Fijn Esther dat is toch positief.... HCG stijgt, er zit iets op de goede plek. Nu duim ik heel erg hard door voor jou dat er maandag weer zo'n verbetering is als van woe naar vandaag. Wat betreft mijn klachten. Ik heb een testje gedaan om te kijken of pregnyl uit mijn lijf is. Zoals ik hierboven al vertelde heb ik vooral gisteren veel last gehad, Erg moe, Enorm gevoelige boobies met blauwe aders. Vannacht werd ik wakker van de steken recht achter mijn schaambot. Het was ook niet prettig om op mijn buik te liggen. Vandaag zijn mijn klachten stukken minder. Vandaar de test om te kijken of het uit mijn lijf was. Ik zie nog wel een tweede streepje maar licht, na een paar min. Ik denk dat het er nu dus bijna uit is
Vrouwke, ja er zit "iets" op de goede plek, maar ze wilde het nog niet uitspreken. Lekker verwarrend allemaal, maar dank je wel voor het duimen. Meis, pregnyl is echt gemeen spul hoor als het gaat om symptomen, maar ja er zit dan ook hcg in dus het is wel verklaarbaar. Maar goed dat het er dan bijna uit is meis en hopelijk krijg je nu symptomen dat et raak is. Ik hoop zo op een wondertje voor je!! Natuurlijk, ondanks alles duim ik kei had voor jullie meiden!!!
Esther wat fijn meid, dat je hcg gestegen is en toch wel ''iets'' in je bm zit! Ik heb goede hoop! xxx
Dank je wel lieve schat van me. Ik durf nog niet zo goed hoor na al dit gedoe. Zie het nog steeds gebeuren dat ik maandag evengoed onder het mes moet, maar dat is ook een stuk zelfbescherming. Vriend kan dan helaas niet mee, die is net bij nieuw werk begonnen en kan onmogelijk nu al vrij vragen. Dus gaat mijn mams mee, hoef ik toch niet alleen.
Fijn dat je moeder meegaat lieverd. Hoef je idd niet alleen. Ik blijf goede hoop houden hoor. Kan me wel voorstellen dat je het zelf nog niet zo goed durft. Heeeeeeeeeeelllllllllllllllllllle dikke KNUFFEL voor jou <3
@esther: Progesteron was wat aan de lage kant, maar absoluut geen reden om niet zwanger te kunnen raken. Moet wel goed gecontroleerd worden bij zwangerschap. Alle ander waarden waren normaal. Donderdag zei ze dat ik mocht terug gaan in juni als het nog niet raak was. En gisteren zei ze dat ik moest terug gaan in juni. Om die progesteron in de gaten te houden en eventueel moest het nog nodig zijn de cyclus korter te maken. Maar voor de lange cycli is dus geen reden te vinden. Goed nieuws dus, en hopelijk mag ik binnen een week of 4-5 voor een leukere controle.
Goede morgen dames hier is mijn temp weer verder gestegen. Ben toch blij dat ik toen nog een ovutest heb gedaan alleen weet ik nu niet of we wel genoeg gefeest hebben nu
Tinkerbel Dat wordt een lange cyclus! Heb je dat vaker? Hij stijgt wel mooi. Mijn kaartje blijft raar en wisselvallig
Zo Tinkerbell, dat is een serieuze stijging meissie, ik duim voor je!! Vrouwke jij gaat ook nog steeds lekker hoor, ook voor jou duim ik. One, jij bent gewoon een kacheltje deze ronde, duim duim duim