Jeetje esther wat een stress idd... het is ook wel.erg vroeg om.wat te zien...het vervelende is dat je alleen maar kan afwachten... ik duim voor je meid!
Jeetje esther wat schrikken zeg! Gelukkig lees ik ook veel positieve dingen in je stuk. Geen bbz, baarmoedermond die pot dicht zit, een ring wat een beginnende zwangerschap kan zijn, en het meest belangrijk jou goede gevoel erbij. Ik duim heel hard voor je verder maar heb het gevoel dat het helemaal goed gaat komen en het gewoon nu al een boefje is�� Hier vandaag om 12.00 pregnyl gespoten. Dalijk vriendlief maar eens onder de lakens trekken
jeetje Esther dit moet gewoon goed gaan, het is je zo gegund. Wat een onzekere periode. Sterkte meid en probeer hoe moeilijk ook een beetje ontspanning te zoeken. knuffel. Vrouwke, succes vanavond en wie weet.
Gvd Esther. Mijn duimen draaien overuren en mijn gedachten zijn bij jou. Dit moet gewoon goed blijven gaan en of het nu een meisje of jongen is over een maand of 8 moet het veilig in je armen liggen!!!
Dank jullie wel meissies. Heb in ieder geval geslapen als een blok en verga nu van de kop pijn. Zal ook wel de spanning zijn. Ik kan niks anders doen dan wachten. Hoe gaat het bij jullie?
@esther jeetje wat schrikken zeg!! Hopelijk blijft alles goed gaan meis mijn duimen draaien voor je!!! Dikke knuff..
esther het is zeker schrikken meid hoop dat alles goed loopt dikke knuffel. Heb je nog bloed of bruine verlies
Ssh ik zie hem ook meis, heerlijk!!! Hopelijk morgen al een lekker stuk donkerder. Hier geen enkel bloed drupje meer gezien, maar ik ben echt helemaal uitgeput. Zo'n week als afgelopen week hoop ik toch niet meer mee te hoeven maken. Ik ben er vandaag ook even iets minder, maar ik kom vanzelf wel weer terug bij jullie. Kussie voor iedereen!!
Ssh gefeliciteerd meis! Esther doe maar lkkr rustig aan xxx smak! Tinkerbel idd vaag kaartje...mja miss wel goed n keer anders? Je weet maar nooit! Xx en knuffels voor iedereen die nodig is! Xxx