Vrouwke, het kan natuurlijk aan het licht of aan het beeldscherm liggen, maar ik vind die van vandaag duidelijker. Maar ja kv wil wel eens raar doe de laatste tijd. Lyanna, het grote duimen i weer begonnen voor je hoor, al hoop ik dat je ongi niet doorbreekt!!
Vrouwke, ik zit nu even achter pc en zie foto's wat beter. Maar vind ook dat die van vandaag wat duidelijker is, zou je er eens wat water in kunnen druppelen zodat het gele weg trekt?
Ik ben nu niet thuis maar zal straks eens wat water erop gooien. Moet toevallig zometeen naar de gyn dus meteen eens even vragen hoelang dit van ovitrelle kan zijn.
Dat het evt nog van de ovitrelle kan zijn. Die halfwaardetijd en eliminatie tijd is gemiddelde. Hier zit een marge voor en na. Daarom test je in sommige zkh pas 16 dgn na iui om ook buiten deze marge te zitten. Ze heeft met de eendenbek gekeken en daar was zoals ze kon zien nog geen ongesteldheid in gang gezet. Op inwendige echo zag ze mooi dik baarmoederslijmvlies is laagjes. Er zit ook een mogelijkheid dat ik zwanger ben omdat er eigenlijk weinig nog 14 dgn na ovitrelle positief testen maar het kan wel. Zelf heb ik alleen het gevoel dat dit niet het geval is of mogelijk miskraam wordt. Mijn temp is heel laag geweest, ik heb geen klachten en ook de uitslag van het zaad. De operatie volgende week is gecanceld omdat het niet mag mocht ik zwanger zijn of ongesteld zijn en de kans van 1 op deze 2 is groot. Voorlopig dus geen operatie. 1 mei heb ik echo in ander ziekenhuis voor intake ivf icsi, 3 mei opnieuw semenanalyse en 7 mei plan van aanpak en uitslag onderzoeken
Vrouwke: ik duim dat je niet meer moet gaan voor ivf/icsi. Mijn ei is gesprongen op dag 18. Ik kan wel een vreugde dansje doen. Whoop whoop
Louloulo, ik dans lekker met je mee!!!! JEEJ!!! Vrouwke, heb je nog opnieuw getest? Je temp wil nu door alle hormonen niet zoveel zeggen hoor. Buiten dat begin je nu te stijgen. Ze riepen bij mij ook altijd dat temp hoger zou zijn door alle medicatie, maar ik zat juist altijd lager. Oh, ik duim zoooooooooooooooooooo hard voor een wonder!!!!!!!!!!! Hier heeft vriend gister gezegd dat hij er klaar voor is dat ik een intake gesprek ga regelen, jeej!!! Du straks even onze eigen gyn bellen want die wil ons van te voren zien om alle papieren te regelen. Mijn vriend is gewoon iemand die het allemaal van een dokter moet horen voor hij het helemaal begrijpt en accepteert, tja zo zijn er meer. Ik ben meer van: nou hoppa, gaan ermee!! Maar goed de eerste stap wordt vandaag gezet en vanaf daar is het weer afwachten. Ik hoop alleen dat hij er niet van afschrikt wat IVF allemaal inhoudt ook al ben ik diegene die alles moet spuiten etc.
@ Esther jeeej!!!!! fijn dat je partner er nu ook achter staat. Grote kans dat we dan tegelijk de ivf/icsi molen in gaan. Wij hebben afgelopen week de intake gehad en krijgen de komende 2 weken opnieuw onderzoeken waarna 7 mei de uitslag en plan van aanpak volgt als het goed is. Mijn temp van vanochtend werd ineens helemaal hoog. Ik heb getest en zie weer een heeeeeeeeel licht streepje. Ik ben bang dat het allemaal indrogers zijn. Ik ga straks maar eens langs de action voor testen. Misschien dat de kruidvat testen me valse hoop geven. Ik heb alleen dinsdag wat lichte buikkrampjes in mijn buik gevoeld. Verder voel ik me niet alsof ik ongesteld moet/ga worden. Maarja wat doen die hormonen? Ik weet het even echt niet meer......... Gister was er op de echo wel een cyste gevuld met bloed te zien in mijn ene eierstok. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?
hey dames, hier vanochtend een testje gedaan wel vroeg hoop dat het een plakbeeb wordt en hoop dat het geen valse test is weet niet.hoe vertrouwelijk kv testen zijn. heb wel afentoe kleine krampjes/steekjes onderin buik. eerste foto is binnen afleestijd tweede een uur later
hll88 JJEEEEEEJJJJJ!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd meissie!!! Dat is geen indroger hoor!!! Vrouwke, gooi er eens een foto op van je testen naast elkaar. Wij gaan eerst de 29e terug naar onze eigen gyn en krijgen dan als het goed is de verwijsbrief mee. Dus dat duurt nog wel even, maar dat maakt niet uit, het begin is er in ieder geval.
Dankjewel meiden. Ik ben heel blij maar kan het gewoon niet geloven. zondag weer testen als dat ook positief is dan zal ik er meer in geloven denk ik. Ester spannend ben heel erg blij voor je.
Hl888 proficiat!!!!! Wat fijn zeg!! Nou dat is dus niet meer mogelijk. Het keek een beetje geel en heb hem daarom onder de kraan gehouden. Alleen iets te lang waardoor hij half uit elkaar viel. Ik heb hem dus weggegooid. Hij was vergelijkbaar met de eerste. Ik ga na mijn werk nieuwe testjes kopen en mogelijk dus vanavond of anders morgen opnieuw testen. Ik denk dat ik deze ronde misschien wel een hele lange cyclus ga krijgen. Het was ook erg raar.... Heb tot gister vruchtbaarslijm gehad. Wel 2 weken lang