Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Rabia, duim me simpel voor je meissie!!!

Julia, wat vervelend meis, dat is natuurlijk net wat je verwacht als je eindelijk met IVF begint. sterkte ermee!!

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Nee ikzelf heb geen Turkse pas. We gaan nog naar het consulaat om aan te geven dat mijn man en ik getrouwd zijn, dus dan wordt dat in Turkije ook geregistreerd. Hopelijk kan ik dan ook iets van een soort ID krijgen, dan hoef ik niet steeds een visum aan te vragen. Atilla heeft zowel de Turkse als de Nederlandse nationaliteit, dus daar kunnen we gewoon een Turkse ID voor aanvragen bij het consulaat.

Maar wat bedoel jij met een Turkse pas?

Ik zou het zeker eens doen, samen all inclusive! Vorig jaar zijn wij voor het eerst geweest (toen was ik 20 weken zwanger) en het is echt een aanrader! Zeker als je samen nog even wilt genieten voordat de kleine zich aandient. Dus we gaan er gewoon van uit dat jij dit jaar nog zwanger bent en dan zou ik nog even heerlijk op vakantie gaan als ik jou was! :D

Ik duim met je mee meis!

3. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Esther, jeetje wat een nieuws.. Daar zit je niet op te wachten! Nu inderdaad maar hopen dat ze een doorstart maken en je gewoon toe kan gaan leven naar een mooie zwangerschap! :D

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank je meissie. Zit te wachten tot ik er eens doorkom met de telefoon, maar ja met mij blijkbaar nog heeeeeeeeeeeeeeel veel mensen. Kijk, ik hoor liever vandaag dat het niet door gaat dan dat ik morgen 45 min ga rijden om er dan achter te komen.
    Heb ze gister voor de zekerheid ook al een mail gestuurd.....tis allemaal wat hoor......

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hallo en goedemorgen meissies!!!

Hoe gaat het hier met iedereen? Het is zo akelig rustig hier.......

Ik had wat raars met mijn temp vanmorgen.
    Ik temp altijd om 6 uur. Nu werd ik spontaan wakker om 5 en dacht dus dat het 6 was (tja, al slapend).
    Mijn temp was 36,8.........ik ben gelijk weer in slaap gevallen dus echt binnen de 5 minuten weer, niet eruit geweest, bewogen of wat dan ook.
    Een uur later ging dus de wekker en heb ik maar weer getempt. Nu was temp opeens 37.1..............eehhhh.............das wel een heel groot verschil.
    Ik heb maar 36.9 aangehouden ik weet het eigenlijk ook niet, maar leek me logisch.
    Ongi krampen zijn al aanwezig dus echt veel zal het niet gaan uitmaken uiteindelijk.

6. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Moet je dan niet 37,1 aanhouden? Vraag me af of 5 min wakker zijn zo veel invloed heeft?
    Ben wel een leek in tempen trouwens :p

Kan iemand iets zinnigs zeggen over mijn temp kaartje?
    http://www.mijnalbum.nl/Foto550-ZYWEYQAZ.jpg

Gisteren stond het kruis op dag 11 en nu opeens op dag 18.. Maar gezien de symptomen die ik heb sinds dag 14 vraag ik me af of het wel klopt zo?

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Kipje, ja ik was het ook even kwijt hahahaha, maar ik dacht hou maar het gemiddelde aan hahaha. Volgens mij staat bij jou het kruis nu goed hoor als ik het zo zie

8. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Kipje, jouw temp gaat goed! Dat zou iets heel moois kunnen worden....spannend!

9. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Esther dat is wel een erg groot verschil. Ik ben wel vaker 5 min tussendoor wakker geweest. Kan ne niet herinneren dat het zoveel verschilt. Hier is temp ook nog hoog op 12 dpo.

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ja apart hé, had ik ook nog nooit meegemaakt in al die jaren. Jij gaat inderdaad lekker zeg, ik duim hoor!!!

11. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    esther heb jij al getest want je zit nu 15 dpo

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hei Tinkerbelletje!!! Nee nog niet, ik ga er voor nu nog vanuit dat mijn cyclus zich nog aan het herstellen is. Een LF van 17 is al eens voorgekomen na de eerste bbz vandaag.
    Hoe gaat het met jou meissie?

13. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Bwa stilletjes he zoals ge kunt zien niet meer aan het tempen. Heb het zowat gehad

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dan moet je het lekker laten meis, heb ik wel vaker gedaan en het wil wel eens heel lekker aanvoelen om het een tijdje niet te doen.

15. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Je temperatuur blijft wel hoog Esther, ben je nu niet ontzettend benieuwd? Vind het knap van je dat je kunt afwachten zonder te testen.:)

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dat leer je vanzelf wel door de jaren heen meis, haha, maar bedankt voor je compliment. Mijn cyclus had na de 1e bbz ook even nodig om weer helemaal in het ritme te komen, dus zal nu na de 2e bbz niet anders zijn. Ik wacht gewoon rustig verder en het feit dat ik maar 1 test in huis heb helpt ook hoor hahaha

Lijkt me ook heel sterk dat het raak is aangezien we ruim voor de eisprong gestopt zijn op aanraden van gyn. Kans op een 3e bbz is gewoon heel groot aanwezig, vandaar.

17. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Temperatuur blijft hoog, maar ik ben eigenlijk te laat gaan temperaturen.
    Ik zit op DPO 7.
    Wanneer zal ik de eerste zwangerschapstest doen?

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Gewoon 14 dagen na je eisprong als je zolang kunt wachten is het beste. Temp kan nog makkelijk op je nod zakken

19. Brunette1989

26 mei 2014
    33
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat denken jullie? Heb ik mij ei al gehad?

Bijgevoegde bestanden:

20. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Het zou kunnen dat je je eisprong gehad hebt, maar vind het kaartje niet helemaal duidelijk omdat je zo veel pieken/dalen hebt..

Esther hoe is het met jou?

Mijn temperatuur is alweer gestegen.
    DPO 1 + 2 36,8
    DPO 3 tm 6 37.0
    DPO 7 37.2

Rond de eisprong was het 36.5.
    Hopelijk betekent dat goed nieuws?

Deel Deze Pagina