@esther fijn dat de hcg waarde duidelijk verminderd is en hoef je niet opnieuw onder het mes. @rabia mijn vriend moest bloedonderzoek om hormoon waardes te controleren en een echo testis. Semenanalyse deden ze bij de eerste iui. Dan kan het meteen gebruikt worden als het niet te slecht is. Helaas vorige ronde overstimulatie en dus een maandje uitgesteld. Morgen follikel meting. Hopelijk valt dan een beetje te voorspellen wanneer de iui en zaadanalyse plaats gaat vinden. Zo lastig dat je niet weet wanneer je vervang voor je werk moet regelen
@esther: toch al iets van goed nieuws. Ik vind u echt sterk overkomen op het forum, ik had waarschijnlijk al lang een zenuwinzinking gehad.
Vrouwke, succes vandaag, ik duim voor een goede meting. Hoe laat mag je? Louloulo, ah das zo lief van je, dank je wel. Ik sta ook wel bekent als sterk, maar dit heeft zelfs mij gebroken hoor. Maar ja ik heb hier nog een klein mannetje rondrennen die mijn aandacht verdient en die me overal doorheen sleept. Maar ik pak ook genoeg momenten voor mezelf zodat ik kan verwerken. Ik ga gewoon door, meer kan ik niet doen. Volgende week de controle en dan is het officieel afgesloten. Tinkerbell, sodeju je gaat weer omhoog meissie.........ik duim NOG harder, duimen bijna uit de kom maar dat heb ik er voor over Hoe staat het er bij iedereen voor vandaag?
Zojuist eerste FM gehad. Ik spuit nu 5 dagen gonal f 75 eenheden. Follikel 1 23mm nr 2 15mm baarmoederslijmvlies was 5.2 Morgen heb ik eerste IUI. Mijn lichaam blijft dus heftig reageren op de gonal f. Net de ovitrelle gezet. Deze voel je stukken minder dan de pregnyl vind ik. Voor de ervaren dames. Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden? Kan je na iui gewoon werken? We hadden in het weekend dagje zwemmen op programma staan. Mag dat wel ivm warmte water? Mag je gewoon sporten? Ik doe een teamsport voor recreatie niet op hoog niveau ofzo. En baarmoederslijmvlies 5.2 is dat niet te weinig? Zie bij iedereen hogere getallen? Ik zit nu op cd 8 a 9. Vorige week is woe avond/nacht op donderdag ongie doorgebroken
Spannend Vrouwke. Mij hebben ze nooit iets verboden of wat dan ook. Normaal gesproken blijf je een kwartier liggen in je blote kont n dan mag je gewoon naar huis en verder gaan met je leven. Ik heb er ook eigenlijk nooit in die zin last van gehad dat ik plat moest gaan liggen ofzo. Wel raden ze aan om even een dag (of twee) te wachten met klussen aangezien je bm open heeft gestaan en er een risico is op infectie.
Oke fijn om je ervaring te horen. Helaas zal ik alleen moeten gaan. Baas van vriendlief werkt niet mee...
Iui achter de rug. Uitslag zaad was weer slecht 0.5 Straks meteen ander centrum bellen voor aanmelding icsi. Ze hebben wel de iui gedaan want zonder is er 0 kans en met toch nog wel kleine 10 procent. De gyn zei dat dit waarschijnlijk onze beste kans tot nu toe is. Ze verwacht dat het zaad nooit goed gaat worden en dat het mogelijk aangeboren of erfelijk is.
Oh Vrouwke dat is natuurlijk niet wat je wilde horen meissie. Wel toch fijn dat ze de IUI hebben laten doorgaan. Is toch 10% kans. Ik duim zo hard voor je lieverd!!
Lappie. Fijn zeg dat het zo goed gaat met de kleine man en dat je trots voelt, heerlijk is dat he. lekker genieten en wat is het bijzonder om een gezond kindje te mogen hebben, vind ik echt. Esther. Goed nieuws dat je waarde is gezakt zeg. vind je een sterke vrouw zeg. Vrouwke. Dit is geen leuk nieuws zeg, bah. hoop dat jullie snel aan de buurt zijn voor icsi.
We moeten toch wel rekenen op een maandje of 4 wachten. Waarschijnlijk willen ze eerst nog een kijk operatie doen. Ik ben zeker niet kleinzerig maar heb nog steeds een weeïg gevoel in mijn buik. Hopelijk zit er deze ronde 1 goede tussen en is het allemaal niet nodig maar helaas is deze kans klein
mvm: ook hier van harte gefeliciteerd met de geboorte van Berre!! Tinkerbell, van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!! Op naar de 50 jaar samen!! Vrouwke, dan hoop ik al helemaal dat deze IUI een wondertje gaat zijn. Margha hoe gaat het met jouw kleintje eigenlijk? Hoe gaat het met de rest hier?
Goede morgen dames, ik ben gisteren op onze trouwdag ongi geworden 2 dagen te vroeg 😞 en hier heb ik een foto van ons
Tinkerbell wat een gemene streek van je lichaam, maar wat ben je MOOIIIIII!!!!!!! Ik hoop dat jullie een prachtige dag hebben gehad!!!
Wauw tinkerbell wat zien jullie er prachtig uit. Mvm. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Berre. hier gaat het goed met de kleine, ze is alweer bijna 5 maanden. Wat gaat het snel zeg. Begin mei moeten we weer terug komen bij de orthopeed. Ze is zo makkelijk. Slaapt altijd lekker en heeft soms alleen 's avond even een huiluurtje en verder een heerlijke vrolijke meid. ml is wel zijn baan kwijt en bij mij op het werk rommelt het ook aardig maar we zijn in goede gezondheid en dat is wel het belangrijkste. Morgen lekker een dagje naar de dierentuin samen met mijn broer en zijn 2 kids. Lekker met zijn zessen.