Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Idd raar, ik zou zeggen dat er geen geweest is als iemand mij zo een kaartje laat zien.

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
  3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Even snel een reactie van mij. Ben moemoemoe...

@ MvM: wat een heerlijk mooi mannetje zeg! En wat een bos haar!
    Hihihihi. Lekker genieten meid.

Zoals hierboven al geschreven ben ik dus supermoe. Volop in de revalidatie bezig. Maar ben zo enorm moe de laatste tijd, dat ik vanmorgen heb gebeld met de planning met de vraag of ze me 's morgens in willen delen, zodat als het nodig is, ik kan gaan slapen 's middags. Dat kan nu namelijk niet...

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hei meissies, daar is ik weer.

Vrouwke, apart kaartje hoor meis.

mvj&d, doe maar rustig aan moppie.

Nou controle gehad en het was nogal emotioneel allemaal.
    Het begon zich ermee dat mijn lieve gyn vertelde dat ze zich vreselijk schuldig voelde over het feit dat ze de bbz niet eerder had gezien op de echo. Schatje dat het is, met haar hebben nog 4 gyns niks kunnen ontdekken tot twee uur voor de operatie.

Nou, gepraat over alles wat gebeurd is en we krijgen het advies IVF.
    Dit zal in een ander ziekenhuis gaan gebeuren want hier doen ze dat niet.
    Vroeg ik nog of dit stomme pech is steeds bij mij en daar viel me opeens iets in: bijna 15 jaar geleden heb ik een ontsteking gehad aan beide eileiders en aan mijn baarmoeder.(helemaal vergeten inmiddels hoor, was toen ook zo opgelost)
    Het is gezien dat verhaal nu voor 99% zeker dat het dus daar aan gelegen heeft. Dat er toch verklevingen zijn, kleine, maar toch.
    Er werd dus ook HEEL duidelijk gezegd dat onze zoon een absoluut HEEEEEEEL groot wonder is aangezien het nu al twee keer bbz is geweest. (jank jank jank)

Goed, in het kort gaan we nu even uitzoeken welk ziekenhuis voor ons de voorkeur krijgt en dan aanmelden. Ze wil ons wel nog zien op de poli voor we dat doen want ze begeleid ons helemaal tot ze ons over gaat dragen.

We mogen het evengoed zelf proberen, maar het risico op herhaling is behoorlijk groot. Daar moeten we het nog even over hebben. Deze maand zal sowieso niks worden want daar moet je natuurlijk ook voor kunnen klussen en na de echo verga ik weer helemaal opnieuw van de pijn, hoe voorzichtig ze ook was.

Al met al, genoeg om over na te denken, te moeten lezen en te beslissen. Ergens ben ik blij dat ze nu een oorzaak hebben gevonden waardoor dit steeds gebeurd.

Maar hoe het er nu uitziet gaan gaan we in de meivakantie lekker even weg met zijn drieën en daarna zien we wel weer. Rustig aan en alles op zijn tijd.

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Mvm, wat een mooooi mannetje heb je! Gefeliciteerd met je prachtige wonder :) Geniet ervan!

Esther, beterschap meis.. Hoop dat je snel minder pijn hebt en je je kunt richten op de IVF. Spannend, want nu weet je dat dat meer kans op slagen heeft. Zet m op meis *knuff*

6. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Louloulo klopt maar ik heb geen pcos, mijn bloedwaardes etc zijn prima! Ik heb meerdere inwendige echo's gehad waar volgens de gyn toch echt follikels aan het groeien zijn en daarom niet voor niets do pregnyl heb moeten zetten en vrijdag iui heb gehad zou je zeggen. Het probleem ligt bij mijn vriend niet bij mij zover als we weten. Ik krijg wel zeer binnenkort een kijk operatie in mijn buik omdat ik in verleden een gesprongen blindedarmontsteking gehad heb. Ook temp ik al bijna 1 jaar maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Er gaan allerlei vragen door mijn hoofd: zijn het niet cystes geweest ipv follikels? Werkt ovitrelle het zelfde als pregnyl? Misschien werkt ovitrelle niet bij mij? Maar als dat niet werkt zou ik inmiddels al lang spontaan een eisprong gehad hebben toch? Het is wel heel vroeg en erg lage temp voor innesteling ook is het al 2 dgn ipv 1 en daarbij maar 0.5 miljoen zaadjes...

Ik weet het even niet meer. Het is afwachten ben ik bang

Esther jeetje wat een domper. Knuf

7. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @esther koppie op meis!!! Straks lekker van jullie drieën samen op vakantie en hopelijk hebben jullie meer geluk met IVF!!! Hele dikke knuff ;)

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank jullie wel meissies.
    Ik was allang blij dat de gyn me zo serieus nam. Ik bedoel, hoe vaak kan ik het lot nog tarten dat ik zelf nog kan wegwandelen na een bbz? En het risico dat mij iets gebeurd en dat moet aan mijn zoontje worden uitgelegd i me echt te groot.
    Dus wat dat betreft liggen we allemaal op een lijn gelukkig.

Hoe is het hier verder met mijn dames?

9. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Inderdaad esther jou gezondheid is het belangrijkste. Gevoelsmatig misschien niet de makkelijkste keuze maar zeker wel de verstandigste.

Hier is temp nog laag. Borsten nog steeds niet gevoelig, wat betreft afscheiding droog, geen eetlust met warm eten, en moe moe moe. Nu al 3 ochtende door de wekker heen geslapen. Niks voor mij... Echt raar dat mijn ei (tjes) waarschijnlijk niet gesprongen zijn na ovitrelle en die afmetingen

10. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Vrouwke zou ovitrelle je temp in de war kunnen brengen?

11. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Geen idee. Nooit eerder ovitrelle gebruikt. Heb hier dus geen ervaring mee.

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ovitrelle is toch de kunstmatige versie van pregnyl als ik het goed heb?
    Ze (artsen en sommige dames hier op het forum) zeggen dat door gebruik van hormonen je temp niet meer betrouwbaar is. Dus ja het kan zeker.

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, mag ik weer proberen met jullie mee kletsen? Wil weer gaan tempen en onze 1e afspraak staat weer bij de gyn voor IUI op 27 mei.

14. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Lyanne Natuurlijk welkom!

Esther Ja dan zou ovitrelle mijn temp wel beinvloeden en pregnyl niet. Of we hebben pech en er is geen eispring geweest op de ovitrelle

15. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    #4295 Margha, 10 apr 2014
    Laatst bewerkt: 10 apr 2014
    Esther. Fijn zeg dat de gyn jullie zo serieus nemen' wel lief dat ze zich schuldig voelde terwijl ze er ook niks aan kon doen. Wie weet gaat ivf wel heel voorspoedig bij jullie. Mijn duimen draaien alvast en geniet nog even lekker van het uitje straks.

vrouwke. Ik denk ook dat de hormonen je temp kunnen beïnvloeden.

Lyanna. Welkom meid.

Mvj. Hopelijk ben je er snel weer bovenop meid.

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Lyanna, welkom terug meissie!! Hopelijk eerste IUI gelijk raak!!!

Margha, dank je wel moppie, hoe gaat het met jullie daar? Alles al helemaal gewent?

Vrouwke, ik kan op je kaartje nu echt geen eisprong halen. Dan maar zelf flink aan de klus hopend op een wonder?

Hier begint temp te stijgen dus gok dat mijn eisprong is geweest.
    De echte pijn is ook weg dus zou zo maar kunnen. Gyn had ook een eitje gezien, maar ik weet even niet meer hoe groot die was op dat moment.

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Heb alles ff bij gelezen..maar geen tijd voor te reageren beetje drukdruk hier kom snel weer kletsen xxxxx

18. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Esther zou kunnen je stijgt mooi.
    Ja mijn temp blijft laag heel raar. We wachten af en klussen zelf verder. Nu weet ik alleen totaal niet wanneer mijn nod is. Vandaag dag 17 (normaal tussen dag 12-16 ei zonder hormonen. Lijkt dan een lange cyclus te worden. Als mijn ei vrijdag wel geweest is verwacht ik woe mijn ongesteldheid.

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Dikke knuffel voor jou Esther

En tuurlijk mag dat Lyanna!

Hier vanmiddag van 13.30 tot 15.45 uur geslapen. Pfoe, wat was dat fijn! Had de electrische deken aangezet voor mijn spieren. Heeft wel iets geholpen, maar niet veel. Ben nog steeds mijn pittenkussen aan het zoeken, zodat ik die op mijn nek/schouders kan leggen. Wie weet helpt dat een beetje.
    Zo eerst maar weer een painkiller in mijn mik gooien... Ben er wel klaar mee met die slechte dagen sinds maandag...

20. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Heb steekjes rechtonder laten we hopen dat dit betekend dat mijn ei gaat komen (en graag vandaag nog). Hopelijk zijn het niet enkel groei-steken.

Kheb al een week last van een gevoelige onderbuik. Heb dit nog nooit gehad buiten toen ik zwanger bleek. Zou een onderdrukte blaasontsteking dit ook kunnen veroorzaken? Ben nogal gevoelig aan blaasontstekingen en neem daarvoor cranberry-pillen. Als ik ze een paar dagen vergeet en we maken het net dan gezellig heb ik het zitten. Zou het kunnen dat door die pillen het niet volledig doorbreekt maar er wel zit?

Deel Deze Pagina