Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik lijk wel wat te zien Tinkerbell, ik duim voor je!!

Hoe gaat het hir met de meiden?

One uiteraard nog gefeliciteerd met je prachtige meissie, poeh alweer 1 jaar.
    En nee, ik zit nu op 10 dpo en ben nog steeds aan het wachten voor Essure. Maar ja dat zal wel weer net in de vakantie vallen dus weer een maand wachten.

2. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Hey Esther onze eerste icsi met verse terugplaatsing is mislukt. Nu verplicht maand rust en in september terugplaatsing cryo

3. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
  4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hoi dames, sorry n tijdje niks van me laten horen :S ben nogal druk met m'n nieuwe baan!! En ben echt kapot als ik thuis kom, maar ben superblij met m'n nieuwe baan en ben gelukkig niet meer zoveel bezig met t zwanger worden (wat voor ons toch al niet zelf gaat lukken!!!) maar krijgen dinsdag de uitslag van de bloedtest van m'n man, ben benieuwd!! En dan de operatie afwachten op 16 sept. Ik hoop zo dat ze wat zullen vinden en dat we mss nog dit jaar zwanger kunnen raken!!! Maar goed zullen eerst moeten afwachten of er überhaupt wat gevonden wordt???

@one gefeliciteerd met de kleine!! Wat gaat de tijd snel he!!!

@tinkerbell ik denk ook wat de zien op de gewone foto op de negatief zie ik t niet. Ik duim voor je

@vrouwke ohhh meis wat jammer dat t niet gelukt is met jullie eerste ICSI!! Ik duim echt heel hard voor jullie dat de volgende blijft plakken!!! ;)

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hi dames,

Ik heb niet zo goed nieuws!!! We zijn vandaag gebeld voor de uitslag van t bloed van mijn man. Er is n afwijking gevonden in zijn chromosomen en daardoor maakt hij geen zaadcellen aan!!! En worden nu dus ook niet meer geholpen in Nijmegen!! Die kunnen niks meer voor ons betekenen...kunnen alleen nog in t buitenland of via klinisch ziekenhuis ofzo laten onderzoeken!!
    Verder weten we ook niet zo heel veel en krijgen alles thuisgestuurd!
    Was vandaag aan t werk en dan hoor je dat nieuws voelde me echt ff klote :( m'n collega had me meteen door en heeft me later ff apart genomen om er over te praten :) vond wel heel fijn en ben vervolgens gewoon weer aan t werk gegaan...nu heb ik t min of meer al weer n plekje kunnen geven!!
    Mijn man en ik hebben nog niet veel tijd gehad om er met elkaar erover te praten, mss dat we er nog vanavond over zullen hebben?!
    Ben benieuwd wat en hoe we nu verder moeten???
    Hopelijk weten we gauw meer!!!

6. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Goeie morgen dames,
    Vanochtend merkte ik dat m'n man zich nogal klote voelde en dus ook geen zin had om naar werk te gaan en vroeg of ik wilde bellen!!
    Ze wisten er n beetje van...dus ik t verhaal nog n keer uitgelegd van hoe en wat en dat mijn man rotnieuws te horen heeft gehad!!! zegt die chef ook nog tegen mij aan telefoon terwijl ik ook n brok in m'n keel
    had, ohhh en daarom kan hij niet werken?! Ik zo hij heeft de hele nacht niet geslapen en voelt zich gewoon kut!! Man man man...je merkt dus echt t verschil tussen mannen en vrouwen he!!! Mijn collega was juist heel meelevend en begreep alles en zei zelfs als je je slecht voelt of wat en je wilt vrij, laat t me weten ook als er wat is mag je me buiten werk tijd bellen!!! En kijk hoe die man reageerd :S kan ik echt boos om worden!!!!!!!!
    Mijn man heeft eindelijk vanochtend zijn emoties getoond en begon te huilen... :( ik heb zo met hem te doen en ook gezegd dat t niet zijn schuld is en hij er ook niks aan kan doen!!!
    Hij heeft nog steeds hoop, alleen heb ik hem ook duidelijk gemaakt dat hij ook in zijn achterhoofd moet houden dat t mss wel nooit gaat lukken?!
    Ik hoop dat mijn man er met n vriend of met zijn ouders er vandaag even over gaat praten!!!
    Sorry moest dit ff van me afschrijven!!!!

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Rabia hele dikke knuffel voor jou meissie!!Wat een rot nieuws zeg, ik hoop dat er ergens nog een oplossing te vinden is meissie. Knuffel ook voor je man

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @esther dankje meis!!!! We zullen ff moeten afwachten en hopelijk is er nog wat aan te doen!!! :)

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Mijn duimen draaien over uren meissie, dat weet je!!!!!

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Jeetje Rabia wat heftig! Kan me voorstellen dat je man zich zo rot voelt en dan ook nog zo'n reactie er overheen...

Zooooooooooo dat is lang geleden zeg hier. Ik ben in al die tijd jullie niet vergeten hoor. Alleen erg druk gehad met werken en revalideren en natuurlijk mijn kindjes :D.

Ik ben nog steeds aan het revalideren, waardoor ik nog steeds constant moe ben.
    Met J.oshua en D.anique gaat het goed. J.oshua gaat alweer bijna naar school (maandag) naar groep 2. D.anique is afgelopen week weer goedgekeurd en weegt nu 9040 gram en is 69,2 cm.
    Hij kruipt zo goed als en heeft inmiddels alweer 4 tandjes. Nog maar 2,5 maand en dan word hij al 1! Wat is die tijd omgevlogen zeg <3

Morgen mag ik toch nog 3 uurtjes werken (elk uurtje is er 1 ;) ) en ik mag J.oshua meenemen. Kan hij lekker in de binnenspeeltuin spelen.

Hoe is het hier verder?

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @esther weet ik meis!!! Dankje, duim natuurlijk ook voor jou!!! :)

@mamavanJ&D revalideren??? Volgens mij heb ik iets gemist!!! Maar fijn dat alles verder goed met jullie gaat!!! :)

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Rabia: ja revalideren. Ik zit al vanaf januari in de Vogellanden voor de pijnrevalidatie. Dus 2x in de week heen en weer rijden naar de Vogellanden voor mijn therapieën.

13. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Jeetje rabia ik schrik hier erg van!
    Heel veel sterkte
    Heb je enig idee wat jullie mogelijkheden zijn?

Ik heb deze maand een tussenmaand en weer getempt. Raar genoeg is mijn ei niet heel duidelijk terug te vinden of zien jullie hem wel? Heb nu geen medicijnen gebruikt

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik denk dat FF redelijk goed zit hoor.

15. Mini1988

Mini1988 Actief lid

5 aug 2014
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je al waar die dip vandaan komt?
    Ik heb namelijk precies hetzelfde en heb ook geen idee

16. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Hoi dames! Zouden jullie misschien willen meekijken naar mijn kaartje? Ik zie drie opties en heb dus even geen idee wanneer mijn ei is geweest, misschien weten jullie het?

Bijgevoegde bestanden:

• kaart.jpg
      kaart.jpg
      Bestandsgrootte:
      42,5 KB
      Weergaven:
      6
  17. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Zit even te spieken hier en lees echt verschrikkelijk routinieuws over jou rabia, hoop echt dat er nog een mogelijkheid bestaat.
    Esther nog steeds aan het wachten op een oproep, wachten duurd lang zeg bij die ziekenhuizen. Hopelijk ben je snel aan de beurt.

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    mltje: ik denk dat jou ei, 2 dagen later is geweest, als dat FF aangeeft...

19. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Oh meis, wat vind ik dit erg voor jullie :( Tuurlijk voelen jij en je partner je rot en misschien machteloos. Ik hoop dat er mogelijkheden voor jullie zijn en sowieso dit nieuws een plekje te geven. Knuffel!

20. AmandaH

AmandaH Actief lid

17 jan 2014
    106
    0
    0
    Lieve dames,

Zouden jullie misschien mee kunnen kijken met mijn kaartje?
    Dit is de eerste volledige maand dat ik temperatuur en ben er nog
    niet helemaal in thuis.

Wij hebben eind oktober 2013 mijn spiraal laten verwijderen. Helaas hebben wij op 4 april 2014 een miskraam gehad van 8 a 9 weken met behulp van tabletten van het ziekenhuis. Het vruchtje is waarschijnlijk met 5 welen gestopt met groeien.

Ik wou zaterdag pas testen maar kon het net niet laten. Ik had nog een goedkope action test liggen. Ik denk een heeeeel licht streepje te zien maar zou ook graag willen weten wat jullie zien. Misschien zit ik mezelf gek te maken.

Ik hoop dat jullie me willen helpen en hoor graag wat jullie van mijn kaartje vinden.
    Ps. Foto test is bewerkt omdat je het anders helemaal niet goed kunt zien.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina