Mvm gefeliciteerd met berre! Tinkerbel van harte met jullie huwelijk xxxx Margha jaa gaat snel he! zucht! hier alweer bijna 9 maanden! Pfff ( zolang heeft ze nog geen eens in mn buik gezeten hihi )
Mvm proficiat met Berre Tinkerbel wauw wat zien jullie er mooi uit. Proficiat! Hier deze ronde nog geen pijnlijke boobies. Toch al dag drie na ovitrelle. Aan temp te zien lijkt er wel eisprong geweest te zijn. Wat denken jullie?
@vrouwke ja ik denk ook dat die er geweest is. Mijn temp lijkt deze maand goed stabiel gestart te zijn. Laten we hopen dat dit dan ook mag betekenen dat ik een korte cyclus zal hebben.
MvM: gefeliciteerd meid! Lekker genieten! Tinkerbell: wat zie je er mooi uit! Gefeliciteerd! Esther: wat superfijn dat het gezakt is. Hier is de drukke periode aangekomen. Ben begonnen met revalideren. Althans de observatieperiode. Ben hier dus weer zeer weinig. Maar denk wel aan jullie hoor!
Ik begin bang te worden dat mijn IUI niet goed gepland is geweest.... Ik had geen vruchtbaar slijm. Tenminste ik heb het niet kunnen ontdekken. Op cyclusdag 9 heb ik een echo gehad waarop 1 follikel al 23 mm was. Meteen ovitrelle gespoten (9.30 afgelopen donderdag) en op dag 10 IUI gehad. Nu heb ik nog nergens last van (geen gespannen boobies, temp loopt nog niet heel hard op en daalt zelfs vandaag weer). Eerst dacht ik dat ze follikel misschien een cyste was ivm overstimulatie. Maar op dag 3 heb ik een uitgangsecho gehad en was er niets te zien. Over het hoofd gezien? Toch een follikel en ei gehad? Wat denken jullie?
Hoi meiden Vrijdag 4 april is Berre keizerlijk geboren! Hij doet het heel goed, ik moet nog wat bekomen van ks maar al bij al gaat het goed! Ik kom heel snel uitgebreid reageren!!!
Aah wat een heerlijk ventje en ook al lekker wat haar.. Hopelijk ben je snel hersteld. Lekker genieten.
Vandaag naar de uroloog geweest en We zijn net terug van t ziekenhuis en was niks ernstigs ofzo te vinden. Hormonen was goed prostaat ook en morgen nog n echo maken van de scrotum!! En dan volgende week dinsdag uitslag daarvan maar de dokter verwacht geen rare dingen ofzo en zei al dat we maar rekening moesten houden met dat ze mesa/pesa of tese gaan doen!! Dus jah afwachten nog...moest van hem al gelijk weer n afspraak maken bij de kliniek zodat zij ons weer verder helpen!! Hopelijk kunnen we er deze maand nog terecht!! Maar ik heb net wel gelachen zeg m'n man werd onderzocht en hoorde wat de dokter allemaal deed, en moest dua aan de prostaat gaan voelen en hij moest vooroverbuigen enzo...man ik lach helemaal dubbel!!! Hahah...en na die tijd ook lagen we samen helemaal dubbel van t lachen, zegt hij jij gaat morgen niet mee hoor!!! Hahahaha..... Dus ff morgen de echo afwachten en n afspraak maken, hopelijk gaan ze nu echt gauw wat doen!!!
Haha loulou Hier is het ook zeer vreemd. Het lijkt ernaar dat ik geen ei heb gehad ondanks de grote follikels op echo,;gonal-f en ovitrelle. Hoe kan dit nou weer? Ik snap er helemaal niks meer van
mvm, wat is het toch een pracht plaatje!! Rabia fijn dat zo verder alles goed was en vooral dat jullie kunnen blijven lachen. Heeft je vriend vandaag nog iets leuks voor de boeg hihi. Vrouwke, poeh als ik je temp zo zie begin ik ook te twijfelen hoor. Bij mij hebben ze er 4 rondes over gedaan oom te ontdekken dat ik 2 kleine cystes had (tegen elkaar aan) en dat dat dus inderdaad geen follikels waren. Het zou helaas niet de eerste keer zijn. Ik hoop toch dat het ergens nog wat gedaan heeft als je ei inderdaad later is. Louloulo, zo jij hebt ook al een mooi landschap inderdaad.
Esther. Ik zei nog weet je zeker dat het geen cyste is ipv follikel? Nee vertelde ze want op de uitgangsecho was alles mooi schoon en dit ziet er echt uit als een follikel en niet als een cyste. Ook was een andere 15 of 16 mm (weet ik niet meer) Je zou dan toch zeggen dat deze inmiddels ook gesprongen moet zijn bijna een week later. Ik ben bang dat de hele IUI voor niets is geweest. Zou het aan de Ovitrelle liggen? Ik snap er helemaal niets meer van
@mvm mooi ventje hoor gefeliciteerd nog meis!! Geniet er van!!! @esther jah moest net wel weer lachen...m'n man moest zich omkleden en ging op de stoel van de arts zitten zegt ze nee je moet op de bank liggen!! Hahaha...hoezo zenuwachtig!! En moest op z'n hand blazen enzo maakte hij allemaal van die geluidjes hihi...maar ik vraag me af of t wel goed was...je zag n duidelijke streep op z'n ballen en die gingen ze opmeten en ook een wit bolletje ertussen en een zwart bolletje weet allemaal niet wat t is maar maak me er toch wel n beetje zorgen om!! Ze zeggen nog niks om we telefonisch de uitslag krijgen volgende week dinsdag!! Dus zullen nog n weekje moeten wachten!! Gelukkig hoeven we bij de kliniek niet zo lang te wachten en kunnen we donderdag 24april al terecht Gelukkig niet weer n maand wachten
Vrouwke,nee dat zeiden ze bij mij ook, en die was 17 mm. Bij ons is zelfs een IUI afgeblazen omdat ik zogenaamd overstimulatie zou hebben. Bleken dus gewoon die 2 cystes te zijn. Heeft echt 4 maanden geduurd en ook 5 gyns die ernaar gekeken hebben. Maar goed ik hoop dat ze bij jou beter hebben gekeken. Hoe is je temp vandaag? Rabia, wat een gedoe hé. Arme vent van je. Maar goed dat hebben jullie ook alweer gehad. Dat ze niks zeggen dat vind ik echt zo irritant!! Lig je daar wat en je weet nog niks. Hoe gaat het met de rest van de dames? Hier straks de laatste controle en ik zweer het dat ik tegen een eisprong aan hang. Echt pijnlijk gewoon nu, maar goed betekent wel dat mijn lichaam het nu voor de 2e keer weer heel goed op pakt.
Esther succes bij de controle! Temp nog laag maar FF zet ineens wel mijn ei terug op vrijdag. Erg raar allemaal. Zie mijn kaartje