Vrouwke, raar hoor meis. Tinkerbell, ik heb het wel vaker gehoord NA de eisprong, maar niet zozeer tijdens.....
Esther weet niet zeker of eisprong is geweest heb deze keer niet getempt alleen vandaag en de komende dagen ga ik wel tempen om te kijken of ei is geweest
Oh dus dat zou toch zomaar kunnen dat die geweest is. Tja verder heb ik het zelf nooit gehad eigenlijk.
Ohhh esther ik zie dat jou temp zakt... in iedergeval wel een teken dat je cyclus normaal is als je ongie wordt na wat je allemaal meegemaakt hebt. Hier is temp 37. Ik ga do of vrijdag opnieuw testen mocht temp nog hoog zijn en ongie nog weg blijven
Louloulo, hahaha ja dat wachten kan lang duren, maar ik wacht met je mee hoor!! Je kaartje ziet er tot nu toe mooi uit. Vrouwke, spannend meis!! Ja mijn temp zakt maar daar was ik volledig op ingesteld. Hebben maar 1 keer geklust rondom ei omdat het mij nog te veel pijn deed. Dus ja wat wil je.
Ik ben gewoon een vage streepjes plasser.... net toch nog maar een keer getest en dit is het resultaat
Dankje. Ik hoop het ook maar ik had vorige week ook al soortgelijke streepjes op kruidvat testen. Het zou dan toch al veel duidelijker moeten zijn? Mijn gevoel zegt helaas nog steeds dat ik niet zwanger ben, maar zolang nog geen rood en temp hoog is blijf ik nog een klein ieniemienie beetje hoop houden. Hoe gaat het met jou Rabia?
Goedemorgen meiden! Vrouwke, ja ik zie hem ook, maar ik kan me je kv nog herinneren. En toch blijf ik door duimen voor je hoor!!!! Hier vanmorgen opgestaan en gelijk roze verlies dus volgende ronde. Wel een korte cyclus deze keer van 26 dagen met een lf van 12, maar dat had ik wel verwacht dat die zou iets afwijken. Maar het is evengoed nog wel netjes eigenlijk als je er over nadenkt wat mijn lijf heeft meegemaakt.
@vrouwke ik duim ook voor je meis!!! Met mij gaat t wel hoor morgen weer naar de kliniek en hoop dat we eindelijk nieuws krijgen maar is ook een beetje dubbel morgen want dan is t een jaar geleden dat we een mk hebben gehad!!! We hebben toch rond m'n ei geklust en wie weet gebeurt er nog n wonder, al is de kans heel klein!!! :S