Louloulo, is het door gebroken meissie? Ssh, fijn meis dat het op de goede plek zit. One, was jij nu ongi geworden? Dank jullie weer voor alle lieve woorden. Vandaag echt een kl*te dag gehad. Gelukkig was zoontje bij oma dus die heeft er geen last van gehad. Vanmorgen drong het opeens tot me door wat er allemaal gebeurd is afgelopen drie weken. Buiten dat ik me lichamelijk vandaag heel slecht voelde kwam dat er ook nog eens boven op. En natuurlijk is het bloeden vandaag ook nog eens beginnen dus dat kon er ook nog wel bij. Maar goed dat is weer genoeg over mij.......
Toch zit je temp nog hoog meis, ik duim verder. Ppfff, ik loop echt compleet leeg hier niet normaal meer. Maar ja hoort erbij zeggen ze. Kan het me niet meer herinneren van vorige keer.
Hier zit ik op 8 dpo en nog steeds geen pijn aan mijn boobs. Vriend vind wel dat mijn tepels iets groter zijn. Kan dat?
Alles kan meis, maar ik heb dat ook wel vaker gehad dat ik niet zwanger was. Ik hoop het in ieder geval heel hard voor je.
Dat is moeilijk in te schatten. Het kan een innesteling zijn, maar ook gewoon een raar begin van je menstruatie.
@esther dikke knuff meis!! Hoe voel je je nu? Hier nog precies n week en dat is t zover!!! Ben heel benieuwd wat ze allemaal zullen gaan doen en denk dat m'n man er ook wel zenuwachtig over is!!! Vind t ook wel sneu eigenlijk voor hem, hij zegt wel dat alles goed komt maar denk dat hij er best wel mee zit!!! Hopelijk krijgen we nog wel wat positiever nieuws en kunnen we toch nog wel zelf kids krijgen!!!
Louloulo, knuffel meis en tot snel. Tinkerbell, je bent weer omhoog zie ik, goed bezig!!! Vrouwke, hoe voel jij je? One, dan op naar het eitje. Rabia dank je wel meissie. Spannend nu hoor voor jullie, ik duim mijn duimen er van af!!! Nou hier begint het ritme er weer langzaam in te komen. Mijn allerliefste kleine man heeft vandaag zijn eerste schooldag gehad dus dat geeft voldoende afleiding. En gisteren op zijn grote verjaardagsfeest zei mijn vriend iets waarvan ik achter over sloeg. Tot gisteren was hij heel fel tegen op IVF vooral vanwege de kans op meerlingen. Maar ja in zijn denkbeeld zitten we nog in de periode toen IVF net bestond en hij zal 7-lingen in zijn hoofd. Nu heb ik hem eens iets laten lezen daarover dat zijn kennis iets wordt uitgebreid. Niet om nu gelijk daar mee te willen beginnen, maar een goede meid is voorereid aangezien ik nu een HEEL groot risico op herhaling heb en inmiddels dus echt een medische noodzaak. Zegt hij gister opeens: "hadden we dit vorige week geweten en had ik me nu toch maar ingelezen, dan hadden we de eileider laten verwijderen en gingen we gewoon voor IVF....." Sta ik even met mijn bek vol tanden zeg. Want ik moest vorige week binnen twee uur besluiten of we eileider verwijderde of niet. Zo ja was het dus IVF en dat wilde hij toen nog niet...... Zo zie je maar, ook mannen kunnen er nog steeds iets bijleren zo lang ze er maar voor open staan. Ik ben wel heel blij dat hij nu zo reageert want dat maakt het voor mij ook allemaal wat makkelijker te plaatsen. En als de gyn het voorstelt kan ik ook "ja" zeggen ipv "nee".
@ Esther.. Ohh wat fijn dat je man het nu ook een optie vind. Ik weet nog dat mijn vriend rond mijn verjaardag zei: "Misschien moeten we toch eens naar het ziekenhuis gaan". Eerst vond hij dat niet zo nodig. Hij wilde wel kinderen maar ach het zou wel een keer gebeuren... Wat was ik toen blij.... Een beter verjaardagscadeau kon in me op dat moment niet wensen. @Rabia Spannend... wat zijn de uroloog vinden of zeggen Ik ben weer een paar dagen bezig met spuiten van gonal-f 37,5 eenheden deze keer. Wat mij opvalt is dat ik er niet zo zeer veel bijwerkingen van krijg op 2 na.... Prikkende ogen (De eerste keer dacht ik dat het hooikoorts was omdat we toen net een paar mooie dagen hadden) en vooral moe. Ik kan vroeg naar bed gaan en 's morgens nog niet op willen staan. Ik slaap echt beduidend meer als zonder de injecties. Van de pregnyl 5000 had ik de vorige keer vooral pijnlijke boobies. Deze ronde wordt het ovitrille 6500. Hij ligt al in de koelkast. Donderdag opnieuw follikel meting. Ik zit dan op dag 9. Vorige keer op dag 10 met de Gonal-f 75 veel grote follikels. Ik ben benieuwd wat we deze keer gaan zien.
Vrouwke spannend hoor en ach ja als dat de enige bijwerkingen zijn valt het gelukkig nog mee. Als is moe zijn ook niet altijd even fijn natuurlijk. En ja ik was heel blij met mijn vent, maar had graag gehad dat hij het zich een weekje eerder had bedacht. Nou ja beter laat dan nooit, toch? Tinkerbell, gvd hoor, niet leuk het is echt tijd voor je nu!!! Ik duim nog harder!!!
Ja mij valt het tot nu toe ook mee. Hopelijk blijft dat deze maand ook zo. Vind het wel spannend. Hoe reageert lichaam op 37.5 eenheden, wanneer gaat IUI plaatsvinden en kan hij dan doorgaan, is het zaad wel goed genoeg etc....
Vrouwke het is ook spannend meissie en dat is heel begrijpelijk. Zo zullen wij het volgende week over IVF gaan hebben. Niet dat dat gelijk gebeurd, maar alleen het gesprek is al spannend. Tinkerbell, jeetje meissie wat hou je het spannend deze keer. Duimt verder