Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Holy crap Esther, ik dacht ik lees weer lekker mee in het temp topic, ter voorbereiding van ons 2e avontuur en lees ik jouw verhaal nu...
    Wat viel ik van mijn stoel, wat erg voor je!!!
    Ik vind het écht zo verschrikkelijk k*t voor je :(:(:(:(:(

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank je wel lieve schat. Tja het is helaas niet anders. We hebben het maar te accepteren en door te gaan.

3. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

zouden jullie naar mijn kaartje willen kijken. Ik heb er weinig verstand van maar word hier best onzeker van. Heb in 2010 een mk gehad, toen kwam mijn cyclus niet aan de gang dus primulut gekregen. In januari weer een mk gehad en mijn lichaam leek het zelf op te pakken. Ging ook niet soepel maar toch. Uiteindelijk na 7 weken op en aan bloeden een cyclus van maar 21 dagen dus had gehoopt op een normale cyclus!

... pffff. dacht na mijn temperatuurstijging gister dat mijn ei was geweest maar vanochtend alweer laag.

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

xxx

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @esther wat fijn dat je man toch voor die optie open staat nu!! En wat leuk dat je kleine mannetje t zo goed doet op school!!! Heb Zelf ook stage gelopen in groep 1/2 erg leuk hoor!! ;)

@vrouwke ook spannend voor jou meis!!!

5. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Ben sinds deze ronde ook begonnen met temperaturen. Vroeg me alleen af: gisteren een hele diepe dip. Hoe kan dat? Is dat normaal?
    Ik zit nog te vroeg in m'n cyclus voor een ei. :D

6. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Heeft volgens mij niks te betekenen. Je zal er waarschijnlijk wel nog tegen komen hoor.

Het lukt mij niet om te verdwijnen van zp deze maand.:D

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Mamasmurf, ik zie tot nu toe helaas geen duidelijke eisprong.

Rabia, dank je wel moppie, hoe voelen jullie je inmiddels?

Bbtje, wil inderdaad niet echt iets zeggen. Dipjes kunnen zowel voor als na je eisprong te zien zijn zonder iets te betekenen. Natuurlijk kan het na de eisprong duiden op een innestelingsdip, maar zelfs dat weet je pas als je positief test. Zolang er maar een duidelijk patroon is van voor en na de eisprong.

Louloulo, beetje over de teleurstelling heen?

Tinkerbell, je gaat weer omhoog, maar hoe voel je je??

One en Vrouwke, op naar een pracht eitje!

8. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther hoe ik mij voel boobs doen wat zeer maar niet zo pijn als anders ik ben al een paar dagen s'morgens en s'avonds misselijk

9. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Die teleurstelling zijn we ondertussen wel al gewoon.
    Mijn nicht is eergisteren bevallen en ik had hier nu met een giga buik moeten rondlopen (in mijn verbeelding heb ik altijd een gigantishce buik).

Het is dan ook de laatste ronde voor ik terug moet bellen voor een afspraak bij de gyn. Tenzij mijn lichaam plots beslist om terug over te stappen op een korte cyclus.

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @esther jah t gaat hier allemaal wel goed hoor!!! ;) denk dat m'n man wel zenuwachtig is, hij zegt van niet maar jah mannen houden zich vaak groot he!!!

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Rabia, geloof me, die is nerveus. Misschien niet letterlijk nu, maar het gaat ook door zijn hoofd. En dat is natuurlijk ergens ook wel goed want anders zou het hem niks doen.

Tinkerbel; wat maak je het spannend moppie, ik hoop het zoooooooooooo hard voor je!!!

Louloulo, ja dat gevoel ken ik maar al te goed helaas. Ook voor jou duim ik me simpel!!

12. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther ben nu meer bezig met de trouw dus dan gaat de tijd wel vlug.

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Oeh dat is natuurlijk ook heel erg leuk om allemaal te regelen!! En al helemaal lekker dat de tijd dan nog sneller gaat.

14. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Is idd heel leuk is ook niet lang meer he

15. hll88

hll88 Actief lid

30 nov 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ik had gisteren een afspraak bij de gyn het was een afspraak om te starten met IUI wist ik niet eens. Ik vond het nog te vroeg wilde eerst nog paar maanden clomid proberen want die doet goed zijn werk. Dus ik vroeg of ze ook gelijk echo wilde maken omdat ik toen op dag 11 zat ze zei oke en links was er een ei van 9.6 mm en rechts van 6.9 mm volgens mij dus de eitjes groeien mooi zonder clomid, ze zei deze maand wordt het links. Bij mijn eerste afspraak bij een andere gyn zei ze dat ik een pco-like beeld had. Dus ik vroeg het aan haar of het wel zo is ze zei ik zie het niet echt als een pco beeld. Ze vond mij een twijfel geval :). Dus deze maand wacht ik op me mensturatie en dan weer aan de slag met clomid zonder echo's..

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Tinkerbel spannend meis

17. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wil even wat blijdschap van me afschrijven. :)
    Gisteren naar het cb geweest en het mannetje doet het geweldig! Ze vond dat ie het allemaal heel goed doet. Hij lag daar te lachen en te kletsen en ontdekte daar ter plekke ook nog zijn handje voor het eerst haha. Hij had heel veel contact met mij en zat steeds om mijn aandacht te vragen toen ik met haar praatte.
    Dit betekent allemaal zoveel voor me! Ik denk dat ik nu echt moet gaan beseffen dat dit echt een 'normaal/gemiddeld' kindje is (voor mensen die mijn verhaal niet kennen wat betreft onze oudste, zie mijn weblog).
    Ook gehad over mijn vermoeden van (een zeer lichte vorm van) verborgen reflux en wat ik er aan doe tot nu toe, en over zijn voedingen gehad (8 flessen van gem. 120cc p.d.) dat vond ze allemaal prima en ik kreeg allemaal complimenten. :)
    Ook was hij natuurlijk goed gegroeid. Hij weegt nu 5390 gram en is 57,5 cm.
    Dus hier gewoon even een blije en trotse mama! :)
    Eerste prikjes heeft hij ook gehad, is goed gegaan, heeft er niet veel last van gehad, ietsje meer slaperig alleen.
    Ook gaat het steeds beter met hem, hij is lang niet meer zo onrustig als een aantal weken geleden. Ben echt zo blij!! :D

18. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

@ Esther15: bedankt voor je reactie en meedenken... ik kan ook nog geen eisprong in het kaartje ontdekken. :( Temperatuur is nog meer gedaald. Wellicht geen ei deze maand?!? pffff

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Even snel tussen de bedrijvigheid door.
    Dokter belde net. Mijn HCG staat nu op 69. Dus van heel ruim 3000 naar 69 in een week tijd.
    Ik hoef dinsdag ook niet opnieuw te prikken want dit is wel duidelijk.
    Dus over een dag of twee is het helemaal afgelopen en kunnen we verder, wat opzich dan ergens wel weer fijn is.

Woensdag moet ik natuurlijk wel nog naar de gyn voor controle. Benieuwd wat ze daar gaan zeggen.

Mijn lijf pakt het in ieder geval weer goed op net als vorige keer, kleine troost, maar alle troost is er eentje.

20. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @esther jah daarom!! Hij had n vriend ook al t een en ander gevraagd, hij had zich laten steriliseren en had laatst nog n ontsteking in bal ofzo en legde hij m'n man n beetje uit hoe t allemaal n beetje te werk ging enzo!!! Ben benieuwd wat ze allemaal gaan testen!! Waarschijnlijk wel weer n semenanalyse denk ik en mss n echo ofzo?!

Deel Deze Pagina