Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esther15, Jul 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Neeej idd snap je wel hoor! Maakt ook niks uit wat het is,, als t maar gezond ter wereld komt! Maar n mooi koningskoppel,, is niet verkeerd toch ? :p :D

Enne stiekem lijkt jou kaartje op de mijne.. en bloedverlies,, dus meisje! hahahaha....

Jaa we gaan hard met de temp..ach keer wat anders :p maakt t spannend! hihi..

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Koningskoppel is helemaal niks mis mee hahahaha, we zullen zien, eerst maar eens deze weken door komen. Merk toch wel dat gisteren een behoorlijk deuk heeft gemaakt in mijn vertrouwen. Stom, maar het is wel zo.

3. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Komt allemaal goed schatje! <3 xxx

4. hll88

hll88 Actief lid

Nov 30, 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niet leuk Esther wat je allemaal mee moet maken probeer en minder aan tr denken stress is zeker niet goed voor je. Ik weet niet of je i de Chinese geslachtskalender geloof maar je kan er naar kijken voor de lol.

hier temp lekker hoog

5. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Had hem al gezien hahaha, klopte vorige keer ook......En stressen doe ik nu toch dat kan ik niet tegenhouden. Ik kan deze sh*t er nu gewoon niet bij hebben.
    Jij zit inderdaad lekker hoog, houden zo.

One: SMAK!!

6. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Bij mij klopte de chinese kalende niet :p

7. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    whahahahahahaha heb je het al......staat nu voor mij op jongen, maar we zullen het gaan zien;);)

Alhoewel, ik weet niet hoe oud ik was whoehahaha.
    Als ik op 35 kijk is het een meisje en op 36 is het een jongen.......nou ja 50% kans dus. Is in ieder geval rond mijn verjaardag gebeurd.:D:D:D:D

8. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

Jun 26, 2013
    1,451
    322
    83
    Net follikel meting gehad. Iui en 2e zaadonderzoek is gecanceld. Nu cd 10 en 4 grotere follikels van 23 21 16.5 en 14. Andere zijn kleiner. Mijn lichaam heeft dus heftig gereageerd op gonal f 75. Mijn vruchtbaar slijm 3 dgn zegt dus wel degelijk iets. En ik maar denken dat het van de hormonen komt. Vanaf di niet meer geklust ivm zaadonderzoek wat we weekend of begin van de week verwacht hadden. Helaas. Nu meteen pregnyl spuiten om eitjes te laten springen. Cyclus dag 3 terug en dan hopen dat alles gesprongen is en er geen cystes zijn ontstaan.

9. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Vrouwke gedverdemme een overstimulatie, kun je er ook nog wel bij hebben. Ik neem aan dat ze je nu hebben afgeraden om te klussen? Ons toen ook maar wij waren lekker eigenwijs. Uiteindelijk niet zwanger en anders waren we er wel uitgekomen als het een meerling was geworden.
    En ik neem aan dat ze de gonal gaan verlagen?
    Doe waar jij je goed bij voelt meis.

10. hll88

hll88 Actief lid

Nov 30, 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    meisje zou wel mooi zijn esther maar het belanrijkste is het gezondheid komt goed allemaal. Waneer is je verjaardag dan?

11. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

Jun 26, 2013
    1,451
    322
    83
    Dankje Esther.
    Nee ze hebben niet verboden seks te hebben. We hebben een hele aardige vrouw. Ze zei goh ik kan je wel vertellen geen seks te hebben maar ik snap heel goed dat je dat wel doet. Hou er alleen rekening mee dat de kans op een tweeling iets groter is. Al achtte ze de kans erg klein omdat het zaad zo slecht is. Voor IUI is het risico op een twee of drieling wel verhoogd. We gaan er gewoon voor. Als er eentje blijft plakken zijn we heel blij, 2 nog blijer. De kans dat er al maar eentje bevrucht wordt en blijft zitten is helaas alleen al heel klein

12. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Even ego: ik ga nu naar de vk.
    verlies bloed en heb pijn tussen schouderbladen. Lijkt weer op een bbz

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Het zal toch niet he! Sterkte meid, duim op een goede afloop!
    Dikke knuffel.

14. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ohjee succes mop hoop dt t goedzit! xxxx

15. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

@ Esther: succes! Hopelijk zit alles goed! Ik duim voor je!

@ hier: nou vandaag dus ongesteld geworden; na 21 dagen alweer! vandaar het rare kaartje van gisteren???

hopelijk is de volgende ronde wat normaler met een duidelijk kaartje

16. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Oh nee esther ik duim super hard dat het toch nog goed afloopt

17. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther Weet je ondertussen al iets?

18. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

Oct 16, 2012
    1,674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    ben ik ook benieuwd naar !!! lieve Es ik duim heel hard voor jullie !!!

19. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Even stukje gekopieerd van mijn topic bij de testen, ben helemaal kapot dus doe het even makkelijk.

Nou de vk kon zo niks zien op de echo, maar ze hebben nog een ouder apparaat. Ik had wel geen pijn bij de echo du dat vond ze opvallend.
    Toch doorgestuurd naar de gyn. Daar aangekomen ruim een uur moeten wachten en toen begon het hele onderzoek.

Eerst buik uitwendig gevoeld en geduwd en geklopt en weet ik het.
    Toen de vingers naar binnen, toen de eendenbek om vervolgens door te gaan met een inwendige echo van ruim 15 min.

Het is in ieder geval geen bbz deze keer.
    Ze zag iets op de echo wat het begin kan zijn van de zwangerschapsring. Bij mijn zoontje testte ik ook pas een week na nod positief dus dat zou bij mij niet raar zijn, een late innesteling.

Mijn bmm zat potdicht en ze vond geen enkele afwijking verder.
    Wel gaan ze nu voor de derde keer kijken of er toch een blaasontsteking sluimert en daar wordt ik vanavond over terug gebeld.

Nou nu is het dus leven tussen hoop en vrees tot woensdag.
    Het kan nog steeds een mk worden, maar het kan ook zo maar helemaal goed gaan.

Ik ben in ieder geval helemaal kapot nu en ga o ook maar even in slaap vallen denk ik. Dit is voor geen enkel mens goed zo veel stress.

Toch zie ik het ergens nog steeds zitten ook al weet ik dat ik met een slechte afloop rekening moet houden.

20. Ssh

Ssh Actief lid

Nov 11, 2013
    276
    1
    0
    Esther wat een stressverhaal idd!! Pff ik hoop zo dat het allemaal goed komt!!
    Heb vandaag een testje gedaan en we zien een tuurstreepje!!
    Hopelijk word die donkerder :)
    Esther meis het komt vast goed dit keer! Ik ken je niet, maar ik gun het je zo!!
    Liefs

Share This Page