Hei meissies!! Louloulo, meldplicht!!! Tinkerbell, hoe gaat het vandaag meissie?? Hoe gaat het met de rest van de meiden? Hier vanmorgen naar gyn geweest en we krijgen de verwijskaart. Ik bel de kliniek over een week voor een intake. Dan had de gyn tijd genoeg om een uitgebreide brief te maken en buiten dat zit ik nu toch helemaal verkeerd in de cyclus om te starten. Die maand kan er ook nog wel bij lijkt me zo.
Hoihoi, Loulou, heb je getest? Esther, balen dat je verkeerd in cyclus zit.......hoop dat je snel in de kliniek terecht kan. Hier goed, vandaag jarig....dus zo taart maken en vanmiddag schoonmoeder op visite. Weet niet of er vanavond nog wat komt en manlief zal pas wel tegen 22.00/22.30 thuis zijn.
Nee niet getest vandaag morgen pas. Heb mij wel moeten inhouden vanmorgen. gelukkige verjaardag lyanna!
Lyanna, van harte gefeliciteerd meissie, maak er een mooie dag van!! Louloulo, ja dit kan niet hoor.....beetje niet testen.....hahahaha nee gewoon doen wat goed voelt. Zo hier gaan de veranderingen door. Vriend vrijdag bij nieuwe baan begonnen en ik wordt net gebeld dat ik 12-5 ook part time kan beginnen. Helemaal lekker allemaal. Alles goed geregeld qua schooltijden gelukkig dus alles komt goed deze keer.
Ik wil een duidelijk verschil zien tussen de streepjes. Nu 13dpo en nog steeds geen bloed, dat geeft moed.
Tinkerbell ja het kan natuulijk, maar dan moet je temp het nu wel gaan bewijzen. Bmm toevallig gecheckt?
Er is binnen de 3 min een streepje zichtbaar. Na bijna 10 min is het denk ik duidelijker dan maandag. Nu nog even laten op drogen. Ik probeer straks even een foto te nemen.
Loulou ja hoor die is duidelijker. Gefeliciteerd meid Esther had gisteren nog een bericht geschreven ma is blijkbaar weg bm was gisteren laag, zacht en klein beetje open. Temp gaat stillekes omhoog
Loulou gefeliciteerd hoor duidelijke test whoehoeee!! @all hier 14dpo...vannacht niet geslapen ons meisje is zo verkouden zo zielig kon niet slapen dus bij mij gelegen.... Dus of de temp te vertrouwen is i dont know. maar voel nog geen ongi buikpijn kan nog komen natuurlijk, maar zw.schap zit er zowiso niet in deze maand wnt hebben niet egt op de vruchtbare dagen geklust xxxx
Trouwens, ik denk vandaag of morgen positieve ovutest te hebben....dus kijken of 1 van de laatste rondes nog gaat lukken voor we weer naar gyn gaan.
Dank u meiden! Vrijdag ochtend terug een testje . En dan 's avonds naar de ha. Maandag kan ik dan normaal bellen voor een afspraak bij de gyn. Lyanna veel succes maar vooral veel plezier!
Louloulo, ja hoor, gefeliciteerd!! Tinkerbell, de 23e of misschien de 24e zou ik zeggen en al helemaal als je bmm alweer terug omlaag is. Lyanna, ik duim me simpel voor je!! Ons, achossie beterschap voor het kleine hummeltje. En wat heb je toch een prachtig kaartje hahaha, lekker getempt meis.