een beetje, maar dat zal nog wel een paar weken zo blijven gezien mijn achtergrond. Het bruinverlies laat zich tot nu toe niet meer zien dus zal toch wel een schimmeltje zijn geweest. Ben blij dat het weg is, weer wat rust en maandverbandjes minder. Bekijk bijlage 383112
Esther pff wat een rotzakken!! Maar lekker genieten meissie!! Enne ik denk ook n meisje!! weet niet waarom, maar dat gevoel heb ik ook heel sterk! xxx @all hier weer lkkr hoge temp
One sodeju, broeikaseffect zeg!! You go girl!!!! hahaha iedereen roept meisje, mij boeit het geen jota, zolang het er maar gezond uitkomt. Mijn vriend is er echt helemaal heilig van overtuigd. Die loopt al sinds mijn bbz met een meisjesnaam in zijn hoofd. Wordt wat als het een jongen blijkt te zijn want die weet hij dus niet whahahaha. Niet dat hij het erg zou vinden als het een menneke is hoor, absoluut niet!