Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
  2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Meest verdwijnt je eggwite na je eisprong en wordt het creamy.
    Het kan zijn dat hij nog net niet gesprongen is. En dat ie het dus nog eens gaat proberen.

3. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Mrs Blossom, het kan best dat je ei gister is gesprongen.. Vandaag een lichte stijging tov gister, misschien stijgt ie morgen mooi door. Hoop het voor je!

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik baal hier ontzettend van ml :( Hij is zooo ongeinteresseerd in alles! Hij vraagt niet hoe het met me gaat, wat er in me omgaat, wat ik voel.. Helemaal niks! Ik had gehoopt dat dat beter zou worden als ik een buik zou krijgen, nou die is nu goed gegroeid dus had nu wel wat meer interesse en medeleven verwacht! Ik wil zooo ontzettend graag samen genieten van de zwangerschap, maar ik voel me zo alleen :( Het lijkt alsof hij het niet begrijpt ofzo.. Voor de rest is hij heel lief! Maar als het over de baby gaat, ho maar.. Sta ook op het punt om de afspraak van volgende week af te zeggen, zo erg is het.. Sorry moest het even kwijt :(

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    One, wat een mooi klein meisje hebben jullie gekregen. Prachtige foto´s! Geniet ervan en nogmaals gefeliciteerd!

Blossom, kan best dat je temp morgen doorstijgt en je je eitje al gehad hebt. Nog even afwachten.

Evelien, wat vervelend zeg dat je man zo ongeinteresseerd is. Is hij al eens mee geweest voor een echo? Mannen gaan er natuurlijk anders mee om dan vrouwen, maar dit is wel vreemd.
    Misschien als je het met hem bespreekt dat dat helpt. Want misschien bedoeld hij het helemaal niet zo! Hoor wel vaker van vriendinnen dat het pas echt bij hun mannen begon toen de kleine er was. Daarvoor was het nog zo ongrijpbaar voor die mannen. Dikke knuffel

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Dankjewel Julia.. Ja ik sleep hem elke keer mee en ik moet het dan echt uit hem trekken hoe hij het heeft ervaren. Ik vind het allemaal zo mooi en prachtig.. Gewoon een wonder! Maar hij is zo irritant nuchter eronder.. Ik heb het al zo vaak besproken met hem, maar hij doet gewoon niks.. Snap het niet!

7. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Evelien, had hij misschien niet verwacht dat het al zo snel raak zou zijn ofzo? Misschien is hij gewoon een binnenveter en nuchter? Weet zeker dat als de kleine er is, het echt gaat leven voor hem. Maarja voor jou is dit helemaal niet leuk! Ben je na een aantal rondes eindelijk zwanger en super blij, kan je het niet goed delen met je man. Hoop dat hij snel bijtrekt, moeilijk hoor meis!

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik denk dat hij vreest voor de verantwoordelijkheid die er bij een kleine komt kijken.. Ik ben alleen maar blij en ik zie wel waar het schip strandt, maar er komt niks van hem uit.. Ik hoop inderdaad dat hij nog bijtrekt, want ik heb hem gewoon echt nodig! Niet pas na de zwangerschap, nu des te meer! Dankjewel meissie

9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Graag gedaan eef, we zijn hier om elkaar te steunen toch!

Hoe is het verder met de meiden die nog niet zwanger zijn? Zie maar weinig reacties voorbij komen. Iedereen even in de rust pauze? Hier ook hoor, maar probeer nu wel weer een beetje meer mee t kletsen.

Temp hier weer iets gestegen, begrijp helemaal niets van mn kaartje!

10. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Dikke knuffel Evelien. Wat vervelend zeg. Niet leuk :( Praat hier maar lekker van je af.

Hier is het pufpuf (voor wie niet) en heel moe. Lees wel mee, maar even geen puf om ook echt te reageren.

Heb wel mijn ouderschapsverlof aangevraagd. Tot nu toe valt het allemaal mee. Nog even afwachten of ze niet ineens iets vinden wat ze kunnen proberen.

11. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @evelien. :( balen zeg. Het is echt mannen eigen hoor. Die van mij Sint zo. Vraag hem soms of hij wel blij is. En dat is ie maar echt laten merken doet ie het ook niet. Komt vast goed. En als je ff je ei kwijt moet. Gewoon lekker hier doen meis. Knufffff

12. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hè dames ben ook wat minder met reageren ben zo druk, vandaag m'n temp weet gedaald naar 36.0 -,- wachten wachten wachten raar kaartje deze cyclus bah!

Eveline erg vervelend ja dat je man er zo nuchter over is ik hoop voor je dat die een beetje bij draait en jullie samen kunnen gaan genieten van je zwangerschap toch zou je het er beter wel even met hem over moeten praten misschien begrijpt hij je dan ook meer veel vraag je nou ook niet van m als ik je verhaal zo lees,

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart

Net als t liedje vn ferry de lits-joana luister maar ff op youtube hihi xx

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ahh jee evelien wat rot dt je je zo voelt hopelijk trekt ml snel n beetje bij...dikkekus

15. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Goedemorgen dames !
    Zou vandaag weet wat stiller zijn want er is beeb nieuws in huize de kat is aan het bevallen

16. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @sunshine. Wat leuk. Hoeveel kittend krijgt jouw kat?

Hier mijn 11 weken dansje vandaag. :) over een week weer echo. Wat duurt de tijd langgggg

Hoe is het verder met iedereen?

17. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Evelien wat erg dat je man niet meeleeft met je. Hopelijk kan je eens goed met hem babbelen en komt het weer goed.

Jennifer ik dans met je mee

Sunshine oh ben ook benieuwd hoeveel het er zijn.

Hier doet temp toch raar vind ik heb nog nooit zo een stabiel kaartje gehad voor mijn ei

18. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
  19. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Vrouwke ik denk dat FF het juist heeft hoor

20. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Weet niet we dachten eerst wel dat ze zwanger was maar dikke tepels en ze werd wat forser maar niet echt zwanger dik ofzo dus wij hadden het niet verwacht totdat ze vanaf uur of 6 aan schreeuwen was en ik dacht bekijk het je wilt gewoon op de kamer nou om half 8 medicijnen nemen en tempen en ze begon steeds harder te schreeuwen en ik kijk op de gang allemaal bloed spatten me vriend wakker gemaakt plaatsje voor der gemaakt en Ze heeft flinke weeën dus we zullen het zien , het is wel de eerste keer voor der dus volgendsmij krijgen ze dan maximaal 4/5
    Ze vind het wel heel fijn als er iemand bij zit dus daar gaat helaas m'n dag

Deel Deze Pagina