och jeetje , idd lees het net... Esther meissie toch, hele dikke knuffel! Waarom nou toch weer he, Grrrrrrr potver!!!!! @$%&*!!!!! Leef zo met je mee.. Hoop ook dat je andere eileider gespaard blijft...en ook nog op je zoons verjaardag.... dikkekus!
Hoi lieve meiden, sorry dat ik nu hier pas reageer, ik had dat andere stukje even snel geschreven toen ik op anesthesist zat te wachten. Het is dus inderdaad fout weer. Hcg was over de 3000 en niks te zien in bm. Wat ze dan vorige keer wel hebben gezien is een grote vraag, maar zal wel een schaduw ofzo zijn geweest. Ze vermoeden dat het in de buikholte zit en niet in de eileider omdat ik absoluut geen klachten heb. Ik heb er zelf bewust voor gekozen om het morgen te doen omdat zoon dan heel veel afleiding heeft en bij oma gaat spelen. En dan heb ik de ochtend nog met hem samen. Ik ga vanavond alles versieren. Hoe erg het ook is, ik moet en wil hem niet vergeten. Morgenvroeg om 10:30 moet ik me melden en dan rond 14:00 de operatie. Als alles goed gaat mag ik dan 's avond weer naar huis. Dat was ook een belangrijk iets voor me, want vandaag had ik niet meer naar huis mogen komen . Maar goed, daar gaan we weer dus......
Heel veel sterkte esther..jeetje dat het jou weer moet overkomen..knuffel en nogmaals sterke voor morgen
Dank jullie wel. Echt, jullie woorden doen me goed. Het huilen staat me nader dan het lachen, maar ik huil wel als mijn zoontje slaapt. Ik krijg het die jongen toch niet uitgelegd en ik wil hem niet van streek maken. Gelukkig kan hij morgen de hele dag lekker naar mijn schoonouders en die hebben een hele leuke dag voor hem gepland inclusief cadeautjes uitzoeken en kopen. Dus lekker spannend met de bus naar stad. En hij wordt thuis gebracht als ik ook weer thuis ben. Vriend heeft het er ook heel zwaar mee en probeert nuchter en sterk te blijven voor mij, maar ik ben natuurlijk niet blind. Hij heeft al gezegd dat hij bij me blijft tot ik were naar huis mag. Ik zelf ben er nu (ondanks de pijn, verdriet en kwaadheid, machteloosheid) redelijk nuchter onder gezien de afgelopen twee weken al niet positief was. We doen het er maar mee, ik hoop alleen dat ze kunnen uitvinden waarom dit nu alweer gebeurd....... Ik hou jullie op de hoogte maar ik heb geen idee wanneer dat zal zijn. Dikke kus voor jullie allemaal!!!!
Esther respect hoor hoe je ermee omgaat! Sterke vrouw ben je! Ondanks alles wat je door moet maken.... En lief dt je man de hele tijd bij je blijft! Idd succes morgen en veel beterschap. Kunnen ze dt achterhalen dn hoe het komt? Xxx
Meis... geen woorden voor... wat ontzettend erg voor je Heel veel sterkte morgen. Ik wens je alle kracht toe, die kunnen jullie nu wel gebruiken denk ik.. Dikke knuf x
Oh lieve Esther, Mijn gedachten zijn bij jou!!! Vind het zo erg voor je, ik was zo blij voor je... Dikke knuffel en heel veel sterkte!!
Temp is weer lichtjes omhoog. Als ik 12dpo haal en mijn temp nog steeds hoog is waag ik mij aan een testje.
Ook hier heel benieuwd naar je verhaal meis, maar kom maar eerst even lekker bij. Gun jezelf alle tijd om dit te verwerken. Xx