Tinkerbell, jeetje zul jij inderdaad geschrokken zijn. Misschien van je eitje? Louloulo, waarschijnlijk omdat je temp vanaf die dag pas echt hoger gaat zitten dan voor je eisprong. Het blijft natuurlijk een computerprogramma. Hier net wakker geworden.....JANKEND!!!! Echt een mega nachtmerrie gehad niet normaal. Dat is lang geleden zeg. Alles zal er wel uitkomen nu.
Ohh esther knuff!! Gaat het nu weer een beetje? Laat je vandaag lekker verwennen door je twee mannen Hier negatieve action test. Temp stijgt nog hoger... ik denk bijna dat mijn ei niet is geweest rondom iui
@julia dankjewel meis!!! Wij moeten donderdag naar de kliniek heen, hopelijk krijgen we te horen welk traject we gaan volgen!!! Maar jou rekening met Tese en ICSI!!! We zullen nog ff geduld moeten hebben heb zelf nu wel n verlaat paaseitje hahaha....zou vrijdag al m'n ei moeten hebben maar heb nu pas n positieve ovulatietest!! Maar was ook n beetje lax met m'n voedingssupplementen en mss ligt t daar aan?!
Tinkerbell, wat gek allemaal zeg. Vrouwke, gedsie zeg. Zal je ei dan toch inderdaad later zijn geweest? Heb je het toen wel gezellig gemaakt met je man? Dank jullie wel voor de lieve knuffels!!!
Ja erg vreemd... ik ging ervan uit dat de artsen weten wat ze zien en doen. Het lijkt erop dat ik te vroeg gestopt ben met gonal te vroeg ovitrelle heb gespoten en iui totaal nutteloos is geweest. Erg jammer. We hebben tussen dag 18-22 alleen op dag 19 in de ochtend seks gehad helaas
Als het inderdaad zo is, dat je cyclus opeens veel langer is door een laat ei, zou ik het wel echt HEEL duidelijk aangeven in het ziekenhuis hoor!! Dat ze maar beter kijken dan de volgende keer want het is al moeilijk genoeg die hele mmm.
Dat zal ik zeker doen. Helaas een maand zonder kansen. Vanaf 7 mei zullen we wel ivf molen in gaan. Hopelijk worden daar niet zulke foutjes gemaakt. Dat is een duurder grapje. Die heb je maar 3
Als ze er zijn wel.... maar dat is nog even afwachten. We hebben zelf de keuze of we evt cryo's willen gebruiken omdat de kans ermee kleiner is. Maar ik zeg doen. Iedere kleine kans is een extra kans
Tuurlijk!! Daar zijn wij het hier ook al over eens als we besluiten om te beginnen. En zeker aangezien je maar 3x ivf krijgt moet je alle kansen aangrijpen.
Ja wij waren er snel over uit dat we de stap naar ivf/icsi willen nemen. Mocht het heel erg tegenvallen kunnen we altijd nog na 1 ronde stoppen. Voor mij is het belangrijk om het wel te proberen zodat ik daar later geen spijt van kan krijgen. Ik snap ook goed dat mensen er niet voor kiezen. Het zijn veel medicijnen, veel dokter bezoekjes. De laatste 3 wkn heb ik gemiddeld 3x p week in zkh gezeten. Dat was dan alleen nog maar de iui, afsluiting zorg ene zkh en intake aanmelding met ander ziekenhuis
Vrouwke wat gek zeg...zou toch denken dt de gyns t wel weten...en cker mt echos kan t bijna niet mis mogen gaan!! (eisprong bepalen) Denk je ei rond dag 22..vind echt erg voor je grove fout vn je gyn vind ik! Had het ook gezegd ook daar als ik jou was xxxxx
Ik vind het ook raar onewish. Ik zei nog ik heb helemaal nog geen vruchtbaar slijm. Weet je het zeker? Is het bijvoorbeeld geen cyste? Nee zei de gyn. Ten eerste was een paar dgn geleden alles schoon, geen cystes. De cystes ontstaan vaak NA de eisprong, dit zijn echt follikels die ik zie en het vruchtbaarslijm kan door de medicatie komen. Ik ging er dus vanuit dat ze gelijk had. Maarja als ik mijn ei echt vrij 4 of za 5 april heb gehad (do 3 april ovitrelle) had ik allang ongesteld moeten worden of een positieve test moeten hebben. Ik weet dus bijna zkr dat toen mijn ei niet is gesprongen. Nu hoop ik nog een beetje dat cd 18 of 19 mijn ei is gesprongen. Dag 19 hebben we in de ochtend nog seks gehad. Dag 22 helemaal niet. Nouja zit niks anders op dan afwachten. Hoe is het met jullie dames?
Vrouwke als ik jou was dan haalde ik mijn kruis weg en dan kan je zien waar FF jou kruis zet. Heb even een vraagje is het normaal dat als ik tegen mijn eisprong ben dat ik wat strakker ben vanonder? Ventje zegt da nu al voor de tweede keer deze ronde. Heb da nog nooit gehad.