Ja heb 6 en halfuur geslapen dus opzig was dat wel fijn maar in slaap komen niet , ja hij is zeker nog mooi hoog , nog 2 dagen spannend
En ik ben er ook weer :-D Hier vanmorgen temp daling én negatieve test dus verwacht vandaag of morgen bloed te zien... Baal een beetje maar ben wel opgelucht dat lf al langer is (9 was echt te laag... en nu dus lf van 10 of 11) Ik zit nu op telefoon dus kom vanavond uitgebreid reageren op pc
mvm, he gedver meissie, maar ook ik duim verder voor je tot het tegendeel bewezen is!! Tinkerbell, maak me gek met dat kaartje van jou!!!!!!!
Esther, klopt dat is waar maar hier is bijna niet omheen te praten. Zou wat zijn als het alsnog een meisje blijkt te zijn Anjamones, jeetje wat vervelend voor je meis! Hoop dat je vandaag wat kunt bijkomen. Sunshine, temp ziet er goed uit meid! Tinkerbell, wauuw mooi hoor die temp van jou! Ik blijf blazen hoor! Mvm, ik heb nog hoop voor je hoor! Duiiimmmm
@anja. Jeetje meis dat is niet fijn en al helemaal niet als je alleen thuis bent. Hopelijk gebeurt het niet vaker. @sunshine. Spannend. Ik duim voor je @tinkerbell. Wauwwww je kaartje s echt super mooi. Duim duim duim. @mvm. He balen zeg. Knuffff Gelukkig is je Lf wel weer mooi. Das tenminste nog iets positiefs. Hier vandaag m'n 8 weken dansje. Ben zo moe lig gewoon de halve dag op bed. Pppff.
Jennifer, dan lekker blijven liggen en dans ik wel voor je!! Evelien, nog eventjes en dan weet je het zeker. nou echt, irritant gedoe. Heb sinds gister pijn in mijn enige eileider / lies en straalt helemaal mijn been in en soms mijn onderbuik. Doet echt pijn. Kan er ook nog wel bij. Heb ik bijna geen last meer van bmm begint dit gedoe.....bluh....Als ik nu zeker wist dat het iets goeds betekende maakte het me geen jota uit hoor......we wachten vrolijk verder....
esther ik duim voor je jennifer ik dans met je mee hier misschien wel een mooi kaartje maar helaas is de test omo wit
Tinkerbell, mooi kaartje meid, wel balen van je nega test. Maar ik heb nog hoop hoor! Mvm, ik duim ook nog voor jou. Mvj, wat goed een nieuwe auto, welke hebben jullie gekocht? Esther, heel herkenbaar, hier ook altijd dan als een schijterd naar boven...hihi! Jennifer, doe een dansje met je mee. Lekker slapen jij, daar groeit de kleine van! Hier is de ongi bijna voorbij, dus we kunnen aankomende week weer aan de slag. Temp gelukkig weer gezakt naar een normaal level.
Tinkerbell, balen van je test meis maar misschien nog even wachten en knalt ie gewoon! Ik duiimmm Esther, wat naar meis van die pijn Niet leuk! Ik hoop echt voor je dat het iets goeds betekent. Ik duim voor je! Jennifer, lekker blijven slapen meis, geef maar aan je moeheid toe. *knuff*
Esther daar had ik ook last van.. echt pijnlijk.. wie weet! ik duim voor je mvm balen van je negatest Tinkerbell balen van je witte test! (andere dame ook weet even de naam niet) Jennifer ik dans met je mee (ik morgen op 8 weken) Mvj leuk een nieuwe auto! Evelien ik heb geen verstand van nub maar ik denk een jongetje Echt de hele tijd dacht ik hmmm misschien gekookte aardappel met vleesje eten in de winkel kotsmisselijk van het idee. echt het enige wat ik zonder tegenzin kan eten is fruit en yoghurt.. maar voor het goede doel! Ik zal pas echt opgelucht zijn bij de 10 weken echo! nog 2 weken wachten...
Paprikaas, ik hoop niet dat dat doorzet meis.. Ik heb er nog steeds last van Ik eet alleen salades, yoghurt en gewoon licht verteerbaar voedsel anders word ik zooo misselijk! Vlees en ander zwaar voedsel lukt me gewoon niet.. Natuurlijk is het voor een goed doel maar je wilt ook nog kunnen genieten. Sterkte meis!
Paprikaas, maak me nu niet nerveus he whahahahaha. Maar vervelend dat jij ook al zoveel last hebt van de misselijkheid. Hoop dat het snel wegtrekt hoor.
@ Esther: dankjewel meid... Fijn dat weten dat ik goed bezig ben . Hoe waren de spookverhalen? Wat heeft de gyn eigenlijk gezegd van je pijnen? @ Jennifer: ja ik ben ook écht enorm benieuwd hoe het kamertje er straks in het echt uitziet . *danst het 8 weken dansje mee* @ nieuw topic: ik weet niet eens meer in welk deel ik ingestapt ben hahahahaha. Maar idd hier ook enorm blij jullie te hebben leren kennen . @ Evelien: wat leuk dat jij waarschijnlijk ook een jochie verwacht... Spannend hoor! Nog 25 dagen en dan weet je het zeker . @ Anjamones: hoe gaat het nu meis? Nog last/naweeën gehad van de hypo? Heb je al het ziekenhuis gebeld om te vragen hoe het kan van die hypo's? @ Sunshine: je zit nog mooi hoog meid! @ Mamavanmenno: he bah wat balen zeg van je temp en negatieve test. Maar mijn duimen blijven wel draaien voor je hoor! @ Julia: We hebben een Suzuki Swift gekocht. Morgenochtend gaan we hem ophalen. @ Paprikaas: ja enorm leuk. Gaat enorm in de kosten schelen elke maand. Vervelend van die misselijkheid meid, maar geeft wel bevestiging natuurlijk . Hier vandaag weer afgebeld om te werken... en volgende week sta ik er doodleuk helemaal niet op. Dus nu maar mijn beschikbaarheid bij het uitzendbureau doorgegeven...
Hier ook weer heel de dag misselijk geweest en vanochtend geknuffeld met de wc. Ik hou het hier nog steeds op brood en droog spul...