Heel snel even tussendoor: One van harte gefeliciteerd meissie met de geboorte van jullie dochter!!!! De rest reageer ik zo snel mogelijk op.
@mvj. Hoe is je haar geworden? @one. Wauwww wat snel alsnog zeg. Gefeliciteerd meis. Geniet van jullie prinsesje @tinkerbell. Leuk een nieuwe auto. Wat voor een is het geworden? Hier aftellen. Nog even en het is donderdag
Super zeg. Fijn ook een nieuwe auto. Heb je iig voorlopig geen gebreken. Ben ook super blij met onze nieuwe auto. Rijdt als een speer. Heel veel veilige kilometers en plezier
One, hier ook gefeliciteerd met jullie mooie dochter met ook een hele mooie naam. Nu lekker genieten van je kraamtijd en je gezinnetje, laat je maar lekker verwennen! x
Jaaaaa, daar is ze dan! Gefeliciteerd One! Idd heel mooie naam en wat een supermooi prinsesje zeg! Geniet er lekker van meid. Hier gisteravond gewerkt. Gelukkig was ik eerder thuis dan verwacht, maar ben nog steeds doodmoe. Morgen mag Joshua bij iemand spelen, dus dan kan ik mooi even goed slapen in de middag. Ben zooooo moe... hoop dat ik vanmiddag ook even de ogen dicht kan doen. In iedergeval even fysio zo, dan boxkleed halen en verder vandaag niks...
@one Wauwww super wat lees ik nu...gefeliciteerd met je kleine meisje!!! Geniet er maar lekker van Hier toch m'n ongi weer doorgebroken, tja ook wel weer verwacht!! Op naar de volgende ronde maar weer!!!
Zo meiden heb me even wat meer afwezig gehouden en het werkt. Ben niet meer de hele dag bezig met babies! ML en ik hebben goed geklust rondom eisprong! Ik heb het allemaal een beetje naast me neergelegd en ga er van uit, dat we in aug horen wat voor behandeling of onderzoeken we nog gaan krijgen. En op de een of andere manier geeft dat heel veel rust! Maar ben jullie echt niet vergeten, probeer regelmatig even bij te lezen! One, zie dat je bevallen bent, gefeliciteerd! Hoe heet ze? Voor alle andere meiden die het nodig hebben, een hele dikke knuffel!
Zouden jullie eens naar mijn kaartje willen kijken? Normaal altijd eisprong op cd 11 of 12. Nu geeft hij een stippellijn op cd 13, terwijl hij een paar dagen terug nog op cd 11 een stippellijn gaf. Wanneer denken jullie dat ik mn eisprong heb gehad?
Hey meiden, ik heb even een collage gemaakt met mijn eigen recente foto en 2 kapsels die ik wel leuk vind. De foto's zijn wel in zwart-wit geplaatst ipv kleur, dus dat vond ik wel apart, maargoed... Welke vinden jullie het leukst?
@rabia. meis. Hopelijk de volgende ronde een mooie posi test. Knuff voor nu. @julia. Ik denk dat ff gelijk heeft met cd 13 @mvj. Ik vond ze allebei erg leuk. Zou persoonlijk de rechter kiezen. Hier mega zenuwachtig voor m'n echo morgen. Ben vandaag maar naa de kapper geweest en heb mezelf laten verwennen. Blonde plukken, knippen, massage, haarmasker en een veer erin en krullen. Jammer dat ik die er zelf nooit zo mooi in krijg.