Loulou die is duidelijk hoor! Gefeliciteerd!!! Ik vind het gek dat mijn temp zo hoog is. Normaal zit ik iets lager na ei. Maar ik denk niet dat ik zwanger ben, ben wel benieuwd
One, gedver, maar ja als het dan moet dan maar zo snel mogelijk. Tinkerbell, ik ben het met je eens hoor, maar er staat in ieder geval een kruis. Je kunt hem nog altijd verplaatsen. Elance, hoge temp is beter dan een lage dus wie weet, ik duim! Louloulo, hoe voel jij je? Begint het binnen te dringen? Hier gaan we richting eisprong dus de leuke tijden zijn aangebroken hahaha
Geen idee hoe ik mij voel, blij maar ook bang. Iedere keer ik naar het toilet ga heb ik schrik rood te zien. Af en toe buikpijn vandaag maar dat kan aan mijn darmen liggen ook want die zijn precies goed aan het rommelen. En snel moe, dat had ik de vorige keer niet. Miss een goed teken? Veel plezier de komende dagen. Ik duim voor je en alle anderen die het nodig hebben.
Tinkerbell, cd 23 of uiterlijk 24. Louloulo, moe zijn hoort er gewoon bij en je temp stijgt lekker door.
Louloulo, die lopen mooi op hoor!! Tinkerbell, en toch zet FF nu je eisprong op de juiste plaats toch?!