Louloulo ik hoop het voor je!! Zoals ik gister al verwachte na een omo witte test na alle lichte steeepjes van de dagen ervoor ben ik vanochtend in alle hevigheid ongesteld geworden. Op naar de icsi
Dankje! Mogelijk is het iets meer geweest als een laat ei. Ik ben nog nooit zo heftig ongie geweest. Ieder half uur a uur een nieuwe tampon is noodzakelijk. Veel buikpijn en stolsels. Jakkes
Vrouwke als je stolsels verliest is het beter geen tampon te gebruiken. KS2011: dat kan normaal zijn. Je temp na je ei hangt af van je temp voor je ei
Vrouwke, dikke knuffel lieffie, hopelijk brengt icsi de uitkomst! Louloulo, so je houdt het even spannend zeg, ik duim kei hard voor je!!!! Tinkerbell, nee geen eitje.....waar blijft die nu zeg?! ks2011, je kaartje ziet er voor nu in ieder geval goed uit hoor. Je temp hoort na je eisprong hoger te zijn dan ervoor, dat is juist goed. Maar ik vind hem niet zo hoog dat je aan ziekte of zo gaat denken. Mijn basale temp ligt ook rond de 36,55 en ik zit dan normaal gesproken ook zo rond de 37 na eisprong. Ik hoop dat die hoog blijft voor je.
Louloulo ik zie het ook. Nou weet ik uit ervaring dat dat nog alle kanten op kan gaan al hoop ik natuurlijk de goede! Wanneer is je nod? Hopelijk wordt hij steeds duidelijker
ik ben nu 12dpo. Nog niks van spotting gehad die ik normaal wel al ten laatste krijg op 11 dpo. Ik voel dan ook helemaal niks van een menstruatie ofzo die zou moeten beginnen en die begon de laatste maal op 13dpo. Ik ben super blij dat er eens een streepje staat. Nu weet ik tenminste dat waar het streepje moet staan op die testen.
Man wat heb ik een pijn aan mijn tepels. Die blijven constant stijf en nee ik heb geen koud of goesting. Zelfs onder een warme douche blijven ze stijf.
Louloulo, ik zie hem hoor!!! Tinkerbell, wat is er toch weer allemaal aan de hand bij jou deze maand zeg. Hier van het rode af dus we kunnen weer genieten van de rest van de maand.
Loulou, ik zie m ook en zo begon bij mij dik 2 jaar geleden ook de test. Duimen draaien dat je aankomende dagen een mooie oplopende test hebt!