Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Alle staat nu onder invloed van de pregnyl meis dus ja het is wel verklaarbaar. 5000 was bij mij met een dag of 10 uit mijn systeem.

2. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Oke dankje...
    Apart wat die hormonen met je doen. Normaal kan ik heel gemakkelijk mijn ei spotten mbv temp, en vruchtbaar slijm. Nu stukken minder. Waterige slijm blijf ik ook gewoon houden. Maar goed we wachten af. Ik denk rond 29-30 maart mijn NOD te hebben

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ja het is inderdaad wat moeilijker, maar ook hiermee leer je het herkennen. Tenminste zo ging het bij mij.
    Afwachten meis

4. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Mijn ovutesten worden precies terug donkerder 😐

5. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Ik weet het niet zeker hoor maar ik heb hier wel eens gelezen dat dat een goed teken is omdat bij sommige ovulatietesten ook positief worden als je zwanger bent.

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Het KAN een goed teken zijn aangezien ik het deze maand ook had.
    Maar daarentegen heb ik het ook gehad toen ik niet zwanger was en een keer negatief toen ik wel zwanger was.

Ik duim mijn duimen uit de kom dat het een goed teken is !!!!

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hier ook 1 die met een positieve ovulatietest zwanger was vorig jaar...
    En die was toen ook echt knallerdeknal...
    Zo knallend had ik ze nooit met de eisprongen...

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    pppffff zou het dan toch???
    Mijn vriend vroeg me vandaag of ik nog getest had. Toen ik dus met "nee" antwoorden liet hij toch weten dat hij dat graag zou willen.
    En hij is gewoon nog donkerder geworden dan sinds de14e
    Bekijk bijlage 383773

Bekijk bijlage 383774

De foto van de twee testen is die van de 14e en van vanavond. Ik heb de oude test nog even gewassen zodat die net zo was als de nieuwe........zenuwen allover......

9. Ssh

Ssh Actief lid

11 nov 2013
    276
    1
    0

Meis volgens mij zit dat wel goed!
    Super mooie test!!!
    Snap dat het een spannende periode is!
    Liefs

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    #4010 Esther15, 17 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2014
    Dank je wel lieve schat!!

Hoe voel jij je eigenlijk??

11. Ssh

Ssh Actief lid

11 nov 2013
    276
    1
    0
    Met mij gaat het opzich wel goed.
    Heb ontzettend last van mijn borsten en ben moe.
    Ben super blij :) :) Maaar, merk wel dat ik ook behoorlijk onzeker ben!
    Ik zal woensdag bellen voor een echo..
    Nog 2 nachtjes slapen en jij hebt waarschijnlijk meer duidelijkheid! Ik hoop echt zo dat alles goed is!

12. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Esther wauw! Dat gaat helemaal goed komen ik duim me suf voor je. Heel veel succes met de echo!

13. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Temp is weer verder gestegen. Hoe gaat het met jullie?

14. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Na mijn kwaaltjes gisteren is mijn temp vanmorgen gestegen.
    Hoop zo dat hij morgen weer verder stijgt en niet weer zakt.

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Evelien, van harte gefeliciteerd meissie met je verjaardag!!!

Ssh, dan gaan we samen lekker moe zijn, kan ook gezellig zijn. Wel laten weten wanneer je mag voor de echo hoor!!

Vrouwke, dank je wel lieverd dat je bent!! Je gaat lekker zo meis, ik blaas je temp nu echt omhoog hoog bblllllaaaaaaaasssssssss!!!!

Louloulo ik blaas voor jou ook even mee want die temp moet nu gewoon lekker gaan stijgen. Ik hoop het zo voor je dat je je eitje hebt gevonden!!

One, wat is je temp meissie?

En de rest van de dames?

Hier weer eens veel te vroeg wakker. Best raar eigenlijk. Normaal gesproken heb ik dus een ras echt slaap probleem. 3 uur per nacht is niet raar bij mij. Nu lig ik vaak om 21:00 al te slapen haha, maar ja dan wel om 6 of 7 uiterlijk weer wakker. Ach ja heb het er graag voor over.

16. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Hey meiden,
    lang geleden dat ik gekletst heb maar ben zo moe... en giega misselijk.
    ik ben gestopt met testen hihi gisteren een test van MVM Gehad en hij knalde niet van het scherm niet gek met net 5 weken maar de streep was supper duidelijk met zelfs een rand in de zelfde knal kleur als de controol streep even donker zeg maar. hij liep ook niet mooi door, maar dat maak niet uit, volgens de vrouw was het een giega duidelijke streep hij stond er al tijdens het druppelen hihihi...

nu even tot 26 mei anderen mensen helpen, vind ik net zo netjes aangezien het bij ons in 1 x raak was.

ik voel me eigen supper behalve dat ik af en toe best misselijk ben. ook ben ik best wel onzeker kan me door iedereen bang laten maken, terwijl het fantasties voel!

ook mijn borsten doen zooo pijn. ik ben 65 kilo afgevallen dmv een gastric bypass en had een h cup wie leeg gezogen was wouw eerst een borstcorrectie maar ivm de wens borstvoeding te geven heb ik dit niet meer gedaan. nu zijn mijn borsten dus weer een dikke G cup!! had gelukkig nog ouden bh`s liggen.

hoe moet ik trouwens rekenen, ik heb een late eisprong een cyclus van 32 dagen, dit weet ik omdat mijn ei getempt heb. nu reken ik dus vanaf eisprong en nu zeg maar gisteren 3 weken na eisprong plus de normalen 2 weken voor eisprong die mee gerekent word.

doe ik dit goed?

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Maantje uit de grond van mijn MMM hart dank je wel dat je gaat plassen voor mvm!!! Ze kunnen de pregnyl goed gebruiken!!
    Zodra ik zeker weet dat alles goed gaat komen hier de bussen ook weer in huis.
    Jeetje meis, wat knap van je 65 kilo!! WOW!!! En ja die borsten die worden groot ja haha, heb ik nu ook alweer. Niet zo groot als die van jou hoor, maar ik ben dan ook maar 1.62 en dan zou ik volgens mij voorover vallen haha. Ik mag het met een D cup doen normaal gesproken. Dus dat wordt nog wat.

Ze zullen je precieze termijn bij de echo wel vertellen. Alle berekeningen zijn op een standaard cyclus dus daar zal altijd een paar dagen verschil inzitten.
    Zo ben ik er heilig van overtuigd dat ik mijn innesteling pas op 11 dpo heb gehad wat dus zou betekenen dat ik een week wordt terug gezet. Verder geen probleem zo lang alles verder helemaal goed is.
    Maar in principe tel je gewoon vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie dus je doet het goed.

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Maantje wat goed dat je meedoet aan mvm! Heb ik destijds ook gedaan zo'n goed doel, en idd ze kunnen t goed gebruiken! :)
    & Je rekent goed hoor...

Esther waaauww mooie test hoor! Dat zit wel goed schatje!
    Temp is zelfde ,,37.
    Ja bij mij gingen ze ook uit van de innestelling,,bij de vk.. kon ik ook zien aan mn tempgrafiekje..(3dpo)

19. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Esther15 ik vind het een kleine moeite en eigenlijk heeft heel de familie het altijd gedaan. Heb trouwens een giega mooie flece wikkeldoek voor de baby straks gehad. Ik wist niet eens dat een cadautje zou krijgen. Ik was met mijn gewicht echt door aan het slaan het werd een obsesie voor mij met bijna 1.80 is 60 kilo niet echt gezond dus ml zij dat ook gewoon en vond dat ik normaal moest gaan eete voor wij zwanger zouden worden. Nu dus wel aangekomen maar voel mijn eigen super!

Onewish die bussen stinke he!

Nu voor het eerst ochtendmisselijkheid bhaaaa

Eerst was het smiddags

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    maantje idd haha wat een geur! bah!

hahaha, moet ff lachen wantt uhhmmm ik ben 1.80m en ongeveer 60 kilo! Kom niks aan wat ik ook eet hihi,, maar ben ook weer niet dat je zegt van anorexia ,, gwn gezond zie ik eruit, niet dun maar ook niet dik..:p

Deel Deze Pagina